Huh ben verrast hoeveel mensen hier nog verbaasd over zijn. De media zijn al minstens een jaar lang pro-Israel :’)
Ken/ben jij mensen die met hun handen heel overdreven rondom hun gedicht doen als ze praten. Denk niet Italianen, maar girls on TikTok?
- Kenikbenik
- Kenikbenikniet
- Keniknietbenik
- Keniknietbenikniet
0 stemmers
Icm (hele) lange nagels vind ik dit
- Fijn om naar te kijken
- Mooi
- Hinderlijk
- Afschuwelijk
0 stemmers
Een vriendin van mij doet dit steeds meer en meer en ik vind het echt zo’n afschuwelijke gewoonte. Zou liever hebben dat ze recht in mn gezicht rook uitblies dan dit eigenlijk.
Ja aso maar ik doe het zelf ook, kan niet tegen slow talkers en ik moet dan even andere prikkels hebben en iets anders tussendoor doen
ik weet even niet wat je bedoelt
heb je een voorbeeld?
Ik ben nu wel benieuwd of hier mensen actief de straat schoon houden van bladeren?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Zelf doe ik dat wel omdat het spekglad word door de regen maar dit jaar hoeft het niet want de buren hebben dat al gedaan en houden het bij. Super chill want het is een klus.
Ik zit in de trein en zie reclame van de NS Upcycle Shop.
Ken jij het spoorboekje nog?
- Ja, ik weet nog hoe het werkt
- Ja, ik weet wel hoe het er uit zag, maar niet hoe je het moest gebruiken
- Het komt me ergens bekend voor, maar ik weet het verder niet
- Zegt me niks
- Anders
0 stemmers
Heb jij zulke kaarsen? (dus van die dinerkaarsen in zo’n kandelaar)
- Ja
- Nee vind ik doodeng
- Gewoon nee
0 stemmers
Maar vooral voor als er stroom uitvalt, hier kun je beter mee verlichten dan waxinelichtjes
Ik zei een keer als grapje (maar eigenlijk was ik serieus) tegen mijn ouders: ‘nou, als het echt helemaal mis gaat kan ik gelukkig altijd nog een tijdje bij jullie op zolder wonen.’ Mijn ouders reageerden erg verrast en zeiden dat ze daar echt niet op rekenden?! maar ik ga ervan uit dat het toch wel kan als ik in een noodsituatie zit.
Met het risico dat ik onder een steen leef maar mensen die ongesteld worden gebruiken snachts toch altijd maandverband? 🫥
Is dit serieus?
Why? Vanwege Max 8u? Of met een andere gedachtengang?
En dit is waarom menstruatie uit de taboesfeer moet
Um… Nee.
Gelukkig niet zeg
Ik heb 1 keer maandverband gebruikt in heel mijn leven. Echt niet 's nachts.
Ik iig niet! Menstruatiedisc of tampon of menstruatieondergoed vind ik zelf veel confortabeler allemaal maar moet iedereen lekker zelf weten
Ik haal wekelijks al het blad weg. Het valt bij ons op het gazon en het is helemaal niet goed voor gras. Vind het best een leuk klusje met m’n hark
Ja ik was zelf ook erg dankbaar toen ik terug bij mijn ouders mocht wonen toen dat nodig was! Eerst twee maanden in een rommelhok geslapen maar daarna toch weer een ‘eigen’ kamer gekregen.
Ik wel hoor! Tampon en maandverband ‘s nachts. Anders lek ik door. Echt een prima combi hoor
Menstruatie-ondergoed trekt mij dan weer echt totaaaal niet. En cup kan niet met spiraal.