? Ik zie m gewoon.
Echt zoo irritant en respectloos, voor de artiest natuurlijk en ook voor de mensen om je heen die wél willen luisteren. Ik snap het echt niet, ga gewoon naar de kroeg als je wilt kletsen.
? Ik zie m gewoon.
Echt zoo irritant en respectloos, voor de artiest natuurlijk en ook voor de mensen om je heen die wél willen luisteren. Ik snap het echt niet, ga gewoon naar de kroeg als je wilt kletsen.
Maar zeg je dan niet tegen haar dat ze stil moet zijn omdat je de film wilt kijken?
Deze mensen mogen van mij echt de vinkentering krijgen.
Echt een van mijn grootste ergenissen ooit.
Ja ik ga niet meer met haar want ‘ja dat kan ik niet hoor zo lang niks zeggen’ maar ik weet van andere mensen dat ze dit nog steeds dus doet
een tijd geleden deelden ze bij concerten (weet even niet meer waar dat was) lolly’s uit zodat mensen stil zouden zijn
echt goed bedacht
Zo ja ik ging met vriendinnen 'the substance ’ kijken nadat ik hem zelf al in de bios had gezien. En ze bleeeeven maar erdoorheen praten en opmerkingen erover maken. Ik werd gek joh Ik dacht omg je mist zoveel, KIJK gewoon de film omg haha. Dacht dat het gewoon aan ons lag, maar is dus een Nederlander kwaal haha
Ja zo fucking kut. Ik zeg er soms wat van (alleen als mensen echt lang doorgaan) en het is echt 50/50 of het werkt of dat je uitgescholden wordt voor hoer
Als jij naar de sauna gaat, doe je dat dan om lekker te klessebesse met je vriendin Gerda.
0 stemmers
Bij de sauna hier staan nooit van die bordjes?
Ohh hmm, ja bij thermen busloo hangen van die quotes met iets van ‘’ De beste ontspanning is stilte’’
Maar ben er nu een paar keer geweest en wordt gewoon agressief van de mensen die denken dat het een openbaar zwembad is.
Maar ook zonder bordjes is het toch de bedoeling in zo’n sauna/spa dat je gewoon in stilte kunt ontspannen?
Edit: Op zoals hieronder omschreven plekken uitgezonderd dan.
In bepaalde baden hangt een stilte-bord maar daar houdt werkelijk niemand zich aan, ikzelf klets natuurlijk wel lekker in het restaurant en op de ligweide enzo, anders kon ik beter alleen gaan
ja ik erger me teveel om er niet iets van te zeggen, en het zijn dan wel echt mensen die de hele tijd blijven kleppen, niet die een (paar) keer elkaar iets zeggen. Gister had ik dus van die oudere vrouwen die daarna focking kinderachtig gingen doen.
Ughhh ja dit vind ik denk ik nog kutter dan mensen die je flat out uitschelden
Raar, ik kreeg eerst een foutmelding maar daarna kon ik het wel openen! Thnx voor de uitleg tho @Janniebeton
Deze podcast:
0 stemmers
Verschrikkelijk.
Ik had er bij het laatste concert waar ik was echt last van. Een groepje mensen die maar voor m’n neus bleven lullen. Zo respectloos. En fucking irritant. Wat doe je daar dan? Ga lekker naar de kroeg ofzo.
Oh haha zie nu pas jouw bijna identieke reactie
Mensen die zo intens genieten van true crime zijn niet goed bij hun hoofd
Ohja ik zie het, hahaha.