Waarom zo onaardig? Kan toch dat je vroeger uit een blaadje iets hebt opgepikt, en het er daarna nooit met andere mensen over hebt gehad? Zo raar is dat niet bij dit onderwerp.
Onaardig maak je er zelf van, ik was en ben oprecht verbaasd dat je denkt dat je ās nachts alleen maandverband kan of mag gebruiken
Hoe zie jij dan āBen je serieus?ā op een vraag waarbij ze zichzelf al indekt met dat het mogelijk ongeĆÆnformeerd is?
Een menstruatiedisc kan wel met spiraal (mocht je dat willen) want die maakt geen vacuum!
Ik heb altijd het geluk gehad (of pech) dat ik met miniās voldoende had en 's nachts bleef het gewoon in me zitten tot ik op stond. En pech als in de meeste vrouwen die ik kende hadden normaal of grote en als ik dan niet voorzien was deed dat best wel zeer om die te gebruiken. Ik heb ook een tijdje voor de laatste dagen inlegkruisjes gedragen. Meer om de laatste druppels op te vangen, maar eigenlijk vond ik dat helemaal niet zo fijn
Mogelijk een TMI vraag maar wel gerelateerd.
Als je ongesteld bent hoe houd je het daar schoon?
- Ik douche zoals altijd
- Ik haal er uitgebreider een washand langs
- Ik zorg dat ik het van binnen ook spoel
- Andersā¦
0 stemmers
Huh waarom zou een cup niet kunnen met een spiraal? Dan kan gewoon hoor.
Ik was eerst geinfluenced door het snuggs ondergoed, maar ik draag nu graag snachts het menstruatieondergoed van de Hema. Overdag vind ik ze te groot, maar snachts heel fijn!
Er zijn meerdere gevallen bekend waarbij de cup vacuüm zuigt en de spiraal daardoor verschuift.
Ja. Maar fijn dan hoef ik geen maandverband meer te kopen.
Damn, als een spiraal daardoor al verschuift hoe onstabiel is die dan wel niet geplaatst? Maargoed ik kan bij mezelf ook die touwtjes nooit voelen. Ik heb een paar keer een menstruatiecup gebruikt, vind het een heel onpraktisch ding. Maar heb er geen problemen mee gehad door mijn spiraal. Had er ook nog nog nooit eerder van gehoord.
Gebruik jij een menstruatiecup?
- Ja bij elke menstruatie
- Nee nooit
- Verschilt per menstruatie
0 stemmers
Maar als je bij het uithalen zorgt dat je altijd eerst het vacuüm verbreekt dan kan het gewoon hoor, dat is ook wat op thuisarts. nl staat als advies (Ik kies voor een hormoonspiraaltje | Thuisarts.nl en dan bij ākan ik met een hormoonspiraal een cup gebruiken als ik ongesteld ben?ā)
Niet meer, heb het wel een hele tijd gebruikt maar was het op een gegeven moment zo zat om steeds iets in en uit mān vagina te moeten halen Ulgh. Zelfde met tampons. Ook met spiraal trouwens gewoon. Ik gebruik nu menstruatieondergoed en soms maandverband.
Ik ben welkom, maar mijn ouders zijn sinds kort verhuist en hebben geen plek in hun nieuwe appartement voor mij.
Stel je vriend/partner heeft met de amerikaanse verkiezingen op Trump gestemd. Zou dit voor jouw een punt zijn om de relatie te verbreken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoe moet ik dit voor me zien? Er is geen plek om op de bank te slapen? Voor een luchtbed in de woonkamer, slaapkamer, gang, keuken, desnoods badkamer? Ik snap dat niet iedereen een extra slaapkamer over heeft. Maar ik vind āgeen plekā altijd zo⦠Ik weet het niet, kan er even geen woord voor vinden. En ik hoop ook niet dat je dit als aanval ziet want het is meer verbazing. Ik hoor dit wel vaker. Er is geen plek. Dan denk ik: wat maakt dat je dat zegt? En dan heb ik het echt over tijdelijk he, of in elk geval met de intentie om weer weg te gaan. Maar ik kan me niet voordtellend dat ik tegen mn kind zou zeggen: nee er is geen plek voor jou. Al leef ik op dat moment in een klein kamertje, er is altijd plek.
wow ik had meer mensen verwacht! vind die cup echt chill
Ja dit precies. Diezelfde tips staan ook gewoon in de handleiding van de cup zelf. En verder hoor ik ook zelden iemand zeggen ik gebruik geen tampons vanwege een spiraal terwijl je daarbij ook geacht wordt er voorzichtiger ermee om te gaan volgens de bijsluiter van in ieder geval de mirena.
Ja ik ook! Paar keer geprobeerd maar vond het echt een drama. Kreeg dat ding totaal niet uitgeklapt (heet dat zo?). Zat ik daar weer gehurkt in mn vagina te wroeten.
Ik zou eventueel op een luchtbedje of op de bank kunnen slapen. Als er echt nood zou zijn en het tijdelijk zou zijn zo het denk ik wel kunnen.
Wat het lastig maakt is dat het een (aanleun) woning in een bejaardetehuis is dus ik weet niet of dat zomaar mag zeg maar.
oh wat irritant, ik heb eigenlijk nooit issues gehad maar ik hoor dit wel vaker. het eruithalen is altijd wel even een ding maar dat vind ik zelf wel prima aangezien het maar 2x per dag moet