Stel je persoonlijke vraag #52

Hebben we het over de Amerikaanse of Canadese thanksgiving?

1 like

Oh joh ik dacht dat het op dezelfde dag was, maar Amerikaans dan!

2 likes

fun fact, thanksgiving komt mogelijk van Leidens Ontzet af

10 likes

Het verbaast me soms echt nog wat social media allemaal teweeg kan brengen. Dat mensen massaal achterlijke dingen gaan lopen doen. Welke ‘challenges’ herinner jij je/heb jij meegekregen?

• Bananas and milk challenge
  • Cinnamon challenge
  • Salt & ice challenge
  • Ice bucket challenge
  • Planking challenge
  • Kylie jenner lip challenge
  • Gallon milk challenge
  • Charlie charlie challenge
  • Condom snorting challenge

0 stemmers

Ik bedoel bananas and sprite*

1 like

Condom snorting? :anguished:

7 likes

Haha ik ken het niet van TikTok, maar vroeger deden de coole jongens dat als party trick :laughing:

2 likes

Never forget Glozell

13 likes

Hoe vaak heb jij een kinderverjaardag?

• Nooit :smiling_face_with_three_hearts:
  • 1 x per jaar
  • Wekelijks
  • 3-5 keer peer jaar
  • 6-10 keer per jaar

0 stemmers

Wat vind je leuker, een kring- of kinderverjaardag?

• Kring
  • Kind

0 stemmers

2 likes

ik vind eigenlijk alle (sociale) gelegenheden van mijn vrienden waar ik gewenst ben leuk. kringverjaardagen, kinderverjaardagen, uitvoeringen, diplomauitreikingen, verhuizingen, zelfs een begrafenis als ze me daar graag bij willen hebben. ik zou voor ze getuigen in een rechtszaak en me vereerd voelen. en andersom heb ik geen verwachtingen. je kind moet slapen? oke, ik zie je wanneer je tijd hebt. je hebt geen zin? oke, volgende keer weer. je krijgt een slechte relatie, je maakt een fout, je vergeet me, je vergist je? ik zal er zijn als je erop terug komt.

123 likes

Ik lees sommige posts hier met verbazing. En elke weer is mijn conclusie: we zijn echt niet hetzelfde :joy:

Nu niet over die verjaardagen maar hoe kan je het vervelend vinden dat vrienden zes maanden na de geboorte van je kind op bezoek willen komen. Er zit toch geen einddatum op? Het is niet goed als dat direct na de bevalling is, liefst niet te lang, 

Willen jullie wel vrienden of sociaal contact? Het is allemaal zo ingewikkeld terwijl dat helemaal niet is. En ik hoor dan automatisch de zin die ik alleen maar hier lees: “Ja, zit ik echt niet op te wachten hoor” :joy:

91 likes

Nee, daarom heb ik ook geen vrienden (meer). Dat is een bewuste keuze.
Ooit had ik een heel druk sociaal leven, met alle hier eerder benoemde activiteiten.
Maar ik trok het oprecht niet meer. Dus nu ben ik vriendloos (wel in een relatie).
En ik geniet daar iedere dag van.

Misschien een keer een leuk tegengeluid.

Nu zijn jullie mijn vrienden :clown_face:

23 likes

Ik vraag me ook regelmatig af waar mensen hier al die vrienden vinden die na een kind nooit meer zonder willen afspreken. Ik heb inmiddels behoorlijk wat mensen met kleine kinderen in mijn omgeving en over het algemeen vindt iedereen het juist een verademing om iets zonder hun kinderen te doen :joy:

18 likes

Ja, eenvoudige beslissing, je wil niet meer en that’s it.

4 likes

In november je kerstboom in huis zetten/versieren

• Ja leuk toch
  • Vind ik wat te vroeg
  • Echt veel te vroeg dat mag pas rond kerstmis
  • Geen mening

0 stemmers

Ik wil eigenlijk ook graag. Las net een andere post. Maar die boom is heel groot en ligt op zolder.

Gewoon doen als je dat leuk vindt joh

9 likes

Gewoon doen, hier staat ie ook al sinds dit weekend! Wel kaal nog want moet hem nog optuigen haha

4 likes

Heb jij dames in de dop (2024) gezien?

• Nee natuurlijk niet
  • Ja

0 stemmers

Mijn God ik schrok me echt dood van die koppen, zit bijna niemand met een normaal hoofd tussen. Ik mis het OG seizoen, Nancy had echt een facecard en een Haags accent waardoor je haar alles vergaf.

1 like

Limburger, 11-11 is net wat anders daar.

3 likes

dit komt echt elk jaar terug en alsnog heb ik géén idee waar mensen dat vieren (kom uit zh)

3 likes

Ja ik heb nu één aflevering gezien en vind het wel leuk. Maar Jezus, danique is 22 en lijkt oprecht wel in de veertig. Dat Groningse only fans meisje lijkt ook stokoud, vind Cassidy een lief meisje maar again Jezus die is 22 met de kop van een middertiger. Anna is een student en is kalend?

En hoe de hel is Michelle pas 21, voor mn gevoel zit die al 5 jaar in ex on the beach haha. En ik haat fucking Shani zo erg. Vind die Emmeline ofzo wel schattig en Jennifer is vrijwel normaal en hoort daar niet imo.

5 likes