Stel je persoonlijke vraag #52

Als jullie een hotel delen met een partner of gewone vriend(in) poep je dan in hun aanwezigheid in jullie hotelkamer

• Wel bij mijn partner
  • Niet bij mijn partner, ik ga naar de lobby wc
  • Wel bij een gewone vriendin
  • Niet bij een gewone vriendin, ik ga naar de lobby wc

0 stemmers

1 like

Dat doe je in je eigen huis toch ook? Ik snap die obsessie met niet poepen niet zo goed. OkƩ wel chiller om te doen als iemand al gedoucht heeft, en niet in de poepgeur hoeft te douchen, maar dat zou ik voor mezelf ook zo doen

32 likes

In een hotel heb je wel sowieso het toilet op de badkamer, waar je meestal allebei dan in wil om je klaar te maken om weg te gaan. Thuis heb je vaak wel een los toilet (niet iedereen natuurlijk) en hoef je misschien niet tegelijk de badkamer in enz.

Als het even kan gaan we soms puur voor de stank even naar de lobby wc, zodat je niet in elkaars aroma je tanden hoeft te poetsen enzo. Maar ik poep prima op de hotelkamer hoor, maar hij hoeft er niet naast te staan.

2 likes

Het is echt nog nooit in mijn opgekomen om naar een lobby wc te gaan. Als je bijv. op de vijfde verdieping slaapt, ga je dan helemaal naar beneden om te poepen?

21 likes

Nou echt hoor. Dan is die er al voor de helft uit

21 likes

Een van de eerste keren dat ik in een hotel zat met mn vriend was de badkamer open zegmaar omg. Er zat geen deur in, en de douche en toilet hadden wel deuren maar die kon je niet dichtdoen. Wie verzint zoiets!

3 likes

Waar wat is het grote verschil dan opeens tussen je badkamer thuis en in een hotel? Of heeft iedereen hier een apart toilet thuis oid? Snap hier ook echt helemaal niets van :sweat_smile:

3 likes

Voor m’n partner heb ik echt geen geheimen haha. Hij komt er ook gerust bij staan om een verhaal te vertellen als ik aan het poepen ben maar ik moet zeggen dat ik dat zelf wel irritant vind en tegenwoordig dus de deur dicht/op slot doe :joy: gewoon even wat privacy en moment voor mijzelf ook wel fijn. Ik vind het ook echt irritant en onnodig goor als we naar bed gaan en hij dan in de badkamer gaat poepen terwijl ik daar m’n tanden ga poetsen, omdat we ook een wc beneden hebben.

En met vriendinnen/andere mensen… tja ik geef toe liever heb ik het met niemand over wanneer ik poep en zou graag doen alsof ik dat uberhaupt niet doe :grin:. Dus als het even kan zou ik in de situatie van een kleine hotelkamer liever buiten de deur poepen. Maar als dat niet kan of gewoon onhandig is dan zou ik er ook niet moeilijk over doen en wel gewoon gaan?

Een oude vriend van mij had in z’n relatie van 10 jaar nog nooit in het bijzijn van z’n partner een scheet gelaten en zij ook niet bij hem :cry:

3 likes

:open_mouth: Hoe dan?

2 likes

Ja echt absurd :cry:

3 likes

Wat een buikpijn hebben zij gehad

15 likes

Nog steeds denk ik

10 likes

Met vrienden vraag ik juist of zij nog naar de wc moeten, zodat ze eerst kunnen. Dat vind ik wel normaal, maar dan weten ze dus wel dat ik daarna ga poepen en dat boeit niemand.

4 likes

Maar jullie doen net alsof het uren naar kak stinkt? Dat verdwijnt toch wel zeker naar een paar minuten. En ik vind deo spuiten altijd meteen helpen.

Maar ik zou dus never ever in het bijzijn van mn partner gaan poepen. Dus als hij/zij ook in de badkamer is. Gaat me echt 100 stappen te ver.

Heb jij wel eens in het bijzijn van je partner in de gepoept? Dus ja jullie waren dan beide in de badkamer op dat moment.

• Nooit
  • Een enkele keer
  • Oh ja dat gebeurt regelmatig

0 stemmers

Tijdens mijn bevalling, we hebben het er nooit meer over gehad. :joy:

14 likes

Oh nee vind ik niet, vind het best wel even blijven hangen bij mensen voor mij, mogelijk bij mij ook maar dan ben ik alweer weg. :joy: En met deo ruikt het naar kak gemixt met deo. :nauseated_face:

8 likes

Het is niet alsof we het erom doen ofzo maar het gebeurt wel ja. Zal bij ons zeker meespelen dat mijn man een darmziekte heeft (en geen dikke darm meer), dat haalt alle taboe er ook wel af, maar voor ons het zo’n non-issue. Ik vind sowieso heel overdreven doen over een normale lichaamsfunctie die iedereen heeft een beetje kinderachtig eigenlijk. Ja, ik hou rekening met anderen en zit ook niet graag in de kaklucht van een vreemde maar zou echt nooit m’n poep gaan inhouden of helemaal naar de lobby gaan. :sweat_smile:

7 likes

Kaklucht is toch ook een non-issue, gewoon even een lucifer afsteken.

4 likes

Omdat je in een hotelkamer de ruimte heel klein is en je alles kan horen en ruiken als de ander op bed ligt. Ik ga vaak vroeg in de ochtend schijten wel op de wc in de kamer omdat ik hoop dat mensen die slapen niet kunnen ruiken.

2 likes

Neem jij die altijd mee?

3 likes