Hier ook niet veel spannender dan dit hoor. Ben er wel beetje op uitgekeken maar op dit moment even geen energie en geld om de hele woonkamer aan te pakken.
Ja, maar niet by choice, ik heb daar gewoon een half jaartje een kamer gehuurd. Ik heb nu lekker een groene bank en een roze kast en alles wat ik zelf leuk vind.
Mag niet van mijn vriend, anders: ja
Ja wtf is up met dat? Waarom hebben mensen ineens op een random plek in hun woonkamer zo’n paneel? Het heeft ook nul functie verder.
Ik vind dit wel een andere vibe, niet allemaal trendgevoelige meubels, duidelijk eigen accessoires.
En ik heb een kast vol drank dus het is sowieso altijd gezellig hier.
Ja het stinkt gewoon wel echt een beetje. Meer dan maandverband vind ik. Het is ook niet de geur van bloed want dat vind ik niet vies, maar iets wat in dat ondergoed zit dat erop reageert, of misschien toch dat je er meer dan een paar uur mee loopt. Ik heb dit weleens hier nagevraagd en mensen zeggen dat de onderbroeken voor lichtere dagen minder stinken dus dat ga ik nog proberen.
Ik vind dat wel heel jammer want de geur stoort me echt, terwijl ik graag menstruatieondergoed wil gebruiken. Maar voor nu dus alleen op de dagen dat ik mijn menstruatie eventueel verwacht of op heeeeele lichte dagen.
Haha ja herkenbaar, ik ben heel onregelmatig ongesteld maar vergeet alsnog 9 van de 10x om iets in mijn tas te stoppen. Heb het afgelopen jaar al drie keer op werk de hele afdeling af moeten lopen opzoek naar een jong uitziende collega om tampons te vragen. En elke keer neem ik voor om mijn leven te beteren maar zodra mn menstruatie weer over is vergeet ik t weer
Zullen we een “sad beige interieur zonder omg-reacties”-uurtje doen, ik zal me inhouden beloofd.
Nee, zonder inhouden
Raadde mijn verloskundige af. Bij het uithalen van je cup kan het gebeuren dat je spiraal meekomt.
Wauww, ik vind jouw huis echt heel mooi.
Wat lief, dankjewel!
Sad beige interieur van random Mascha-volger: hel gelijk
Sad beige interieur van forummer: oh nee, dit is wel echt anders, dit is wel leuk
No offence naar jou verder overigens @Juuldie , jij vindt het duidelijk mooi en daar gaat het uiteindelijk om. Maar ik zie geen echte verschillen tussen de beide foto’s, behalve dat kleine beetje kleur in de boekenkast…
In beide interieurs mis ik trouwens vooral planten en kunst aan de muur, maar dat is dan weer mijn smaak . Ik heb ook een saaie grijze hoekbank (die ik graag voor een andere in een leuker kleurtje zou inruilen, maar hij is nog goed, dus vind het ook een beetje onzinnig)
Ik heb dus al een paar maanden tijdelijk mijn bank naar voren gehaald (willen nieuwe bank) om dat uit te proberen, maar ik vind het dus nu echt zo een tv-hoek geworden helaas. Dus ga dan denk ik toch voor de snelweg.
Maak jij intercontinentale vliegreizen?
- Ja, meerdere keren per jaar
- Ja, jaarlijks
- Ja, eens in de paar jaar
- Hoogstens een enkel aantal keer in mijn leven
- Ik doe dat niet (meer), en ben het ook nooit meer van plan
0 stemmers
En vliegreizen binnen Europa?
- Ja, meerdere keren per jaar
- Ja, jaarlijks
- Ja, eens in de paar jaar
- Hoogstens een enkel aantal keer in mijn leven
- Ik doe dat niet (meer), en ben het ook nooit meer van plan
0 stemmers
Als je nu een weekendje naar Londen gaat, pak je dan de trein of t vliegtuig?
- Trein
- Vliegtuig
0 stemmers
Las hier laatst nog dat mensen t vliegtuig pakken naar Londen echt why
Als ik in Nederland zou wonen zou ik wel de trein pakken, maar vanaf hier zou ik meer in de trein zitten dan in London zijn als ik een weekendje zou gaan.
Ik heb echt zo’n haat aan die klok he. Of dat soort klokken. Kan ook niet uitleggen waarom maar vind het echt afgrijselijk
Omdat je er voor de trein wel op tijd bij moet zijn en er qua vluchten gewoon veel meer mogelijkheden en tijden zijn. Trein heeft ook mijn voorkeur, dat wel.