Stel je persoonlijke vraag #52

Haal je wel eens, bijvoorbeeld als je naar de wc gaat, een pluk haar uit je foef/bilnaad die over de dag heen via je rug daar op een magische wijze is terecht gekomen?

• Nee want ik heb dat nooit.
  • Ja en echt vaag hoe t daar is gekomen.

0 stemmers

Ik vind vanaf Berlijn of waar dan ook in Duitsland het vliegtuig naar Londen ook echt mega verwerpelijk. Je kunt ook gewoon accepteren dat je een dag langer nodig hebt voor een weekendje weg. Vraag me soms echt af wanneer mensen gaan inzien dat ze ook hun gedrag kunnen aanpassen.

En voordat de maar het is duur en duurt lang komt: is hartstikke waar, maar je wilt het of je wilt het niet, schaam je.

14 likes

Die psycho in mascha’s post heeft al haar accessoires symmetrisch en kleur gecoördineerd neergezet.

De ander is gewoon een witte woning waar mensen duidelijk in leven.

5 likes

Als het kan de trein, maar als vliegen (en vervoer van/naar vliegveld enz) veel goedkoper is dan het vliegtuig.

1 like

Omdat de trein echt bijna altijd veel en veel duurder is :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ja vind het ook een kul argument omdat mensen 9 vd 10 keer daar toch de hele Sephora of whatever leeg gaan kopen, maar een trein is dan te duur hoor :joy:

Oh ik reageerde op @babushkababy maargoed is voor jou @JustinBieber

7 likes

Ik beantwoord de vraag die gesteld was, en die ging over een weekendje, niet over een lang weekend (of zelfs meer). Ik heb verder geen enkel plan om een weekend naar London te gaan

Mijn zus woont in Londen en sinds de Eurostar er is (in België) ben/ga ik denk ik 2x met het vliegtuig. Terwijl we denk ik tot in ieder geval 2016 elk jaar of in ieder geval elke 2 jaar naar Londen gingen. De eerste keer was in 2020 ik had haar al een lange tijd niet gezien en had zelf geen budget om haar op een andere manier op te zoeken want was een vrij last minute besluit. Nu de tweede keer (in de toekomst) vond ik het prima om met de trein te gaan, maar mijn vriend vond het veelste duur. Het scheelde ook wel 300+ euro voor de data die we wouden gaan. Ja ik ben dan absoluut niet principieel genoeg om dan te zeggen oké ja dan ontmoet je mijn zus maar niet en ga ik wel alleen op bezoek. Maar het feit dat ik die keuze nu überhaupt zou kunnen maken komt ook omdat ik nu wel het budget heb. Als ik nog steeds niet het budget heb dan ga ik ook niet zeggen nou dan ga ik maar niet bij mijn zus op bezoek. Familie ook in hun eigen omgeving kunnen bezoeken vind ik dan toch uiteindelijk wel belangrijker. Door corona en andere omstandigheden is dit dus überhaupt pas na 5 jaar dat ik weer de kans heb om die kant op te gaan.

7 likes

Voordeel met de trein is dat je alles dan ook gewoon in je koffer mee terug kan nemen!

2 likes

Maar ik vind dat ik wel mag vliegen want heb geen kinderen.

Dus ik mag sowieso 30x zo vaak als mensen met kinderen. Is gewoon eerlijk.

19 likes

Mijn woonkamer is ook niet groot genoeg om de bank van de muur te zetten. Dat kan dus ook lang niet bij iedereen.

5 likes

Hoe lang is de langste persoon op deze foto?

Dus Adèle Dazeem op links. Hakken niet meegerekend want iedereen heeft ongeveer dezelfde hakken aan

• 1.85
  • 1.80
  • 1.75
  • 1.70
  • 1.65
  • 1.60
  • 1.55

0 stemmers

1.60, de andere drie zijn gewoon echt intens bizar kort

5 likes

Ik heb het antwoord net opgezocht. Je krijgt echt length-blindness als je in Nederland woont. In Portugal bijvoorbeeld zijn de mensen ook een heel stuk kleiner dan hier. Dan begrijp je ineens voor wie de kleren in maat 32 zijn bij de mango. Als je 1,52 bent én dun verzuip je in Nederlandse maten denk ik.

9 likes

Oh hmm, ik ging wel uit van Ariana omdat ik van haar wist dat ze ergens in de 1,50 was, maar niet gedacht dat de langste maar 10cm zou verschillen.

4 likes

Ja ik vind het zo bizar om te bedenken hoe weinig er van je is als je 1.50 bent.

Dan ben je gewoon maar 5/6e van wat ik ben.

8 likes

Ja maar ook je skelet enzo is dan gewoon veel kleiner. Je kan met een 1,68 lengte nooit een 1,50 bouw hebben, zo tenger!
Ik voel me dan snel lomp en uit de kluiten gewassen als ik een ander land ben helaas

1 like

Ben elke keer weer verbaasd van whitiana grande, gewoon de zwartheid van haar gespoeld :joy::joy:

@Yzile een vrouw in een winkel keek me aan alsof ik een wild beest was, toen ik vroeg naar schoenen in maat 41. “Oh no sorry, we only do up to size 38 for women” :smiling_face_with_tear:

22 likes

Ik heb een vriendin die ook maar 1,50m is, maar bij haar geboorte was ze al 50 cm. Oftewel: in 35 jaar is ze maar 1 meter gegroeid???!

45 likes

Haha ja ik was een keer in Portugal en daar werd ik aangesproken door een groepje oudere vrouwen dat ik zo lang ben. Ik ben 1.68 ofzo :joy: Ben ook ooit eens verzeild geraakt in een reddit geloof ik voor lange vrouwen in de VS. Daar vonden ze 1.75 extreem lang. Daar draait niemand in NL zn kop voor om.

@Pythagoras ik moest hardop lachen.

3 likes

Ik wilde zeggen hoe bizar het is dat je 1/3e van je lengte al bij de geboorte hebt.

Maar toen bedacht ik me dat ik 60 cm lang was bij geboorte…. :thinking::thinking::thinking:

2 likes