De vraag stond er eerst niet boven daar reageerde ik op maar ik zou wegrennen
Oh hahahaha
Ga jij Blokker missen?
- Ja
- Beetje wel ja kwam er wel eens
- Nee
0 stemmers
Zou jij Action missen mocht het faiilliet gaan?
- Ja
- Als kiespijn
0 stemmers
Welke Nederlandse winkel mag als eerste failliet gaan van jou?
- Marskramer
- Action
- Blokker
- Xenos
- Kwantum
- BigBazar
- Hema
0 stemmers
Big Bazar is toch al failliet? Of is er een doorstart?
Dat wou ik net zeggen
Daar heb ik ook echt al jaren niet meer over gehoord
- Nee, ik sluit mân internet app altijd af en klik alles weg
- Nee een paar tabbladen die ik vaak nodig heb
- Ja, meer dan 50
- Ja, rond de 100
- Ja boven de 100
- Anders
0 stemmers
1.131. De vorige keer dat deze vraag gesteld werd, heb ik bewust mijn tabbladen een tijd niet gesloten. Vanaf 5.000 tabbladen werd mijn telefoon sloom.
Edit: als ik Chrome open, opent er vanzelf een nieuw tabblad.
Momenteel 12 dus straks weer opschonen
MaarâŚwaarom?
Ik heb er 1 open altijd, dit forum
xenos ook sinds ze dat migraineparfum de hele winkel rondsprayen
Ja idd, wist niet eens dat het nog bestond.
Wanneer ben jij voor het laatst bij Marskramer geweest?
- Dit jaar ergens
- Meer dan een jaar geleden
- In de afgelopen paar maanden
0 stemmers
Denk dat de laatste keer als basisschoolkind was voor mij.
Same, volgens mij zat Marskramer ook niet door het hele land, of heb ik dat mis?
Volgens mij ook niet, en het zit volgens mij nooit in grotere steden. Wij mochten daar âshoppenâ als ik met een vriendinnetje bij haar oma ging logeren maar geen idee meer welke plaats dat was. Er zijn er ook vast heel veel failliet al gegaan. De eerste marskramer zat in Rotterdam lees ik.
Niet specifiek om iets te kopen bij Marskramer. Onze Marskramer deelt een pand met Intertoys en ik koop daar regelmatig spellen.
De ingangen zitten in verschillende straten. En Als je door de Marskramer loopt, heb je een shortcut naar de Intertoys.
ik kan me niet eens herinneren dat ik er ooit een heb gezien
Ik heb vroeger (15 jaar terug) als bijbaan bij de Marskramer gewerkt en vroeg me toen al af hoe deze winkel in business bleef. Er kwamen toen op zaterdagen al zo weinig klanten.
Haha, ik heb er rond de 100 openstaan omdat dat de max is op mijn tel (en heb heel vaak dat er dan 1 per ongeluk wordt gesloten omdat ik dan de max overschrijd ) maar anders had ik er sowieso 2 of 3 keer meer openstaan. Het is meer dat ik denk van, oh ja dat wil ik later nog even opzoeken of onthouden dus âsla ik het zo opâ
En dan heb ik ook nog linkjes ècht opgeslagen als favoriet oid
En hoevaak doe je dat ook echt? Ik laat om dezelfde reden ook tabbladen open staan en na een maand denk ik wat is dit ook alweer
Ja bijna nooit hahaha alleen heel soms als ik even zin heb om het op te schonen⌠maar dat komt bijna niet voor