Stel je persoonlijke vraag #52

Ben ik met jouw eens ik denk ook van dat komt niet zomaar uit het niets.

Daarom was ik ook verbaast dat ik meerdere keren tiktok filmpjes voorbij zag komen van verschillende mensen waarin de vrouw het had uitgemaakt vanwege deze reden.

Dat kan ik snappen maar ik dacht wel, hebben jullie het eerder hier niet over gehad. En dit besproken.

1 like

Ik gebruik al 8 jaar (?) een cup denk ik, maar hij zit me opeens de laatste tijd niet meer lekker. Nu ben ik dus overgegaan op menstruatie-ondergoed, maar… ik vind dat wel echt ruiken eigenlijk (ook al zeggen alle influencers dat dat niet zo is). Ik heb snuggs en modibodi geprobeerd.

Ik gebruik menstruatie-ondergoed en ik vind…

• … het ook wel een beetje smelly
  • … het helemaal niet stinken

0 stemmers

(Ik heb wel een bovengemiddeld goede neus denk ik dus misschien ligt het daar aan haha)

3 likes

Ja hetzelfde hier, het wendde totaal niet. En ik was telkens bang dat die cup lekte over mn kleding of net naast de wc etc. En het idee dat het zo lang kan blijven zitten vind ik juist onhygiënisch. Het bloed moet er toch uit.

Oh dat laatste weet ik ook niet. Daar zijn vast weer allemaal regels voor.

1 like

Ik ruik het wel, maar alleen als ik hem naar beneden doe, op de wc zeg maar. Dus (hoop ik) niet als ik gewoon ook een broek aan heb.

4 likes

Mascha (beutygloss) deelde net een foto van een volger en ik vind dit zo’n typisch interieur

Ik:

• Heb dit ook
  • Heb dit zeker niet
  • Vind dit een hel gelijk
  • Vind dit echt mooi
  • Vind dit echt intens intens basic, heb je wel een persoonlijkheid?

0 stemmers

Ik kan gewoon niet geloven dat mensen vrijwillig in zo’n showroom wonen en er kennelijk ooo nog trots op zijn?

6 likes

Zou echt mooi zijn als het iemand van hier is :eyes:

12 likes

Ik vind echt jammer dat mensen niet meer kleur (durven) gebruiken. Zo triest dat wit met een hint beige.

32 likes

Nou ja interieurtopic is niet altijd veel beter dan dit.

Behalve dan de mensen die tweedehands meubels hebben of custom ofzo

6 likes

De vrouw met wuivende armen past qua kleur er wel uitstekend bij.

2 likes

Die akoestische panelen doen me altijd denken aan zo’n moderne vergaderzaal. Lekker generiek!

Vind het ook zonde dat het allemaal zo trendgevoelig is, laatst zag ik een filmpje van een vrouw die volledig was meegegaan in die boucle trend, en al haar meubilair wit boucle was en daar nu helemaal klaar mee was.

7 likes

Ik haat het ook als mensen denken dat de bank per se tegen een muur moet staan waardoor je een soort driebaanssnelweg tussen de bank en de tv krijgt

37 likes

Ik heb dit niet één op één, maar ik ben wel een sad beige figuur. Ik hou van lekker alles leeg, beige en wit. Kom er helemaal van tot rust.

@Lula oh ik durf het wel toe te geven hoor.

Edit: dat gras en zo’n houten latjes ding vind ik dan weer niks.

Dit is mijn woonkamer op dit moment.

22 likes

Ook echt met zo’n bubbelglas met glazen rietje dat iedereen op TikTok heeft

23 likes

Maak jij weleens een story op ig waarin je een video van iemand aan ‘t kijken bent en die persoon dan tagt, zie dat zo vaak

• Ja weleens gedaan
  • Nee doe ik niet

0 stemmers

Eet jij weleens (snacks) in bed?

• Nee gadver
  • Ja doe ik

0 stemmers

2 likes

Wat ik me vooral afvraag, heb jij altijd je tafel ingedekt staan?

2 likes

Nee, maar ik krijg straks visite.

7 likes

Ik heb ook zo’n soort interieur alleen dan een donkergrijze bank ipv beige en wil dat prima toegeven hoor hahaha ik hou ervan.

Krijg juist een error van veel kleur en veel tierelantijntjes en dingetjes overal. Is mijn persoonlijke smaak niet. Dus ik ben blij met mn sad beige interieur :joy:

2 likes

Mijn vorige huisgenoot had dit en vond het supermooi

1 like

Dus jij had dit ook?