Stel je persoonlijke vraag #52

oh dan moet je ze denk ik regelmatiger wassen

16 likes

Heerlijk toch dit :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Dit hoort eigenlijk in het ā€˜ongemakkelijke momenten’ topic, maar door deze afbeelding kreeg ik een acute flashback. Als klein kind was ik een keer spelen bij een klasgenootje waar ik nog nooit eerder was geweest.

Ik moest heel nodig plassen dus ik spurte de wc in, deed snel mijn broek naar beneden en plofte net op tijd op de wcbril neer. Tenminste, precies op dat moment voelde ik niet het koude plastic van een wcbril maar de wollige stof van zo’n wcbril-cover. Had ik er dus op geplast :scream_cat:. Helaas heeft mijn brein volledig verdrongen hoe ik deze situatie ā€˜opgelost’ heb. Maar ik vrees dat ik gewoon gedaan heb of er niets gebeurd was.

7 likes

Zou jij naar een concert gaan van een niet-bestaande artiest? Die door een computer is gemaakt?

• Nee
  • Ja
  • Doe ik al

0 stemmers

Als jij zoete of zoute cravings hebt, heb je dan genoeg aan drie dropjes of bijv een handje chips?

• Ja dan kan ik weer door
  • Nee ik wil meer

0 stemmers

1 like

Ik zie het altijd als een soort klok waarbij je menstruatie (dag 1 van je cyclus) begint om twaalf uur. Na je menstruatie ga je in je folliculaire fase (je follikels (begin van een eitje) gaan rijpen). Dan, rond je ovulatie (ongeveer op de helft van de maand/klok), heb je een eisprong. Dan kan dat eitje dus bevrucht worden. Als dat lukt kan dat eitje gaan nestelen en weet je 2 weken later of je zwanger bent (of zelfs al eerder), zo nee: dan gaat je lichaam het gemaakte verdikte baarmoedervlies weer afbrekn, wat resulteert in het bloeden tijdens je menstruatie.

Dus heel simpel gezegd: ±2 weken menstruatie + folliculaire fase, dan eisprong, dan ±2 weken luteale fase. En weer opnieuw.

Zie ook dit plaatje;

Als je aan de pil bent, dan zorgen de hormonen in de pil ervoor dat je geen ovulatie/eisprong hebt. Dus dan geldt eigenlijk deze hele cyclus niet.

6 likes

Niet AI ofzo, maar iets als hatsune miku, als ik de muziek goed vond, zou ik wel overwegen.

2 likes

Op welke leeftijd begon jij de eerste rimpels op te merken?

• Onder de 20
  • 21-24
  • 25-28
  • 29-32
  • 33-36
  • 37-40
  • Na mijn 40e
  • Ik heb nog geen rimpels

0 stemmers

Vond/vind je dit moeilijk?

• Ja dus botox
  • Vond ik wel, nu niet meer
  • Ja vind ik soms wel lastig
  • Nee geen problemen mee

0 stemmers

2 likes

Ik heb sinds 3-4 jaar botox in m’n frons omdat ik die diepe groef die daar elke zomer kwam al sinds ik tiener ben zoooo ongezellig vind. Ik kijk dan permanent chagrijnig. Voelt helemaal niet als ā€œmijā€.

Ben daar superblij mee en ik was heel bang dat het een gateway zou zijn naar meer botox/plastische chirurgie, maar ik stoor mij helemaal niet aan andere rimpels die ontstaan en met de tijd ben ik helemaal in peace gekomen met alle andere dingen die ik niet mooi aan mijzelf vind/vond. Ik weet even niet wat ik op je tweede pol moet antwoorden want ja botox in frons maar vond ik wel, nu niet meer voor andere rimpels.

9 likes

Oh dit heb ik ook! Hoe vaak moet je dat doen/bijwerken en is het duur? Haha ik zou het serieus overwegen. Ik kijk onnodig veel strenger dan ik ben!

1 like

Ik ben in een jaar tijd veel afgevallen en nu vallen mn rimpels echt enorm op naar mijn idee :sob: vind dat soms wel moeilijk. Maar niet zo erg dat ik er iets aan zou laten doen denk ik

2 likes

De eerste paar keer was het effect na drie maanden wel weg, maar nu ga ik elke 7-8 maanden. Het kost geloof ik 140 euro per keer voor mij (bij SOAP).

4 likes

Ik ga volgende maand voor het eerst voor botox in mn frons! Mijn kraaienpootjes boeien me ook niet, maar mn frons blijft staan en ik kijk daardoor vaak boos. Ik merk ook steeds meer een soort vermoeidheid/hoofdpijn in dat gebied dus ik hoop echt dat het daar ook bij helpt.

1 like

Ik vind het soort rimpels ook uitmaken. Een vriendin van mij heeft prachtige lachrimpels. Ik heb alleen maar ouwemensenvouwen.

8 likes

Ja ik heb met rimpels geen moeite, maar ik heb 1 prominente boze fronsstreep tussen mijn wenkbrauwen die ik zó ongezellig vind. Ik moet eigenlijk niks van botox of fillers hebben, maar soms zit ik het te overwegen voor die boze streep :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik vond het echt heeeeeel genant om botox te nemen en ik wilde er zelf ook eigenlijk echt niet aan. Vooral omdat ik het op maatschappelijk niveau niet zo’n goeie ontwikkeling vind (op individueel niveau geen enkel oordeel, echt you do you, maar zelf wilde ik het hierom eigenlijk niet). Maar ben uiteindelijk heel blij ermee :joy: heb het wel ruim 2 jaar geheim gehouden voor iedereen, zelfs voor mijn partner hahaha tot ik het een keer dronken op een bruiloft opbiechtte aan vrienden en nu ben ik er iets opener over. Maar nog steeds niet echt heel erg.

6 likes

Ben door deze poll even gaan kijken en heb daadwerkelijk een paar lachrimpeltjes die er ook zijn als ik niet lach. Was me nog niet eerder opgevallen :sweat_smile: Erg dankbaar voor de Aziatische genen van mijn oma :pray:t3:

2 likes

Ik heb niet echt rimpels maar laat m’n lichte frons wel bijwerken voor een :sparkles: frissere :sparkles: blik.

2 likes

Ja ik weet niet, ik had de indruk dat de vraag meer ging over "ouderdoms"rimpels. M’n voorhoofdsrimpels en kraaienpootjes heb ik ook wel sinds mn 17e zien ontwikkelen en daarvoor is m’n antwoord ā€˜vond ik wel, nu niet meer’. Daarom m’n ā€œuitlegā€.

1 like

Haha ja waarom voelt iedereen met een ouwe kop zich genoodzaakt om zich te verantwoorden

8 likes