In de verkeerde zaal gaan zitten en daar pas naar tien minuten achterkomen.
Een keer de zaal uitgelopen bij Hail Caesar. Echt zo slecht.
Bij Avatar weggegaan. Vond het echt een slechte film en ben ik slaap gevallen. En daarna maar weg gegaan.
Ik ging naar De Titanic, paar jaar terug ofzo, en zat vrij vooraan. Ik kon de film slecht zien, denk ook dat het 3D was maar dat weet ik niet zeker. Was er heel snel klaar mee (en kende het verhaal al ) dus snel vertrokken.
Ik ben ooit de bioscoop uit gezet doordat 1 persoon uit mijn gezelschap een andere gast (die weliswaar zat te klieren) fysiek aanviel.
Die persoon had geen directe relatie met mij maar omdat de aangevallen gast dacht van wel, mocht ik ook opkrassen.
Toen eenmaal duidelijk werd dat ik niets met de zaak te maken had kreeg ik 4 bioscoopbonnen als excuus maar ik ben me echt kapot geschrokken van de situatie. Niet lang na die actie is al het contact met die persoon gelukkig verbroken.
Gigli met Bennifer ronde 1.
prachtig deze gaat meteen op mân watchlist
Tijdens de sneakpreview echt best vaak, maar had een abonnement dus voelde niet als een verloren kaartje ofzo.
Die haaienfilm met Blake Lively, echt heel kut
En Australia met Nicole en Hugh, duurde ongeveer 8 jaar.
Leef jij in de heterohel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wel bijna, maar ik vind het gewoon zonde om weg te lopen?
Ja, omdat ik niet meer in de bioscoop kan zitten zonder te denken dat er een schietpartij gaat plaatsvinden en de persoon naast me deed heel raar dus toen ben ik weggegaan
Mijn kind vond de film te eng. Nou ja dan gaan we weer.
Zie jij het verschil tussen een gans en een eend?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha waarom deze vraag?
Hahahah dat doet me denken aan een vriendin die het heel de tijd had over de âmiddelgrote eendenâ bij haar in de buurt.
Snapte al niet wat ze bedoelde maar gewoon ganzen dus.
Mijn schoonzusje stuurde in de groepschat een filmpje van best grote ganzen die netjes door een winkelstraat lopen achter zoân man aan, en mijn schoonmoeder zijn âzo, die eenden zijn goed getraind!â.
Echt schattige eendjes ja.
Nee, wel in een mindfuck. Ik ben het grootste deel van mijn leven ervan uitgegaan dat ik exclusief op vrouwen viel. Nu heb ik een vriend en dat voelt voor mij echt alsof het een âafwijkendeâ situatie is, terwijl dit voor het gros van de mensen juist de standaard is.
Nou toevallig net de zaal uitgelopen na 1 uur bij Terrifier 3 lol ik wist dat het vies zou zijn maar ik werd gewoon misselijk + vond het ook niet leuk verder
Wat is dat dan precies? Ik hoepel ook en heb net wel een filmpje op gezocht maar weet niet of dat filmpje klopt aan wat het is. Of is het daadwerkelijk ââgewoonââ dansend hoepelen? Of relateert het meer aan hoepelen zoals je ook dat dansen heb met die linten en doe je er ook echt van die trucjes bij, een beetje die circus vibe zegmaar?
Ik heb bij mezelf heel erg dat ik wat meer moet oefenen om de andere kant op te hoepelen. want een kant gaat bij mij zo soepel dat ik bij wijze van alles ondertussen kan doen en als het is zoals het filmpje dat ik voor me heb dan doe ik dat een soort van omdat ik me anders verveel. Maar de andere kant heb ik zoveel moeite om de hoepel ĂŒberhaupt te laten draaien en voel ik mezelf zo enorm struggelen.