Na een paar keer zieke maagpijn kan ik dit dus niet eens meer doen, midden in de nacht dat innemen op een lege maag. Ik moet wat in mijn maag hebben zitten anders krijg ik ipv buikpijn in mijn onderbuik, hoge buikpijn 🫠
@monkeyslut Een paar jaar terug hoorde ik vrij vaak in mijn omgeving dat klagen over je menstruatie(pijn) overdreven is. Ook door menstruerende vrouwen. Die kennen de last die het kan zijn totaal niet.
Ik moet echt goed schema aanhouden met x uur naproxen/ibuprofen, y uur paracetamol, tellen hoeveel uren het geleden is en of ik alweer nieuwe moet/mag nemen en dan weer nsaid, dan weer op tijd paracetamol en dan ook nog zorgen dat het uitkomt qua eten en slaaptijden.
Soms vergeet ik een nieuwe dosis en mag je dus weer uren wachten tot pijn weer weg is.
Deze dagtaak qua denkwerk en geplan en daarbij moet je je ook nog bloedend buiten je huis begeven naar je werk??? En dat dagenlang??? (Terwijl ik 5/10 jaar terug maar één halve dag pijnstilling nodig had).
En hoeveel geld kost al die pijnstilling + menstruatieproducten + menstruatieondergoed + het wassen ervan wel niet. Voor jan met de korte achternaam want die baarmoeder gaat niet bewoond worden.