Jahaaa niemand op dit forum heeft er echt verstand van maar wie van deze 2 vind jij een betere zangeres?
- Celine Dion
- Mariah Carey
0 stemmers
Jahaaa niemand op dit forum heeft er echt verstand van maar wie van deze 2 vind jij een betere zangeres?
0 stemmers
Fun fact, als kind kon Britney dus eigenlijk heel goed zingen:
Ik irriteerde me vroeger ook altijd aan die “baby-voice”, maar blijkbaar heeft de industry dat er helemaal ingestampt bij haar, zodanig dat ze ook gewoon echt niet meer normaal kon zingen
Nouja HEEL GOED ![]()
Beter dan als volwassene, maar Christina als kind is echt insane qua talent.
Hahah ja true
Ik wel
! Wel een ongelooflijke moeilijke keuze, ze gebruiken hun stem ook helemaal anders
Zonder sneetjes brood
0 stemmers
Allebei kut, haha
Ze zullen best goed kunnen zingen, maar kan er gewoon niet naar luisteren
Heb je zelf wel eens in een airbnb gezeten?
0 stemmers
Heb je wel eens spullen achtergelaten in een airbnb, geen persoonlijke spullen maar bijv. eten/drinken wat je kocht had maar niet opgegeten/gedronken?
0 stemmers
Lijkt het jou leuk om een airbnb te hebben?
0 stemmers
Haha heeft dit een betekenis? Ik eet eigenlijk weinig brood. Misschien gemiddeld 2 keer per week, als in, een boterham.
Hoevaak eet jij eet boterham? Dus geen ander broodje oid.
0 stemmers
Elke dag 1 keer

Lekker bammetje met (zweet) kaas
Ik eet wel eens toast, maar de keren dat ik een gesmeerde/belegde boterham eet per jaar zijn op 2 handen te tellen.
0 stemmers
Naast die andere twee uitzonderingen lees ik het ook als ik zie dat er veel likes (positief of negatief) op gegeven zijn
Eet jij brood?
0 stemmers
Mijn overgang naar glutenvrij eten heeft mn broodconsumptie extreem zien minderen
afbakbroodjes of geroosterd brood is nog te doen, maar sinds ik glutenvrij moet eten (bijna 2 jaar nu) nooit meer een boterham gegeten. Zo zo vies en droog ![]()