Heb jij zulke kaarsen? (dus van die dinerkaarsen in zo’n kandelaar)
- Ja
- Nee vind ik doodeng
- Gewoon nee
0 stemmers
Heb jij zulke kaarsen? (dus van die dinerkaarsen in zo’n kandelaar)
0 stemmers
Maar vooral voor als er stroom uitvalt, hier kun je beter mee verlichten dan waxinelichtjes
Ik zei een keer als grapje (maar eigenlijk was ik serieus) tegen mijn ouders: ‘nou, als het echt helemaal mis gaat kan ik gelukkig altijd nog een tijdje bij jullie op zolder wonen.’ Mijn ouders reageerden erg verrast en zeiden dat ze daar echt niet op rekenden?!
maar ik ga ervan uit dat het toch wel kan als ik in een noodsituatie zit.
Met het risico dat ik onder een steen leef maar mensen die ongesteld worden gebruiken snachts toch altijd maandverband? 🫥
Is dit serieus?
Why? Vanwege Max 8u? Of met een andere gedachtengang?
Um… Nee.
Gelukkig niet zeg
Ik heb 1 keer maandverband gebruikt in heel mijn leven. Echt niet 's nachts.
Ik iig niet! Menstruatiedisc of tampon of menstruatieondergoed
vind ik zelf veel confortabeler allemaal maar moet iedereen lekker zelf weten
Ik haal wekelijks al het blad weg. Het valt bij ons op het gazon en het is helemaal niet goed voor gras. Vind het best een leuk klusje met m’n hark ![]()
Ja ik was zelf ook erg dankbaar toen ik terug bij mijn ouders mocht wonen toen dat nodig was! Eerst twee maanden in een rommelhok geslapen maar daarna toch weer een ‘eigen’ kamer gekregen.
Ik wel hoor! Tampon en maandverband ‘s nachts. Anders lek ik door. Echt een prima combi hoor
Menstruatie-ondergoed trekt mij dan weer echt totaaaal niet. En cup kan niet met spiraal.
Waarom zo onaardig? Kan toch dat je vroeger uit een blaadje iets hebt opgepikt, en het er daarna nooit met andere mensen over hebt gehad? Zo raar is dat niet bij dit onderwerp.
Onaardig maak je er zelf van, ik was en ben oprecht verbaasd dat je denkt dat je ‘s nachts alleen maandverband kan of mag gebruiken
Hoe zie jij dan “Ben je serieus?” op een vraag waarbij ze zichzelf al indekt met dat het mogelijk ongeïnformeerd is?
Een menstruatiedisc kan wel met spiraal (mocht je dat willen) want die maakt geen vacuum!
Ik heb altijd het geluk gehad (of pech) dat ik met mini’s voldoende had en 's nachts bleef het gewoon in me zitten tot ik op stond. En pech als in de meeste vrouwen die ik kende hadden normaal of grote en als ik dan niet voorzien was deed dat best wel zeer om die te gebruiken. Ik heb ook een tijdje voor de laatste dagen inlegkruisjes gedragen. Meer om de laatste druppels op te vangen, maar eigenlijk vond ik dat helemaal niet zo fijn
Mogelijk een TMI vraag maar wel gerelateerd.
Als je ongesteld bent hoe houd je het daar schoon?
0 stemmers
Huh waarom zou een cup niet kunnen met een spiraal? Dan kan gewoon hoor.
Ik was eerst geinfluenced door het snuggs ondergoed, maar ik draag nu graag snachts het menstruatieondergoed van de Hema. Overdag vind ik ze te groot, maar snachts heel fijn!