Op mijn opleiding zag ik het wel en dan gelijk zo streng. Alleen maar rokken dragen, SGP stemmen en vooral met andere christenen omgaan.
Maar… dan wel een elective over feminisme volgen
Heb het gevoel dat de middenmoot niet meer zo bestaat
Op mijn opleiding zag ik het wel en dan gelijk zo streng. Alleen maar rokken dragen, SGP stemmen en vooral met andere christenen omgaan.
Maar… dan wel een elective over feminisme volgen
Heb het gevoel dat de middenmoot niet meer zo bestaat
Jaaaa zei dat laatst nog tegen mijn vader. Dat ik vroeger in ons oude huis (verhuisd toen ik 5 was) vaak droomde dat ik in de nacht door het huis vloog, en dan vooral dus de wenteltrap naar beneden vloog! Maar dat voelde dan dus helemaal niet als een droom, leek alsof ik dat daadwerkelijk had gedaan die nacht dan.
Ja, of die mensen zijn heel zichtbaar ten opzichte van de middenmoot. Ik denk dat het beeld dat mensen hebben de zwarte kousen-groep is die journalisten aanvalt omdat ze in coronatijd met 500 mensen in een kerkgebouw zaten, de traditionele SGP-stemmers, zeg maar. Of juist de meer evangelische kant die naar buiten toe veel delen over hun geloof (zoals die ene influencer van wie ik de naam ben vergeten) en tegelijkertijd erg conservatief/zwart-wit zijn als het aankomt op zaken als lgbti, abortus en euthanasie. (Ik generaliseer nu ook, hoor, ben ik me bewust van.) Maar er zijn daarnaast nog zo veel nuances.
Jawel die zitten hier kennelijk op het forum en praten nooit over god/hun geloof of bidden omdat het niet hun hele identiteit is.
Jahaaa niemand op dit forum heeft er echt verstand van maar wie van deze 2 vind jij een betere zangeres?
0 stemmers
Fun fact, als kind kon Britney dus eigenlijk heel goed zingen:
Ik irriteerde me vroeger ook altijd aan die “baby-voice”, maar blijkbaar heeft de industry dat er helemaal ingestampt bij haar, zodanig dat ze ook gewoon echt niet meer normaal kon zingen
Nouja HEEL GOED
Beter dan als volwassene, maar Christina als kind is echt insane qua talent.
Hahah ja true
Ik wel ! Wel een ongelooflijke moeilijke keuze, ze gebruiken hun stem ook helemaal anders
Zonder sneetjes brood
0 stemmers
Allebei kut, haha
Ze zullen best goed kunnen zingen, maar kan er gewoon niet naar luisteren
Heb je zelf wel eens in een airbnb gezeten?
0 stemmers
Heb je wel eens spullen achtergelaten in een airbnb, geen persoonlijke spullen maar bijv. eten/drinken wat je kocht had maar niet opgegeten/gedronken?
0 stemmers
Lijkt het jou leuk om een airbnb te hebben?
0 stemmers
Haha heeft dit een betekenis? Ik eet eigenlijk weinig brood. Misschien gemiddeld 2 keer per week, als in, een boterham.
Hoevaak eet jij eet boterham? Dus geen ander broodje oid.
0 stemmers
Elke dag 1 keer
Lekker bammetje met (zweet) kaas
Ik eet wel eens toast, maar de keren dat ik een gesmeerde/belegde boterham eet per jaar zijn op 2 handen te tellen.
0 stemmers