Toen ik alleen woonde kon het denk ik wel een week duren. Werk had ik niet, ik was klaar met school en er woonde niemand in mijn buurt waar ik mee omging. Moet wel zeggen dat er geen smartphone was nog, alleen een gewoon mobieltje en daar zat ik niet zo aan vastgeplakt
Haha nee het is dikke prima, ik woon in een appartementencomplex waar iedereen gewoon nogal op zichzelf is, is ook gebouwd in coronatijd dus het is niet alsof je even bij de buren koffie ging drinken. Dus had de buren misschien wel eens gegroet maar geen idee wie het waren.
Totdat ik een nieuwe collega kreeg die zegt āvolgens mij woon ik naast jouā. Dus ik āoh grappig, ook in dat en dat gebouw?ā āNee, op nr xx, meteen naast jeā.
Bijken we al 4 jaar buren te zijn
Ben jij verbaasd over hoe pro Israƫl alle media is geweest over het geweld vanuit Israƫlische hooligans?
- Ja echt insane
- Nee het is insane maar ik verwachtte dit
0 stemmers
Jij hebt zeker een wide set vagina
Stel ik zou op vrijdagavond dood gaan, kan het best dat pas om maandag mensen erachter komen (mochten vrjendinnen me appen en ik 2 dagen nirt reageer, zullen ze wel komen kijken). Door de week binnen een dag, op werk word ik wel gemist
Voor mensen met een voortuin, ben je in de herfst actief bezig om bladeren uit je tuin te verwijderen?
- Nee in laat de natuur lekker zān ding doen en laat de bladeren liggen
- Ja ik veeg regelmatig de bladeren uit mān tuin
- Mwah niet regelmatig maar ik doe dit wel af en toe
- Ik doe dit dagelijks
0 stemmers
Ik ben blij met bladeren in mn tuin! Het is een overwinterplek voor veel insecten en het is goed voor de planten en de grond (regenwormen eten de bladeren en zetten dit om in compost bijvoorbeeld).
Anders loop ik de bladeren naar binnen.
Vooral omdat de buurtkatten denken dat het een openbaar toilet is als er teveel ligt, zelf heb ik er geen last van
Hahaha ja zat zelf te denken hoe dat bij mij zou zijn vond t zelf wel cute dat jouw moeder zo snel voor de deur stond. En gezellie doen we gelijk een kopje thee
Ik heb ze 1x weggeveegd, maar dat was omdat ik er gek van werd dat ik alles naar binnen liep. Als dat niet het geval was had ik ze laten liggen.
Versier jij in de herfst/winter je buitenomgeving met lichtjes?
- Ja de voorgevel
- Ja een boom/struik in de voortuin
- Ja iets in de achtertuin
- Nee
- Anders
0 stemmers
Ohh, dat is wel tof eigenlijk!
Samen met de buren hangen we lampjes aan onze carports (gedeelde oprit). Vind dat altijd zo gezellig thuis komen.
In een meeting of presentatie op je telefoon zitten of op je laptop gaan typen (duidelijk geen notities of notulen.)
- Asociaal
- Kan alleen als er veel mensen aanwezig zijn
- Kan ook gewoon bij een klein publiek
- Ik werk niet in zoān setting maar wil toch stemmen
0 stemmers
- Ik zie dit vaak gebeuren
- Ik zie dit nooit
0 stemmers
In een hoek van mijn voortuin verzamelen zich altijd zo ongeveer alle bladeren uit de buurt als het een beetje waait. Ik ruim dat precies ƩƩn keer per jaar op, namelijk als het laatste blad van de boom gevallen is. Ik blijf niet bezig. En op andere plekken mag het lekker blijven liggen. Ik zie buren regelmatig met bladblazers in de weer, bezigheidstherapie vind ik het.
Dit is mān eerste herfst in een huis met voortuin en echt toevallig vanochtend stapte ik naar buiten en realiseerde ik me voor het eerst idd dat er wel veel blad ligt
Maar als ik nu begin kan ik over twee weken waarschijnlijk weer beginnen? Hoe doen anderen dit
Niet dus. Gewoon ƩƩn keer opruimen als al het blad van de bomen is.
Ik heb het hele jaar.
Heb je ook het idee dat deze man een algemeen gezicht heeft? Hij doet mij namelijk altijd denken aan mijn kaakchirurg en een oud medewerker van de douglas.
- Ja
- Nee
- Hij lijkt op die man van blacklist
0 stemmers
Stel je raakt nu dakloos, zou je dan weer terug thuis mogen wonen van je ouder(s)?
- Ja, mijn ouder(s) zouden me terug verwelkomen
- Nee, ik zou niet terug thuis mogen wonen
- N.v.t.
0 stemmers