Stel je persoonlijke vraag #52

Dat wordt toch niet weggegooid? Gaat gewoon in de sale

4 likes

Staan toch bijna alleen maar natuur foto’s in :nerd_face::mushroom::fallen_leaf:

12 likes

Blijf jij vannacht (gedeeltelijk) op voor de verkiezingen in de VS?

• Ja tot straks in het verkiezingentopic
  • Ja maar blijf wel offline
  • Nee lees het morgen wel
  • Nee interesseert me niks
  • Twijfel
  • Anders?

0 stemmers

Ik moet morgen om 6:00 uur beginnen met werken voor de verkiezingen, dus ik blijf niet op maar zet wel vroeg mijn wekker, if that makes sense

5 likes

ik hoorde een vriendin ook zeggen dat ze op wilde blijven en ik kan me dat zo niet voorstellen

5 likes

Ik had eigenlijk morgen vrij moeten nemen…maar ik val tegenwoordig sowieso in slaap na 12 uur dus was niet de moeite waard geweest.

2 likes

Ik doe het al sinds de eerste keer Obama, dus ehh 2008? Toen zat ik nog op de middelbare school, inmiddels is dit de 5e verkiezing die ik ga kijken omg.

Maar goed ik ben sowieso altijd een nachtmens geweest, heb zo vaak nachten doorgehaald voor de uni, vind ik wel leuk om te doen.

8 likes

Dit jaar wel, viel me ook al op. Weinig TK Maxx zooi dit jaar.
Waarschijnlijk omdat het een keer mooi weer is in de herfst :grimacing:

1 like

Ik snap echt niet waarom je zou opblijven :sweat_smile:

Ik woon in de VS en ik heb vandaag vrij wegens election day maar ik mag niet stemmen dus ik ga gewoon iets leuks doen. Ik hoor vanzelf wel wie er gewonnen heeft.

10 likes

Volgens NOS ‘stromen de eerste uitslagen vanaf middernacht binnen’, maar weten jullie of er dan echt al iets relevants gebeurt? Twijfel of ik iets langer op blijf of dat ik de wekker een uurtje eerder zet

1 like

Nee, dan gebeurt er nog niets relevants.

3 likes

Ja maar dat is toch altijd zo. Ik snap niet hoe je niet kan begrijpen dat mensen het graag live willen kijken. Mensen willen toch ook graag voetbalwedstrijden of het Songfestival kijken. En hier staat iets meer op het spel.

21 likes

Had jij vroeger een Mi Moneda ketting?

• Ja
  • Ja en wisselde de munten ook af
  • Nee
  • Nee en ook nog nooit van gehoord

0 stemmers

foto

5 likes

Nee en ik vond het afgrijselijk :grimacing:

6 likes

Had jij vroeger een uilenketting?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb/draag em nog steeds

0 stemmers

heb wel laatst een biostabil gekocht op vinted voor inner child healing want die wilde ik vroeger altijd

20 likes

Ik had een uilen horloge, zoiets als hieronder. Heb hem nog steeds (maar draag het nooit) want dat was wel een era. Ik was zo blij met dat ding dat ik er een echte(!) zilveren ketting bij kocht om hem aan te hangen :sweat_smile:

18 likes

heb je toevallig de podcast over de biostabil geluisterd?:joy:

2 likes

nee geen geduld voor, is t wat?

1 like

Oh ja ik had deze. En duur dat die dingen waren

1 like