Stel je persoonlijke vraag #52

Ik vind dit echt een goed idee! Bij mijn vrienden gaat het ook in een rap tempo, ik kan alle namen nauwelijks bijhouden.

3 likes

Wij proberen 1x in de 2 jaar onze familie te bezoeken in California, zij proberen dan het andere jaar naar Nederland te komen… Ik laat me dan niet tegenhouden door de huidige president.

1 like

Ben jij teleurgesteld in deze jongen?

• Ja man we could’ve had it all
  • You had one shot, one opportunity
  • Nee ik ben blij dat het mislukte
  • Nee hij heeft het tenminste geprobeerd

0 stemmers

2 likes

Toen ik driekwartjaar na mijn besmetting nog niet fatsoenlijk de was kon doen zonder volledig buiten adem te zijn was ik er wel bang voor, maar gelukkig is het over gegaan en heb ik geen long covid gekregen.

1 like

Een kennis van mij heeft de wia aangevraagd vanwege haar long covid. Die kan gewoon niet meer werken

2 likes

mijn beste vriend ook, is 100% afgekeurd op z’n 39e

1 like

Ik vraag me af of het verschil had gemaakt - denk dat Vance dan snel naar voren was geschoven en ze dan ook veel sympathy votes zouden krijgen.

3 likes

Vance heeft geen charisma tho, Trump heeft heel veel charisma, voor domme mensen zeg maar.

7 likes

Ik weet niet of conservatief Amerika zich gemakkelijk voelt bij een man die eyeliner draagt.

Aan de andere kant, Trump poedert zijn gezicht met gemalen cheetos.

14 likes

Ik ben vooral ook verbaasd dat je hem op een haar mist. Man heeft zo’n groot lijf, zo’n groot hoofd.

7 likes

Huh verbieden ze dat ja? Weet jij waarom?

2 likes

Van (mijn) ramen :slight_smile: was een familiebedrijf die alles zelf produceerde en de man was zo fier op hun nieuwe productieproces dat hij het van naaldje tot draadje wou uitleggen.

3 likes

Ik douche daar alleen om me af te spoelen en op te warmen lol en dan douche ik thuis nog een keer met shampoo en alles.

42 likes

Ik waste altijd alleen mijn haar dus de bovenste optie gekozen, ik vond die stank van chloor altijd zo vies om mee te nemen naar huis en bovendien als ik eenmaal aangekleed was ging ik echt thuis niet nog eens omkleden met dat geplak in dat hokje

2 likes

Ben jij beschermend opgevoed?

• Ja heel erg
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee totaal niet

0 stemmers

Voed jij je kinderen nu beschermend op (of zou je dat doen?)

• Ja dat doe ik
  • Mwah een beetje
  • Nee doe ik niet

0 stemmers

3 likes

Ik totaal niet. M’n zusje wel meer, die mocht bijvoorbeeld niet alleen fietsen in het donker (we woonden bij een bos). Dat heb ik altijd gemogen, zelfs wanneer m’n zusje werd gebracht moest ik fietsen. Zo krom. :joy:

Snap ik, ik vind het ook een heel bijzondere actie van zo’n zwembad, werk dan met munten zoals op de camping ofzo als je vindt dat mensen er te lang staan

2 likes

Vooral financieel heel erg eigenlijk, maar sociaal dan juist weer niet echt want ik mocht wel gewoon zonder ouders op vakantie vanaf mn 15e, uitgaan etc, vrienden zijn met wie ik wilde, doen op school wat ik wilde.

Ik kan het niet goed uitleggen maar heb nooit de waarde van geld geleerd want als ik geen geld had kreeg ik gewoon geld zeg maar. In die zin heel erg beschermend.

1 like

Heb jij een negatief beeld over de Roma/ reizigers/de correcte term dus niet Frans Bouwer maar dezelfde mensen die je ook in Barcelona ziet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En nu anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn beeld is sterk veranderd doordat ik een Roma TikTokker volg die dozijn cultuur en de discriminatie die Romani meemaken in het dagelijks leven.

En door een reportage van een paar jaar geleden van een Roma kamp in Spanje

Edit: de reportage van toen kan ik niet vinden. Maar dit verslaat ongeveer hetzelfde

3 likes