Stel je persoonlijke vraag #52

• Super leuk, ik zou voor een nieuwe attractie ook 4 uur in de rij gaan staan
  • Ik ga nog liever dood

0 stemmers

Zo’n zonde van mijn tijd. Die attractie verdwijnt de komende jaren nog niet dus ik ga wel over een jaar

12 likes

Ik werd altijd (ook als jong kind al) ouder geschat en zit nu op de leeftijd dat de klok stilstaat terwijl iedereen fronsrimpels krijgt.

3 likes

Dingen kopen en in de rij staan kan iedereen. Ik mis de tijd van kwaliteits eftelgekkies als Nico Kwant die gewoon 5 miljoen keer in Vogel Rock ging. Dat is toewijding.

7 likes

Ik vind de Efteling heel leuk en ben er in mijn zomervakantie nog twee dagen geweest, maar ik ga echt nooit van m’n leven vier uur in de rij staan. Ik ga er volgend jaar wel een keer in, ook prima.

5 likes

Niet moeilijk, gewoon lelijk dus botox

5 likes

Je hebt een vriend die Michel heet, hoe spreek je zijn naam uit?

• MIchel (klemtoon op mi)
  • miCHEL (klemtoon op chel)

0 stemmers

Je hebt ook nog een vriendin en zij heet Michelle, maar dat kort je altijd af naar Michel. Hoe spreek je haar naam uit?

• MIchel (klemtoon op mi)
  • miCHEL (klemtoon op chel)

0 stemmers

1 like

Michelle zou ik eerder afkorten naar Mies

13 likes

Zou je het moeilijk vinden om een half jaar geen kleding te kopen?

• Ja onmogelijk
  • Gewoon ja
  • Een beetje
  • Gewoon nee, moet lukken
  • Nee, ik koop al bijna niks
  • Ik heb geen idee

0 stemmers

1 like

Toevallig heb ik net (onbewust) 5,5 maand geen kleding gekocht. Ik wil niet zeggen dat ik weinig koop maar ik ben net een man die dan in één keer 5 stuks ofzo koopt.

1 like

Dat is flink goedkoper hier

6 likes

Hoe minder sociale interactie hoe beter

13 likes

En gaat veel sneller haha

1 like

Ik weet nog niet 100% zeker of ik een kinderwens heb, maar stel die wordt vervuld denk ik altijd
“Huh hoezo aankondigen? Het kind komt er toch gewoon.”.
Ik zou ook echt gewoon daar 0.0 aandacht aan besteden vrees ik

Vind jij het belangrijk dat je beste vrienden/familie het persoonlijk te horen krijgen dat je zwanger bent?

• Nee boeit me niks
  • Ja erg belangrijk
  • Geen mening
  • Gewoon ja

0 stemmers

2 likes

Ik bedoel, ik hoef niet uit een taart te springen met de echo geprint op een tshirt, maar mensen met wie ik zo een hechte band heeft zijn over het algemeen ook wel echt op de hoogte van belangrijke dingen in mijn leven. En het zou ze ook echt wel opvallen als ik zwanger ben en ineens anders eet etc.

56 likes

Haha huh hoe zag je dit voor je? ‘Nee dank je, ik hoef geen wijn, ik ben zwanger. No biggie toch, komt gewoon een kind aan, ja jullie worden opa en oma’.

59 likes

Je beste vriendin heeft een nieuwe vriend. Al vanaf het eerste moment heb je een slecht gevoel bij hem, maar je kunt het niet uitleggen. Het is echt een onderbuikgevoel. Je beste vriendin vraagt aan je wat je van haar vriend vond.

• Ik zeg er wat van tegen mijn vriendin
  • Ik zeg er niets van
  • Ik weet het niet
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Na weken blijken je onderbuikgevoelens toch te kloppen. Hij blijkt een ongelooflijke klootzak te zijn die haar slecht behandelt.

• Ik vertel mijn vriendin dat ik dit niet steun
  • Ik vertel mijn vriendin dat ik dit niet steun en adviseer haar om de relatie te verbreken
  • Ik zeg nog steeds niets
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Je vriendin besluit bij hem te blijven, ondanks het vele malen vragen van advies aan jou.

• Einde vriendschap
  • De deur blijft open, maar ik vertel haar wel dat ik er niets meer van wil weten
  • Ik steun het
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

2 likes

Ik wil gewoon het er gewoon niet meer over hebben. Tenzij er echt iets ergs gebeurt dan ben ik er voor haar.

11 likes

nou ik zou niet meteen zeggen dat ik m verschrikkelijk vind maar wel proberen uit te leggen waardoor ik dat onderbuikgevoel ervaar

is altijd wel iets over uit te leggen

4 likes

Bij die laatste vraag zou ik het niet steunen maar ook niet de vriendschap beëindigen en gewoon met haar in gesprek blijven erover in de hoop dat ze inziet dat ze beter verdient

2 likes