Deze podcast:
- Zou ik luisteren/ luister ik
- Luister ik niet
- Ik vind hier niks van
- Ik vind dit walgelijk
- Ik vind dit leuk
- Ik judge je als je dit luistert
- Ik judge je niet als je dit luistert
0 stemmers
Deze podcast:
0 stemmers
Verschrikkelijk.
Ik had er bij het laatste concert waar ik was echt last van. Een groepje mensen die maar voor mân neus bleven lullen. Zo respectloos. En fucking irritant. Wat doe je daar dan? Ga lekker naar de kroeg ofzo.
Oh haha zie nu pas jouw bijna identieke reactie ![]()
Mensen die zo intens genieten van true crime zijn niet goed bij hun hoofd
Ohja ik zie het, hahaha. ![]()
Kan jij 1,5 uur - 3 uur je bek houden? In de bios of tijdens een presentatie oid.
Ik praat tering veel, maar heb nooit moeite om in zulke situaties gewoon doodstil te zijn. Voel geen aandrang tot spreken dan.
0 stemmers
Oh ook gehad bij die Gucci film die 3 uur ofzo duurt en 3 uur lang twee oude vrouwen de hele tijd praten. HOU.JE.WAFFEL.
Die film was wel echt verschrikkelijk, moet zeggen dat ik het begrijp
Ging er bij jullie op de middelbare een bel af op het moment dat de les was afgelopen of hadden jullie een lampje dat ging branden?
0 stemmers
Eerste jaren een bel, daarna op een gegeven moment niks (gewoon op de klok kijken).
Middelbare school waar ik nu werk heeft ook niks.
zou jij snitchen bij stuktv als je een jachtseizoendeelnemer ziet? ik haat dat nsb-gedrag maar bij dennis schouten oid zou k wel doen
0 stemmers
We hadden echt zo een ns bel
Ik had weleens dat ik mijn ouders belde en dan ging de bel af en vroegen ze wat ik op het station deed
En zou je iemand meenemen in je auto?
0 stemmers
laat jij een vakantiehuisje achter
0 stemmers
Precies zoals van me gevraagd wordt het achter te laten.
ja goede optie, vergeten
Ik hou me er altijd aan, tenzij ze alles geveegd willen. Geen tijd voor hoor, en altijd gehaast met 2 kinderen
Schoonmaakkosten zijn vaak verplicht ook toch dus sorry maar dan ga ik echt zelf de badkamer niet staan boenen
Wat doe jij in een vakantiehuisje dat je moet gaan boenen?
Als je er 1/2 weken bent wordt het toch gewoon vies? Zo werkt dat thuis toch ook. ![]()