Stel je persoonlijke vraag #52

Zullen we een “sad beige interieur zonder omg-reacties”-uurtje doen, ik zal me inhouden beloofd.

4 likes

Nee, zonder inhouden

2 likes

Raadde mijn verloskundige af. Bij het uithalen van je cup kan het gebeuren dat je spiraal meekomt.

2 likes

Wauww, ik vind jouw huis echt heel mooi. :heart_eyes:

4 likes

Wat lief, dankjewel!

3 likes

Sad beige interieur van random Mascha-volger: hel gelijk
Sad beige interieur van forummer: oh nee, dit is wel echt anders, dit is wel leuk

:joy:

No offence naar jou verder overigens @Juuldie , jij vindt het duidelijk mooi en daar gaat het uiteindelijk om. Maar ik zie geen echte verschillen tussen de beide foto’s, behalve dat kleine beetje kleur in de boekenkast…

In beide interieurs mis ik trouwens vooral planten en kunst aan de muur, maar dat is dan weer mijn smaak :woman_shrugging:t3:. Ik heb ook een saaie grijze hoekbank (die ik graag voor een andere in een leuker kleurtje zou inruilen, maar hij is nog goed, dus vind het ook een beetje onzinnig)

7 likes

Ik heb dus al een paar maanden tijdelijk mijn bank naar voren gehaald (willen nieuwe bank) om dat uit te proberen, maar ik vind het dus nu echt zo een tv-hoek geworden helaas. Dus ga dan denk ik toch voor de snelweg.

Maak jij intercontinentale vliegreizen?

• Ja, meerdere keren per jaar
  • Ja, jaarlijks
  • Ja, eens in de paar jaar
  • Hoogstens een enkel aantal keer in mijn leven
  • Ik doe dat niet (meer), en ben het ook nooit meer van plan

0 stemmers

En vliegreizen binnen Europa?

• Ja, meerdere keren per jaar
  • Ja, jaarlijks
  • Ja, eens in de paar jaar
  • Hoogstens een enkel aantal keer in mijn leven
  • Ik doe dat niet (meer), en ben het ook nooit meer van plan

0 stemmers

1 like

Als je nu een weekendje naar Londen gaat, pak je dan de trein of t vliegtuig?

• Trein
  • Vliegtuig

0 stemmers

Las hier laatst nog dat mensen t vliegtuig pakken naar Londen echt why :joy:

4 likes

Als ik in Nederland zou wonen zou ik wel de trein pakken, maar vanaf hier zou ik meer in de trein zitten dan in London zijn als ik een weekendje zou gaan.

5 likes

Ik heb echt zo’n haat aan die klok he. Of dat soort klokken. Kan ook niet uitleggen waarom maar vind het echt afgrijselijk

10 likes

Omdat je er voor de trein wel op tijd bij moet zijn en er qua vluchten gewoon veel meer mogelijkheden en tijden zijn. Trein heeft ook mijn voorkeur, dat wel.

3 likes

Haal je wel eens, bijvoorbeeld als je naar de wc gaat, een pluk haar uit je foef/bilnaad die over de dag heen via je rug daar op een magische wijze is terecht gekomen?

• Nee want ik heb dat nooit.
  • Ja en echt vaag hoe t daar is gekomen.

0 stemmers

Die psycho in mascha’s post heeft al haar accessoires symmetrisch en kleur gecoördineerd neergezet.

De ander is gewoon een witte woning waar mensen duidelijk in leven.

5 likes

Als het kan de trein, maar als vliegen (en vervoer van/naar vliegveld enz) veel goedkoper is dan het vliegtuig.

1 like

Omdat de trein echt bijna altijd veel en veel duurder is :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ja vind het ook een kul argument omdat mensen 9 vd 10 keer daar toch de hele Sephora of whatever leeg gaan kopen, maar een trein is dan te duur hoor :joy:

Oh ik reageerde op @babushkababy maargoed is voor jou @JustinBieber

7 likes

Ik beantwoord de vraag die gesteld was, en die ging over een weekendje, niet over een lang weekend (of zelfs meer). Ik heb verder geen enkel plan om een weekend naar London te gaan

Mijn zus woont in Londen en sinds de Eurostar er is (in België) ben/ga ik denk ik 2x met het vliegtuig. Terwijl we denk ik tot in ieder geval 2016 elk jaar of in ieder geval elke 2 jaar naar Londen gingen. De eerste keer was in 2020 ik had haar al een lange tijd niet gezien en had zelf geen budget om haar op een andere manier op te zoeken want was een vrij last minute besluit. Nu de tweede keer (in de toekomst) vond ik het prima om met de trein te gaan, maar mijn vriend vond het veelste duur. Het scheelde ook wel 300+ euro voor de data die we wouden gaan. Ja ik ben dan absoluut niet principieel genoeg om dan te zeggen oké ja dan ontmoet je mijn zus maar niet en ga ik wel alleen op bezoek. Maar het feit dat ik die keuze nu überhaupt zou kunnen maken komt ook omdat ik nu wel het budget heb. Als ik nog steeds niet het budget heb dan ga ik ook niet zeggen nou dan ga ik maar niet bij mijn zus op bezoek. Familie ook in hun eigen omgeving kunnen bezoeken vind ik dan toch uiteindelijk wel belangrijker. Door corona en andere omstandigheden is dit dus überhaupt pas na 5 jaar dat ik weer de kans heb om die kant op te gaan.

7 likes

Voordeel met de trein is dat je alles dan ook gewoon in je koffer mee terug kan nemen!

2 likes