Maar ik vind dat ik wel mag vliegen want heb geen kinderen.
Dus ik mag sowieso 30x zo vaak als mensen met kinderen. Is gewoon eerlijk.
Maar ik vind dat ik wel mag vliegen want heb geen kinderen.
Dus ik mag sowieso 30x zo vaak als mensen met kinderen. Is gewoon eerlijk.
Mijn woonkamer is ook niet groot genoeg om de bank van de muur te zetten. Dat kan dus ook lang niet bij iedereen.
Hoe lang is de langste persoon op deze foto?
Dus Adèle Dazeem op links. Hakken niet meegerekend want iedereen heeft ongeveer dezelfde hakken aan
0 stemmers
1.60, de andere drie zijn gewoon echt intens bizar kort
Ik heb het antwoord net opgezocht. Je krijgt echt length-blindness als je in Nederland woont. In Portugal bijvoorbeeld zijn de mensen ook een heel stuk kleiner dan hier. Dan begrijp je ineens voor wie de kleren in maat 32 zijn bij de mango. Als je 1,52 bent én dun verzuip je in Nederlandse maten denk ik.
Oh hmm, ik ging wel uit van Ariana omdat ik van haar wist dat ze ergens in de 1,50 was, maar niet gedacht dat de langste maar 10cm zou verschillen.
Ja ik vind het zo bizar om te bedenken hoe weinig er van je is als je 1.50 bent.
Dan ben je gewoon maar 5/6e van wat ik ben.
Ja maar ook je skelet enzo is dan gewoon veel kleiner. Je kan met een 1,68 lengte nooit een 1,50 bouw hebben, zo tenger!
Ik voel me dan snel lomp en uit de kluiten gewassen als ik een ander land ben helaas
Ben elke keer weer verbaasd van whitiana grande, gewoon de zwartheid van haar gespoeld ![]()
![]()
@Yzile een vrouw in een winkel keek me aan alsof ik een wild beest was, toen ik vroeg naar schoenen in maat 41. “Oh no sorry, we only do up to size 38 for women” ![]()
Ik heb een vriendin die ook maar 1,50m is, maar bij haar geboorte was ze al 50 cm. Oftewel: in 35 jaar is ze maar 1 meter gegroeid???!
Haha ja ik was een keer in Portugal en daar werd ik aangesproken door een groepje oudere vrouwen dat ik zo lang ben. Ik ben 1.68 ofzo
Ben ook ooit eens verzeild geraakt in een reddit geloof ik voor lange vrouwen in de VS. Daar vonden ze 1.75 extreem lang. Daar draait niemand in NL zn kop voor om.
@Pythagoras ik moest hardop lachen.
Ik wilde zeggen hoe bizar het is dat je 1/3e van je lengte al bij de geboorte hebt.
Maar toen bedacht ik me dat ik 60 cm lang was bij geboorte…. ![]()
![]()
![]()
Ja soms zie je van die influence meisjes als Anna Nooshin ofzo in het wild en dat zijn echt van die mini mensjes. Dat zie je op hun eigen foto’s en filmpjes niet en je gaat er in je tatta brain vanuit dat ze wel gewoon soort van 1.70m zijn.
Ik zag laatst een foto van haar, kim en koen kardashian en zij was echt mini. Hoe lang is zij?!
1.60 maar met haarband 1.70
Dit doet me denken dat ik eens in Amsterdam bij het stoplicht stond en er stond toen een hele kleine vrouw naast me. En ze viel me vooral op omdat ze nogal ‘uit de toon’ viel bij de rest. Heel groot haar, chique jas, mega zonnebril. Het was dus Patricia Paay. Ik weet nog hoe verbaasd ik was dat ze zo klein is.
Ik heb ook een kleine vriendin. Ze is Spaans en echt maar 1.52 ofzo. En als ik haar dan omhels, heb ik ook altijd zo’n gevoel dat ik heel voorzichtig met haar moet doen
. Het voelt ook gewoon echt kwetsbaarder onder mijn lompe Hollandse plattelandshanden.
Zou jij bij je partner blijven als dat zou betekenen dat je nooit meer muziek mag luisteren?
0 stemmers
No offence taken en ik weet natuurlijk ook wel dat er weinig kleur te bekennen valt in mijn interieur. Mijn moeder noemt mijn huis ook wel liefkozend “je witte vierkante flat”. Ik vind dat dus heel rustgevend, maar het heeft ook wel met luiheid te maken, want ik wil wel kunst aan de muur, maar ik wil geen gekke generic Desenio poster en iets moois vinden kost tijd. Ik hou het dus liever leeg tot ik iets vind.
Mijn vorige woning stond trouwens vol planten, maar ik heb echt een trauma aan wolluis en rouwvliegjes dus ik wil er niet meer aan beginnen.
Dat valt vies tegen hoor, ik ben 1.53 maar heb gewoon een Nederlandse bouw. Voel me altijd erg lomp en groot in landen als Italië en Spanje, ondanks mijn lengte
Ik denk dat zij echt 1.53-1.55cm is ofzo? Ik heb haar regelmatig ontmoet en ik stak best een stuk boven haar uit en ik ben 1.63cm
Ja jij bent dus langer dan de langste persoon op die foto ![]()