Looooooool ik dacht iedereen gaat zeggen nee en dan anoniem wel ja.
Maar gewoon openlijk ja dus, same.
Looooooool ik dacht iedereen gaat zeggen nee en dan anoniem wel ja.
Maar gewoon openlijk ja dus, same.
Ja sorry maar die snap ik gedeeltelijk wel
die florian? ik vind hem ook leuk ja!
Welke
Wanneer heb jij voor het laatst een nieuwe skill geleerd? Dus leren breien, programmeren, padellen, whateverâs
0 stemmers
edelsmeden
Ik zou echt graag vaker nieuwe dingen willen leren/proberen, maar beland toch bijna altijd op de bank 's avonds. Ik heb een heel lijstje in mijn hoofd en raak dan overweldigd van de mogelijkheden en mijn eigen perfectionisme, waardoor ik uiteindelijk niets opstart.
Heb nu bedacht me per jaar te focussen op iets creatiefs en iets in de keuken (in beide dingen wil ik mijn skills vergroten). Volgend jaar is dan voor schrijven en eigen brood bakken. Hopelijk komt er iets van de grond
Ik kan echt even niks bedenken
Het ligt er wel een beetje aan wanneer je vindt dat iemand een skill âgeleerdâ heeft. Heb het afgelopen kwartaal wel een paar keer gepaddeld en kan dat nu dus een klein beetje, heb online wel een online cursus programmeren gevolgd, heb leren goed pizzadeeg te maken en een paar keer brood gebakken. Maar zou niet echt zeggen dat ik deze dingen nu echt âkanâ (behalve pizzadeeg maken).
Ik heb hoepeldansen helemaal gevonden ergens rond september en ben nu mega enthousiast, want het is creatief, afwisselend, uitlaatklep, sportief, goed voor mn rug, enzovoorts. Ik heb nog nooit een sport echt zo leuk gevonden dus het is een hele openbaring. Maargoed, dat is dus een skill die ik aan het leren ben en daarvoor is het misschien wel jaren geleden dat ik iets nieuws heb geleerd.
Ja en wat telt als een nieuwe skill? Telt bv een nieuwe turnskill als je al jaren turnt?
Ik wanneer iemand naar mijn hobbies vraagt
Nee dat is superlame
Ik kom door mân werk nog wel eens achter de schermen bij bedrijven, super leuk! Ik weet nu hoe maaltijdsalades worden gemaakt, zakken voor om brood en kunststof pijpen. En ook andere bedrijven zoals een reparatie en was bedrijf voor tractoren, in de horeca, kledingwinkel, bouwmarkt, postbezorgbedrijf, laboratoria waar ze wateronderzoek doen en 1 waar ze dieetvoeding maken en testen. Ook weleens in een gevangenis geweest.
Vind het een erg leuk onderdeel van mijn werk. En ja alle broodzakjes in heel Nederland komen uit dezelfde fabriek en ook de maaltijdsalades met kip voor alle supermarkten.
Ik ben dit kwartaal business analist en hardloper geworden
Leer vrij regelmatig nieuwe skills, maar wel allemaal werkgerelateerd. Hoe je een ticketingsysteem voor een filmfestival opzet was de laatste
Mezelf leren breien! Een sjaal, 2 haarbanden en een scrunchie tot nu toe gemaakt en vind het echt heel leuk. Moest vorige week wel even een pauze nemen want brei mezelf een rsi arm joh
klimmen en zekeren afgelopen maand
en vandaag (dnd-)miniatuurpoppetjes schilderen
oké dat laatste nog maar een keer gedaan maar voorafgaand wel duizend filmpjes bekeken om te leren hoe het moet
hebben jullie wel eens bij een bioscoopfilm tussentijds de zaal verlaten
0 stemmers
Alleen is de film die ik slecht vond door echt iedereen die ik erover gesproken heb als juist goed benoemd boyhood. Het kwam zo langzaam op gang en het vooruitzicht dat het dan ook nog een langere film was vond ik te zwaar haha