Stel je persoonlijke vraag #52

Heb jij altijd tampons in huis/ op voorraad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb jarenlang het probleem gehad dat ik op het moment zelf dat ik het nodig had nergens in huis of in mn tassen een tampon kon vinden. Heb mezelf echt vervloekt. Hoe moeilijk kan het zijn.

2 likes

Ja het is ook verwarrend, want je kunt dansen met een fitnesshoepel (die had ik eerst), maar ook op de circus/flowachtige manier met een dans/gewone hoepel. Ik bedoel meer zoals dat laatste, dit is voor mij een beetje een inspiratievideo bijvoorbeeld:
https://youtu.be/wsQ2xHZeKEU?si=l0sM1u1ldwCBZudr

Ik volg online lessen van Bee Varga via haar website. Zij heeft ook fitnesswedstrijden gewonnen met die manier van hoepelen en het optreden en lesgeven als werk gedaan, dus zij zorgt ook dat het echt een workout is en dat je je kracht en flexibiliteit en je trucs die je leert goed opbouwt en dat je positief blijft als het niet lukt. Inmiddels kan ik ook al wat trucs/moves en kan ik een muziekje opzetten en op de muziek daarmee dansen en oefenen.

Wat jij zegt over de andere kant op hoepelen heb ik ook inderdaad. Schijnt dat iedereen een voorkeurskant heeft en als je het zwaarder wilt maken kun je bijvoorbeeld juist de andere kant op oefenen.

6 likes

Ik heb geen producten meer nodig sinds tien jaar dus op een gegeven moment heb je ook niks meer in huis

3 likes

Ja oke fair enough. Mijn ouders, waar ik sinds vaderdag al niet meer ben geweest hebben nog steeds tampons voor mij op voorraad :joy: Ik vind het irritant van mezelf dat ik het blijkbaar moeilijk vind om het op voorrraad te houden. Het lukt nu wel, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

4 likes

Ja het is ook zo dat als ik iemand in mijn omgeving had die ze gebruikt dan koop je gewoon een doosje natuurlijk dat zou voor mij geen probleem zijn hoor
Ik zou nu weinig vertrouwen meer hebben in bijvoorbeeld de plak-kwaliteiten van een verbandje uit 2014 haha

Ik heb maar 2 keer in mn leven maandverband gebruikt geloof ik. Daar snap ik pas helemaal niks van en het past ook niet en het plakt aan mn bovenbenen. Mn moeder moest wel hard lachen.

Gebruik jij maandverband?
Ik doe het wel anoniem aangezien mensen dit misschien prive vinden.

• Ja
  • Nee
  • Zelden

0 stemmers

Ik realiseerde me laatst ineens dat mijn vriend de jongste partner (als in relatie) is die ik ooit heb gehad. We zijn op een paar maanden na even oud en we hebben eigenlijk dezelfde jeugd meegemaakt, dus we delen dezelfde jeugdsentimenten haha. Dat had ik in mijn vorige relatie bijvoorbeeld niet.

Is jouw partner jonger of ouder dan jij?

• Jonger
  • Ouder
  • We zijn exact even oud (op dezelfde dag geboren)

0 stemmers

Hoeveel schelen jullie?

• Minder dan een halfjaar
  • Tussen halfjaar en jaar
  • 1 jaar
  • 2 jaar
  • 3 jaar
  • 4 jaar
  • 5 jaar
  • 6 jaar
  • 7 jaar
  • 8 jaar
  • 9 jaar
  • 10 jaar
  • 11 jaar
  • 12 jaar
  • 13 jaar
  • 14 jaar
  • 15 jaar
  • 16 jaar
  • 17 jaar
  • Meer dan 17 jaar

0 stemmers

Is jouw partner jouw allereerste relatie?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb nog nooit een relatie gehad

0 stemmers

Ben jij thuis de jongste, het oudste of het middelste kind?

• Jongste
  • Oudste
  • Middelste
  • Ik ben enig kind

0 stemmers

En jouw partner?

• Jongste
  • Middelste
  • Oudste
  • Partner is enig kind

0 stemmers

2 likes

Whut?

2 likes

Gebeurt me niet vaak dat er echt niks in huis is. Maar wel dat de juiste maat er niet is. Dat je super of normaal nodig hebt en je 3 pakjes mini in de kast vindt… Met een mini kom je niet zo ver als die binnen een kwartier vol is, daarmee haal ik de tocht naar de winkel niet.

Wat ik veel vaker heb; dat ik denk ibuprofen of naproxen in huis te hebben (waar ik niet zonder kan de eerste twee dagen) en dat ik dan nergens in huis wat kan vinden. Ja lege verpakkingen :face_with_raised_eyebrow: Helemaal kut als dat 's avonds is of van zaterdag op zondag en zondag de winkel pas laat open gaat. Op de een of andere manier ga ik er altijd vanuit dat een pakje veel tabletten bevat en ik er 2 of 3 maanden mee kan doen. Dat is niet zo.

6 likes

niemand haat toch :joy: dat maak je er nu zelf van

6 likes

Mijn god, een maandverband heeft een typische mean girl vibe. Laatst was het “pick me” girl. Om , ik weet niet eens meer wat
Doe ff gewoon normaal man hahahahaa

Deze poll is voor de mensen die alleen wonen zonder partner

Stel je zou opeens overlijden, hoe lang zou het duren tot men daar achter komt?

• 1 uur
  • Halve dag
  • 1 dag
  • 2 dagen
  • 3 dagen
  • 4 dagen
  • 5 dagen
  • 6 dagen
  • 1 week
  • 8+ dagen
  • ik woon wel met iemand en/of heb een partner en wil gewoon op elke poll kunnen stemmen :angry::angry::angry:

0 stemmers

4 likes

Ik denk hier wel eens over na, echt een rare gedachte. Maar hangt er denk ik heel erg vanaf wat voor week het is. Of ik afspraken heb op werk, bijvoorbeeld, of met vrienden. Maar wel echt een gek idee dat je gewoon een tijdje dood ergens zou kunnen liggen

6 likes

Haha ja mijn .moeder komt altijd met een leger voorraad aan paracetamol (wat ik nooit gebruik) en naproxen aan. Dus ja, wees voorbereid i guess :joy:

Paracetamol en ibuprofen:

• Heb ik altijd op voorraad
  • Heb ik nooit op voorraad
  • Soms vind ik er nog 1

0 stemmers

1 like

Op een werkdag binnen een halve dag, maar als ik op vrijdag om 17.30 omval dan zou het zomaar tot maandagochtend kunnen duren tot iemand het doorheeft

6 likes

Ja volgens mij zou er vanuit werk best snel actie ondernomen worden? Maar ergens ook wel sad als het 4 dagen zou duren als er een weekend tussen zou zitten.

Beetje luguber, maar ik vind dit altijd dus best leuk om over na te denken :sweat_smile: maar zoals iemand anders al zei is het zo afhankelijk van afspraken en werk.

Voor afgelopen dagen bijvoorbeeld: als ik gisteren niet op werk was gekomen hadden ze denk ik gewoon gedacht dat ik mn vrije dag niet goed had doorgegeven. Vandaag, zondag en maandag vrij en geen afspraken, denk dat pas als ik dinsdag weer niet op werk verschijn mensen zich misschien wel zorgen gaan maken.

Nu is wel sinds een paar weken mn buurvrouw mn directe collega dus mogelijk verkort dat de ligduur nog wat :skull:

6 likes

Hahaha is dit naar aanleiding van mijn moeder? :rofl: ik denk dus een halve dag

1 like

Omg. Je buurvrouw ook je collega lijkt me hel.

7 likes