Nee en ik vond het afgrijselijk ![]()
heb wel laatst een biostabil gekocht op vinted voor inner child healing want die wilde ik vroeger altijd
Ik had een uilen horloge, zoiets als hieronder. Heb hem nog steeds (maar draag het nooit) want dat was wel een era. Ik was zo blij met dat ding dat ik er een echte(!) zilveren ketting bij kocht om hem aan te hangen ![]()
heb je toevallig de podcast over de biostabil geluisterd?![]()
nee geen geduld voor, is t wat?
Oh ja ik had deze. En duur dat die dingen waren
Omg je had ook van die kettingen met een letter in een cirkel?? En die had ook iedereen maar die waren ook echt vaak uitverkocht.
En zilverkleurige kettingen en ringen met twee rijen en hartjes? De ring had een hartjes hanger.
Zeg me alsjeblieft dat iemand me kan vertellen wat dit was haha want ik kan het niet vinden.
Oké deze inmiddels gevonden: fendi pendant
Oké ook eindelijk gevonden: gas bijoux
Ik mis de uilentrend wel een beetje. Net als snorren ![]()
Maar de galaxy leggings mogen weg blijven.
Deze had ik ook!
van de markt in Amsterdam ![]()
Ik heb nog steeds ergens een shirt liggen met het batman logo maar dan galaxy. Ik vond dat toen echt helemaal top. Gebruik het nu alleen als pyjamashirt als ik ff snel iets nodig heb
Bijou Brigitte bestond ook al in de jaren tachtig, ben er zelf al jaren niet meer geweest maar ergens doen ze iets goed blijkbaar.
Noooooo!!!
Ik heb afgelopen zomer nog een ketting gekocht bij Bijou Brigitte! Ik heb geen kettingen en wilde er eentje om op een bruiloft te dragen. Was best verbaasd over de mooie dingetjes die ze hebben, kan me best voorstellen dat als je graag accessoires draagt er goed kunt slagen, het alternatief is in die prijscategorie anders toch dropshipping en Ali, geloof ik.
Dat is overgenomen door Tosh en verkopen ze oa bij C&A
Ja dit is dus precies het soort kettingen dat ze verkopen bij Bijou Brigitte ![]()
Hahahaha nee juist niet, alles was dainty zilver/goud juist! Was echt de enige ketting met grote stenen die ik kon vinden! Maar leuke burn I guess haha
Omg daar heb ik ooit per ongeluk iets "gestolen."Wij hadden allemaal oorbellen in de hand. Vervolgens liepen we de winkel uit en kwam ik erachter dat ik nog oorbellen in mn hand had. Dus wij teruglopen naar de winkel en ik was helemaal bang. Ik heb het toen voor de zekerheid maar aan die medewerker verteld. Maar er ging geen alarm af. Zat er dus blijkbaar voor de sier.
Vond die winkel volgens mij wel altijd leuker dan Claires.
had je deze verkiezingsuitslag verwacht?
- ja volledig
- nee totaal niet
- mwah 50/50
- ik had geen idee
- ik hou me er niet mee bezig
0 stemmers