Het Noorden iig
Utrecht!! Stad uiteraard, idc de provincie
Sint Maarten is onze stads heilige en de kleuren van het Stadslogo zijn rood en wit, schuin. Dat is dus vanwege Sint Maarten die zijn rode cape afsneed en aan een bedelaar gaf en het wit van z’n shirt eronder
En volgens mij vieren ze het ook op sommige plekken in noord-Holland, maar Utrecht is de OG
Altijd ik vond dat zo gezellig. Samen met koningsdag waren dat mijn favoriete feestdagen! Is nu nog zo eigenlijk
Nee, maar ik ga binnenkort een binge sessie met een vriend houden!
Vierden jullie vroeger (dan ook) drie koningen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Amsterdam lol
Bij ons, Breda, komen er ook kinderen langs de deuren vandaag en ik ken het zelf als kind vanuit een andere Brabantste gemeente ook. Dus helemaal accuraat is deze kaart niet.
Nee palm pasen wel
Ja dat deden wij ook met een brood in de vorm van een haan op een stok!
De helft van je verhaal is waar, dat van de vlag is een legende en het is niet alsof in Utrecht het Sint Maarten-feest is begonnen.
We hebben wél het leukste feest met de optocht!
Las laatst wel ergens dat zij ervan werd verdacht Barbie in de prostitutie te hebben gedwongen, weinig geleerd dus van het programma.
omg ja! memory unlocked
Nee alles wat ik zeg klopt helemaal
Nee, wij deden het in Zeeland ook.
Op school een lampion knutselen en dan ‘s avonds een wandelltocht en snoepen
Mijn post klopt!!!
Ik weet niet waar jullie @Nefertiti wonen in Utrecht maar volgens mij gaan kinderen de hele stad rond maar ik had net echt een nachtegaal van een jongetje dat echt dat hele sint maarten lied droeg, zooo schattig en mooi (er is ook een bende 12 jarige jongens langs geweest als in 15 sugar high jongens mijn nachtmerrie)
Niemand hier aan de deur
Ik zong vroeger altijd een kutte:
SinteMaarten Mikmak
Mn moeder kijkt naar tiktak
Mn vader kijkt naar sesamstraat
Dat is wel een paar snoepjes waard
En dan boos kijken als ze met de mandarino kwamen ipv de KitKat mini’s.
Ze zijn allebei enorm dun nu. Worden allebei samen steeds dunner.
En Ari heeft een haarkleur die haar heel ziek doet ogen ook, de rand van haar haar is oranje door foundation.
Zij en die SpongeBob acteur die ze geschaakt heeft zien er echt uit alsof ze nooit zonlicht en vitamines zien
En back to the toxic 00’s