Ja soms zie je van die influence meisjes als Anna Nooshin ofzo in het wild en dat zijn echt van die mini mensjes. Dat zie je op hun eigen foto’s en filmpjes niet en je gaat er in je tatta brain vanuit dat ze wel gewoon soort van 1.70m zijn.
Ik zag laatst een foto van haar, kim en koen kardashian en zij was echt mini. Hoe lang is zij?!
1.60 maar met haarband 1.70
Dit doet me denken dat ik eens in Amsterdam bij het stoplicht stond en er stond toen een hele kleine vrouw naast me. En ze viel me vooral op omdat ze nogal ‘uit de toon’ viel bij de rest. Heel groot haar, chique jas, mega zonnebril. Het was dus Patricia Paay. Ik weet nog hoe verbaasd ik was dat ze zo klein is.
Ik heb ook een kleine vriendin. Ze is Spaans en echt maar 1.52 ofzo. En als ik haar dan omhels, heb ik ook altijd zo’n gevoel dat ik heel voorzichtig met haar moet doen . Het voelt ook gewoon echt kwetsbaarder onder mijn lompe Hollandse plattelandshanden.
Zou jij bij je partner blijven als dat zou betekenen dat je nooit meer muziek mag luisteren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
No offence taken en ik weet natuurlijk ook wel dat er weinig kleur te bekennen valt in mijn interieur. Mijn moeder noemt mijn huis ook wel liefkozend “je witte vierkante flat”. Ik vind dat dus heel rustgevend, maar het heeft ook wel met luiheid te maken, want ik wil wel kunst aan de muur, maar ik wil geen gekke generic Desenio poster en iets moois vinden kost tijd. Ik hou het dus liever leeg tot ik iets vind.
Mijn vorige woning stond trouwens vol planten, maar ik heb echt een trauma aan wolluis en rouwvliegjes dus ik wil er niet meer aan beginnen.
Dat valt vies tegen hoor, ik ben 1.53 maar heb gewoon een Nederlandse bouw. Voel me altijd erg lomp en groot in landen als Italië en Spanje, ondanks mijn lengte
Ik denk dat zij echt 1.53-1.55cm is ofzo? Ik heb haar regelmatig ontmoet en ik stak best een stuk boven haar uit en ik ben 1.63cm
Ja jij bent dus langer dan de langste persoon op die foto
Trein heeft de voorkeur, maar… als het duurder is laat dan maar
Dit kan ik alleen maar toejuichen
Wat vind je hiervan?
- Goed idee
- Stom idee
- Leuk zo’n referentie, maar dat zou dan voor beide geslachten moeten gelden
0 stemmers
Voor de singles
- Ik zou hier aan meedoen
- Ik zou hier niet aan meedoen omdat ik het een stom principe vind
- Ik zou sowieso niet aan zo’n een date event meedoen
- Ik wil stemmen
0 stemmers
Als een vriend van je je vraagt een referentie te geven
- Zou ik alleen geven als ik het inderdaad een goede kerel vind
- Zou ik sowieso geven, al vind ik hem een kneus
- Ik weiger mee te werken aan zo’n stomme toestand
0 stemmers
Je partner is zzp’er en krijgt een dienst aangeboden op de plek waar diens ex werkt.
- Sla maar over
- Ligt eraan welke ex
- Ligt eraan wat voor werk
- Geen enkel probleem
- Liever niet maar maakt niet uit
- Absoluut niet
0 stemmers
Haha omg echt weer zo’n vraag voor jou.
Haha omg t is ook nooit goed, als ik polls over kleding maak krijg ik commentaar en nu ook
Dit doet me denken aan vroeger van die filmpjes met een kleurenblindtest waar dan aan het eind zo’n heel moeilijk plaatje zat zodat je helemaal in je scherm zat en dan opeens zo’n heel eng gezicht in beeld kwam en zo’n harde gil
ligt aan de kleding van de ex en of de werkplek tkmaxx is
hhhahaha ily
Praat jouw partner tegen jou slecht over diens ex(en)?
- Ja
- Nee
0 stemmers