Stel je persoonlijke vraag #52

Omg je had ook van die kettingen met een letter in een cirkel?? En die had ook iedereen maar die waren ook echt vaak uitverkocht.

En zilverkleurige kettingen en ringen met twee rijen en hartjes? De ring had een hartjes hanger.

Zeg me alsjeblieft dat iemand me kan vertellen wat dit was haha want ik kan het niet vinden.

Oké deze inmiddels gevonden: fendi pendant

Oké ook eindelijk gevonden: gas bijoux

1 like

Ik mis de uilentrend wel een beetje. Net als snorren :joy:

5 likes

Maar de galaxy leggings mogen weg blijven.

4 likes

Deze had ik ook! :pleading_face: van de markt in Amsterdam :sweat_smile:

1 like

Ik heb nog steeds ergens een shirt liggen met het batman logo maar dan galaxy. Ik vond dat toen echt helemaal top. Gebruik het nu alleen als pyjamashirt als ik ff snel iets nodig heb

2 likes

Bijou Brigitte bestond ook al in de jaren tachtig, ben er zelf al jaren niet meer geweest maar ergens doen ze iets goed blijkbaar.

7 likes

Noooooo!!!

1 like

Ik heb afgelopen zomer nog een ketting gekocht bij Bijou Brigitte! Ik heb geen kettingen en wilde er eentje om op een bruiloft te dragen. Was best verbaasd over de mooie dingetjes die ze hebben, kan me best voorstellen dat als je graag accessoires draagt er goed kunt slagen, het alternatief is in die prijscategorie anders toch dropshipping en Ali, geloof ik.

Was erg in mijn nopjes met de kleurmatch

33 likes

Dat is overgenomen door Tosh en verkopen ze oa bij C&A

2 likes

Ja dit is dus precies het soort kettingen dat ze verkopen bij Bijou Brigitte :sweat_smile:

7 likes

Hahahaha nee juist niet, alles was dainty zilver/goud juist! Was echt de enige ketting met grote stenen die ik kon vinden! Maar leuke burn I guess haha

23 likes

Omg daar heb ik ooit per ongeluk iets "gestolen."Wij hadden allemaal oorbellen in de hand. Vervolgens liepen we de winkel uit en kwam ik erachter dat ik nog oorbellen in mn hand had. Dus wij teruglopen naar de winkel en ik was helemaal bang. Ik heb het toen voor de zekerheid maar aan die medewerker verteld. Maar er ging geen alarm af. Zat er dus blijkbaar voor de sier.

Vond die winkel volgens mij wel altijd leuker dan Claires.

1 like

had je deze verkiezingsuitslag verwacht?

• ja volledig
  • nee totaal niet
  • mwah 50/50
  • ik had geen idee
  • ik hou me er niet mee bezig

0 stemmers

2 likes

Ik ben niet verbaasd maar ik had niet verwacht dat hij de popular vote zou winnen? :sob:

10 likes

Omdat het nu steeds om migranten gaat

Heb jij een :sparkles:migratieachtergrond? Het gaat dan nu even om mensen die in Nederland of België opgegroeid zijn maar daar zelf niet geboren zijn of hun ouders niet. Soz @ de rest en ook soz @ de mensen die nu heel graag willen vertellen dat ze zelf naar het buitenland zijn verhuisd. O en ook soz @ de mensen met Nederlandse of Belgische ouders die iets interessants in Tanzania aan het doen waren ofzo toen moeders met kind geschopt werd en jullie daarna terug zijn verhuisd

• Nee 100% tatta, lad
  • Ja, zelf in een ander land geboren bij ouders die ook niet uit Nederland/België komen, daarna naar Nederland/België verhuisd
  • Ja, ouder(s) niet in Nederland/België geboren maar ik wel

0 stemmers

1 like

Even een heel random feitje, maar toen ik op school leerde over de definitie van allochtoon vond ik het echt heel stom dat ik hier werd gezien als een niet-westerse allochtoon en als het geboorteland van mijn moeder dezelfde definitie zou gebruiken daar als een westerse allochtoon. Zat als kind echt van: where do I belong hahaha

8 likes

ik voel me in beide landen nog steeds niet helemaal 100% erbij horen
eigenlijk vind ik dat wel een complex gevoel hoor, waar hoor ik nu écht thuis

4 likes

Nav vriendschap topic, ken jij de verjaardagen van de kinderen van je vrienden? Nooit bij stilgestaan dat ik daar bij stil moet staan

• Heb geen vrienden met kinderen
  • Ja van alle
  • Ja van de meesten
  • Ja van één/een paar
  • Nee van niemand
  • Nee maar heb dat ergens in een agenda gezet zodat ik kan doen lijken of ik het weet

0 stemmers

Ik weet ongeveer in welke periode van het jaar ze geboren zijn zodat ik bij de belangrijksten kan polsen of er iets van me verwacht wordt.

12 likes

Een paar van mijn vrienden zijn zo vriendelijk geweest om op of nabij mijn verjaardag te baren en een paar op andere herkenbare dagen (meerdere op kerstavond, super handig). Maar don’t come @ me als je op 12 juni baart ofzo

Verder vind ik ook dat je het beleefde moet doen anno 2024 en op je instagram een taart moet posten ofzo als je kind jarig is om die likes binnen te harken

8 likes