Stel je persoonlijke vraag #52

Ik slik de pil altijd door, dus geen idee waar ik zit.

5 likes

Als je de pil doorslikt zit je dan alleen maar in 1 fase? Luteale fase?

3 likes

Ik ben alleen met m’n kindje dus wij eten ‘s ochtends lekker op de bank voor de tv :sweat_smile:

5 likes
Anoniem: Ben jij wit (als in Nederlandse ouder)?
  • Ja
  • Nee
  • Gemixt
  • Wel wit maar niet van Nederlandse afkomst

0 stemmers

3 likes

Hm ik vind je vraag vrij onduidelijk geformuleerd, wat bedoel je precies? Witheid? Wel/niet-westerse migratieachtergrond?

2 likes

Ben jij (deels) Aziatisch?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij (deels) Europees?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij (deels) oceanisch? Witte Australiërs tellen uiteraard niet

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij (deels) Afrikaans?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij (deels) Amerikaans als in afkomst van de native bevolking daar, geen import?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij gewoon echt een hele saaie Nederlander of Belg?

• Ja!!
  • Nee niet ik

0 stemmers

6 likes

Of je tatta bent :laughing:

6 likes

Ook dan heb je geen cyclus, want dat zou het hele anti conceptie doel voorbij gaan (oa ervoor zorgen dat er geen eitje vrij komt). De bloeding tijdens de stopweek is eigenlijk ook geen echte menstruatie (het afstoten van opgebouwd baarmoederslijmvlies), want je bouwt geen/amper slijmvlies op.

7 likes

Ik merk wel hormonale verandering in mijn stopweek (meer trek in zoet, chagrijnig, somber, hoger libido, hoofdpijn). Staat dat dan los van een cyclus?

2 likes

En @WhereTheLightIs: kennelijk heb ik toch niks opgestoken in dat ene jaar biologie…

Nou mag wat mij betreft alles rondom m’n menstruatie en hormonen uit m’n leven verdwijnen. Ik reageer heel heftig qua stemmingswisselingen als ik wel een cyclus heb, dus vandaar het doorslikken. Des te stabieler m’n hormonen zijn, des te stabieler ik ben.

1 like

Ik ben echt van alles wat. Homeopathische verdunning is my middle name.

5 likes

Gewoon niemand van mijn familie heeft ooit Zuid Holland verlaten :joy:
Zo saai!

4 likes

Rollen van het lachen om dat dit dan je verduidelijkingsvraag is.

7 likes

werk jij bij het CBS

1 like

Dat is logisch want je neemt dagelijks hormen en dan ineens een week niet. Dus ja, er is een hormonale verandering, maar dat is geen natuurlijke cyclus. Je hebt geen eisprong en geen “echte” menstruatie.

6 likes

Waarom? Ik stel die dingen niet gelijk aan elkaar, de vraagsteller leek dat wel te doen.

2 likes

Het lijkt wel een spelletje ‘Wie is het?’ Je vraagt nog net niet of ik een bril draag of een snor heb

4 likes

Wat is voor jou de voornaamste functie van een badmat?

• Een plek om na het douchen op uit te druppen zodat de rest van de badkamervloer niet nat wordt
  • Een plek om na het douchen op te staan zodat je geen/iets minder koude voeten krijgt (= de badmat wordt niet heel nat)

0 stemmers

1 like

Allebei en daarom hebben we er twee. Een bij de douche en een voor het wasmeubel. Zou ze allebei niet willen missen.

2 likes

Optie 3: Verzamelplaats van bacteriën en schimmels

(Nee ik ben geen hygiënefreak of hypochonder)

3 likes