Stel je persoonlijke vraag #52

Ik vraag me ook regelmatig af waar mensen hier al die vrienden vinden die na een kind nooit meer zonder willen afspreken. Ik heb inmiddels behoorlijk wat mensen met kleine kinderen in mijn omgeving en over het algemeen vindt iedereen het juist een verademing om iets zonder hun kinderen te doen :joy:

18 likes

Ja, eenvoudige beslissing, je wil niet meer en that’s it.

4 likes

In november je kerstboom in huis zetten/versieren

• Ja leuk toch
  • Vind ik wat te vroeg
  • Echt veel te vroeg dat mag pas rond kerstmis
  • Geen mening

0 stemmers

Ik wil eigenlijk ook graag. Las net een andere post. Maar die boom is heel groot en ligt op zolder.

Gewoon doen als je dat leuk vindt joh

9 likes

Gewoon doen, hier staat ie ook al sinds dit weekend! Wel kaal nog want moet hem nog optuigen haha

4 likes

Heb jij dames in de dop (2024) gezien?

• Nee natuurlijk niet
  • Ja

0 stemmers

Mijn God ik schrok me echt dood van die koppen, zit bijna niemand met een normaal hoofd tussen. Ik mis het OG seizoen, Nancy had echt een facecard en een Haags accent waardoor je haar alles vergaf.

1 like

Limburger, 11-11 is net wat anders daar.

3 likes

dit komt echt elk jaar terug en alsnog heb ik géén idee waar mensen dat vieren (kom uit zh)

3 likes

Ja ik heb nu één aflevering gezien en vind het wel leuk. Maar Jezus, danique is 22 en lijkt oprecht wel in de veertig. Dat Groningse only fans meisje lijkt ook stokoud, vind Cassidy een lief meisje maar again Jezus die is 22 met de kop van een middertiger. Anna is een student en is kalend?

En hoe de hel is Michelle pas 21, voor mn gevoel zit die al 5 jaar in ex on the beach haha. En ik haat fucking Shani zo erg. Vind die Emmeline ofzo wel schattig en Jennifer is vrijwel normaal en hoort daar niet imo.

5 likes

Het Noorden iig

8 likes

Utrecht!! Stad uiteraard, idc de provincie

Sint Maarten is onze stads heilige en de kleuren van het Stadslogo zijn rood en wit, schuin. Dat is dus vanwege Sint Maarten die zijn rode cape afsneed en aan een bedelaar gaf en het wit van z’n shirt eronder :nerd_face:

En volgens mij vieren ze het ook op sommige plekken in noord-Holland, maar Utrecht is de OG

10 likes

Altijd ik vond dat zo gezellig. Samen met koningsdag waren dat mijn favoriete feestdagen! Is nu nog zo eigenlijk

5 likes

Nee, maar ik ga binnenkort een binge sessie met een vriend houden!

1 like

Vierden jullie vroeger (dan ook) drie koningen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Amsterdam lol

4 likes

Bij ons, Breda, komen er ook kinderen langs de deuren vandaag en ik ken het zelf als kind vanuit een andere Brabantste gemeente ook. Dus helemaal accuraat is deze kaart niet.

2 likes

Nee palm pasen wel

3 likes

Ja dat deden wij ook met een brood in de vorm van een haan op een stok!

5 likes

De helft van je verhaal is waar, dat van de vlag is een legende en het is niet alsof in Utrecht het Sint Maarten-feest is begonnen.

We hebben wél het leukste feest met de optocht!

4 likes

Las laatst wel ergens dat zij ervan werd verdacht Barbie in de prostitutie te hebben gedwongen, weinig geleerd dus van het programma.

2 likes