Is dit de factcheck voor @Victoria?
Wel een hele snelle, dat het vaker door een bekende is. Lees ook dit:
Seksueel misbruik kind
Dertig procent van de slachtoffers die zich bij het Centrum Seksueel Geweld meldt, is minderjarig, en dus kind. Maar exacte cijfers van kindermisbruik in Nederland zijn er niet. Veel kinderen laten namelijk niet merken dat ze worden misbruikt. Omdat ze bedreigd worden, bang zijn, zich schamen voor het misbruik. Of omdat ze nog te jong zijn om erover te kunnen vertellen. Dertig procent van de misbruikte kinderen vertoont helemaal geen signalen.
Maar misbruik is toch niet het enige wat mis kan gaan? En ook: het lijkt me toch echt een wereld van verschil of je je buurmeisjes laat oppassen of je kind op een marktplaats/facebook zet waar ook gewoon ziekte geesten zoeken naar slachtoffers.
Ik had pas nog een advertentie van een man die een meisje jonger dan 16 zocht.
Je kent ze allebei niet supergoed, maar met marktplaats maak je je zeker nog kwetsbaarder.
Nee dat is ook zeker zo, dat er mee zou kunnen gebeuren en mis kan gaan. Maar ik denk dat het wel schijnveiligheid is om te denken dat het wel veilig is als kennis hebt gemaakt van te voren of wanneer je er 1 of 2x bij was.
Mee eens. Je weet het nooit. Maar je hebt wel gradaties in gevaar opzoeken
Ja ook mee eens hoor.
Ken jij iemand die bij de belastingdienst werkt?
- Ja ikzelf
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ga jij verkleed met halloween?
- Nee daar doe ik niet aan
- Ja ik ga eng
- Ja ik ga cute
0 stemmers
Vind je het dom als mensen niet eng verkleed gaan met Halloween?
- Nee boeiend
- Ja rot op met je Sabrina Carpenter outfitje
0 stemmers
Maar goed het is Facebook, het lijkt me dat dit gepost werd voor vrienden in de hoop dat er een kennis zegt een goede oppas te hebben, of een dochter, of neefje, die vaker oppast, of een andere bekende die kan inspringen.
Er staat niet op Marktplaats âpedo gezocht voor vanavondâ
Nee het was wel in een algemene groep gezocht in âdorp, provincieâ geplaatst.
Ik geniet het meest
- Als mijn kind geniet
- Als mijn geliefde(n) geniet(en)
- Als mijn huisdier geniet (???)
- Als ik zelf geniet natuurlijk
0 stemmers
heeft jouw partner vorige tweede kamer verkiezingen op VVD, NSC, BBB of PVV gestemd?
- ja
- nee
- weet ik niet/nvt
0 stemmers
zo ja, heeft jouw partner hier nu spijt van
- ja
- nee
- durft het niet toe te geven maar ik vermoed van wel
- weet ik niet/nvt
0 stemmers
Mijn kind heeft grote problematiek gehad met van alles dus nu die weer opkrabbelt en wat geluk kan ervaren ja dan geniet ik daarvan
Ja morgen. De rest in het wedje is later, dus ik heb nog even om te winnen. Maar morgen is het reces voorbij en komen de reacties op Idsinga. Benieuwd wie er uit de bocht vliegt
Misschien ga ik er te diep op in maar ik hoorde ooit iemand vertellen dat zân ouders altijd zeiden âals jij gelukkig bent/als mân kind gelukkig is dan ben ik gelukkigâ en dat kind voelde zich toen verantwoordelijk voor diens ouders geluk en voelde zich schuldig als hij verdrietig was tegenover zân ouders.
Tuurlijk ben ik blij en blij voor mân kind als ze gelukkig is maar het hangt niet 1 op 1 samen met hoe ik me voel. Ben ook nog mân eigen ik met eigen gevoelens.
Had jij nu al een kind van 16 kunnen hebben?
- Nee
- Ja heb ik al
- Ja
- Ja dan was ik wel extreem tienermoeder maar had gekund in theorie
0 stemmers
Wat zou je ervan vinden als je partner je hoofd op zijn/haar onderarm wil laten tatoeëren?
- Super leuk, ik zou me heel trots en gevleid voelen
- Doei, ik ren gelijk weg
0 stemmers
Que???
Ben jij op dit moment ziek
- Ja
- Nee
- Net opgeknapt
0 stemmers
Zoveel zieken om mee heen, inclusief mezelf