Stel je persoonlijke vraag #52

Nou ja interieurtopic is niet altijd veel beter dan dit.

Behalve dan de mensen die tweedehands meubels hebben of custom ofzo

6 likes

De vrouw met wuivende armen past qua kleur er wel uitstekend bij.

2 likes

Die akoestische panelen doen me altijd denken aan zo’n moderne vergaderzaal. Lekker generiek!

Vind het ook zonde dat het allemaal zo trendgevoelig is, laatst zag ik een filmpje van een vrouw die volledig was meegegaan in die boucle trend, en al haar meubilair wit boucle was en daar nu helemaal klaar mee was.

7 likes

Ik haat het ook als mensen denken dat de bank per se tegen een muur moet staan waardoor je een soort driebaanssnelweg tussen de bank en de tv krijgt

37 likes

Ik heb dit niet één op één, maar ik ben wel een sad beige figuur. Ik hou van lekker alles leeg, beige en wit. Kom er helemaal van tot rust.

@Lula oh ik durf het wel toe te geven hoor.

Edit: dat gras en zo’n houten latjes ding vind ik dan weer niks.

Dit is mijn woonkamer op dit moment.

22 likes

Ook echt met zo’n bubbelglas met glazen rietje dat iedereen op TikTok heeft

23 likes

Maak jij weleens een story op ig waarin je een video van iemand aan ‘t kijken bent en die persoon dan tagt, zie dat zo vaak

• Ja weleens gedaan
  • Nee doe ik niet

0 stemmers

Eet jij weleens (snacks) in bed?

• Nee gadver
  • Ja doe ik

0 stemmers

2 likes

Wat ik me vooral afvraag, heb jij altijd je tafel ingedekt staan?

2 likes

Nee, maar ik krijg straks visite.

7 likes

Ik heb ook zo’n soort interieur alleen dan een donkergrijze bank ipv beige en wil dat prima toegeven hoor hahaha ik hou ervan.

Krijg juist een error van veel kleur en veel tierelantijntjes en dingetjes overal. Is mijn persoonlijke smaak niet. Dus ik ben blij met mn sad beige interieur :joy:

2 likes

Mijn vorige huisgenoot had dit en vond het supermooi

1 like

Dus jij had dit ook?

Hier ook niet veel spannender dan dit hoor. Ben er wel beetje op uitgekeken maar op dit moment even geen energie en geld om de hele woonkamer aan te pakken.

1 like

Ja, maar niet by choice, ik heb daar gewoon een half jaartje een kamer gehuurd. Ik heb nu lekker een groene bank en een roze kast en alles wat ik zelf leuk vind.

7 likes

Mag niet van mijn vriend, anders: ja

5 likes

Ja wtf is up met dat? Waarom hebben mensen ineens op een random plek in hun woonkamer zo’n paneel? Het heeft ook nul functie verder.

6 likes

Ik vind dit wel een andere vibe, niet allemaal trendgevoelige meubels, duidelijk eigen accessoires.

5 likes

En ik heb een kast vol drank dus het is sowieso altijd gezellig hier.

2 likes

Ja het stinkt gewoon wel echt een beetje. Meer dan maandverband vind ik. Het is ook niet de geur van bloed want dat vind ik niet vies, maar iets wat in dat ondergoed zit dat erop reageert, of misschien toch dat je er meer dan een paar uur mee loopt. Ik heb dit weleens hier nagevraagd en mensen zeggen dat de onderbroeken voor lichtere dagen minder stinken dus dat ga ik nog proberen.

Ik vind dat wel heel jammer want de geur stoort me echt, terwijl ik graag menstruatieondergoed wil gebruiken. Maar voor nu dus alleen op de dagen dat ik mijn menstruatie eventueel verwacht of op heeeeele lichte dagen.

2 likes

Haha ja herkenbaar, ik ben heel onregelmatig ongesteld maar vergeet alsnog 9 van de 10x om iets in mijn tas te stoppen. Heb het afgelopen jaar al drie keer op werk de hele afdeling af moeten lopen opzoek naar een jong uitziende collega om tampons te vragen. En elke keer neem ik voor om mijn leven te beteren maar zodra mn menstruatie weer over is vergeet ik t weer

1 like