Deze advertentie van booking:
- Wtf is er met dat bed gebeurd
- Ik zag wel meteen dat het een dekbedovertrek was
0 stemmers
Deze advertentie van booking:
0 stemmers
Ik dacht dat ik naar een marmeren aanrechtblad keek
Ik dacht brand plekken op het bed.
Eens, maar het overgrote deel van de stemmers kiest toch die optie. Want wat @Shaaar zegt klinkt ook logisch, dan heb je gewoon pokkeveel geld nodig en dat moet je a) maar hebben en b) contant in huis willen hebben liggen.
Ik zat echt aan 50.000 euro ofzo te denken. Om met je gezin te kunnen vluchten, smokkelaars te betalen, mensen om te kopen, voedsel, medicatie, wapens, etc. Ben ik nou raar ![]()
Niet raar in de zin van dat ik ook denk dat het zoveel kost om met een gezin te kunnen vluchten.
Wel raar in de zin van dat je zoân bedrag âoverhebtâ om contant in huis te hebben liggen voor het geval dat. Want dat was mân vraag haha.
âWat je het eerste ziet verraadt je persoonlijkheid!!â
Ja wel handig om 50k cash te hebben. Lijkt me heel realistisch.
Maar als iedereen ineens heel veel cash geld gaat pinnen komt er heel veel geld in omzet en zal alles duurder worden toch, want mensen zullen het toch wel gaan betalen als ze het willen.
Krijg je een tweede Duitsland na de 2de wereldoorlog probleem
Ik gok dat er maar weinig mensen genoeg geld hebben om ff 50k te pinnen voor het geval de pleuris uitbreekt.
Gelukkig heb ik er daar 2 van, haha. Mijn noodpakket is meteen compleet, haha
eigenlijk moetje een mini zonnepaneel hebben, ideaal
Kan je wel je batterijen opladen of water koken bijvoorbeeld
Dan kan je water filteren
Ik zou een zaklamp met een dynamo nemen. Dan kun je die altijd opladen door te knijpen. Heel handig. Naast de 50k cash natuurlijk.
Heeft niet iedereen een knijpkat in de meterkast liggen?
0 stemmers
Die heb ik ook toevallig
Ah! Bevalt het?
Werkt goed. Al moet je er wel aan denken hem in de zin te leggen, maar blijft best een tijd lang goed fel ook
Oh oeps, nevermind