Als je naar een Dixi gaat om te plassen ga je dan uitgebreid dat doen en op je telefoon kijken?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Als je naar een Dixi gaat om te plassen ga je dan uitgebreid dat doen en op je telefoon kijken?
0 stemmers
Stel je spreekt op zaterdagmiddag om 14.00 af met een goede vriendin met wie je lang heel close bent geweest, maar nu niet meer zo doordat je niet meer bij elkaar in de buurt woont.
Zou je beledigd of teleurgesteld zijn als ze voor het eten naar huis moet omdat ze 's avonds nog iets anders heeft gepland met mensen die ze vaak ziet omdat ze daar nu wel bij in de buurt woont?
(Dit is niet vooraf gecommuniceerd. Maar er waren ook niet per se al eetplannen gemaakt.)
0 stemmers
En als je 's avonds om 19.00 afspreekt, en ze gaat relatief vroeg weer weg omdat ze later op de avond naar een feestje gaat?
0 stemmers
En als dit bij dezelfde vriendin bijna altijd gebeurt als je afspreekt? En je dus meestal niet de âmain actâ van de dag bent?
0 stemmers
Die tweede ligt eraan. Prima als ik het van tevoren weet maar als je om 20:00 aankondigt dat je weer gaat had ik ook andere plannen kunnen maken.
Ik voel ook gewoon niet aan wanneer het voor een ander âgenoegâ is geweest dus komt dan soms ook onverwacht. Zou liever horen âvan 2 tot 6 kunnen we winkelenâ maar dat vinden anderen soms ongezellig maar ik vind dat onverwachte weer ongezellig. Maar niet in zo erg dat er wrijvingen oid zijn.
Het ligt denk ik ook een beetje aan de context. Als het een keer gebeurt prima, maar als je steeds een tussenplan bent dan trek ik me dat wel aan ja. Of als het een halve bekende (iemand uit vriendengriep die je half spreekt) is ofzo vind ik het juist geen probleem.
Slaap jij met oorbellen in?
0 stemmers
En douchen ermee?
0 stemmers
Je hebt geen zin meer in je laatste knakworst, wat doe je ermee?
0 stemmers
Scheid jij je afval?
0 stemmers
Ga jij de komende jaren naar de VS op vakantie?
0 stemmers
Mijn vrienden/kennissengroep van mn opleiding nog plant zich gigantisch voort, laatst is #25 geboren. Dus ik heb een Excelbestand gemaakt
Doe er verder alleen niets mee, ga echt niet alle ouders elke keer feliciteren. Maar het was ook om ĂŒberhaupt de namen van die koters te kunnen onthouden
Heb jij wel eens pee shivers?
0 stemmers
In de neuro-urologie is het convulsiesyndroom na de mictie, ook informeel bekend als plasrillingen of pisrillingen, de ervaring van rillen tijdens of na het plassen. Het syndroom lijkt in gelijke mate door mannen en vrouwen te worden ervaren.
Nooit geweten dat het een naam heeft
Je bent op zondag jarig. Trakteer je dan op maandag op je werk?
0 stemmers
Iemand trakteer suggesties?
Oliebollen
Vaak doe ik iets simpels als een vlaaienmix
Ook wel eens spekkoek gehaald bij de toko in de ochtend. Viel goed in de smaak
Hallo wow waar kom deze directe aanval op 12 juni mensen vandaan
Een kleine greep van wat het afgelopen jaar bij mij op kantoor is langsgekomen, wat allemaal goed ontvangen werd:
Macarons, bonbons, appel/kersenflappen, mini (vega)worstenbroodjes, baklava, soesjes, van die lindt ballen.
En zelfgebakken dingen gaan bij ons ook altijd goed, zoals blondies, millionaires shortbread, red velvet cake etc.
Pisgril!!
Bittergarnituur
De laatste knakworstjes kunnen in plakjes door een gebakken ei
Afval scheiden doe ik al heel lang, wat ik irritant vind is dat de regels voor PMD zijn veranderd (er mag steeds meer in) maar het aantal leeg-momenten van de container niet
Meestal heb ik nog twee weken te gaan en de container vol
Heb je dit bestand ook gedeeld?
Haha er hebben wel 2 mensen gevraagd of ik m aan hun kon sturen was nog van plan het gewoon als een gedeeld bestand op een Google Drive te zetten ofzo zodat iedereen lekker zelf kan updaten als er weer iets op komst is, maar daar ben ik nog aan toe gekomen haha