Stel je persoonlijke vraag #52

te veel films gekeken

(grapje)

Ik zie mezelf al met 50k in een sporttas proberen ‘beste mensensmokkelaar omgeving Amsterdam’ googelen op een niet-werkend internet.

55 likes

Ik word hier heeeeel onrustig van

10 likes

Ik ben ook niet gebouwd om te vechten voor m’n leven. Laat mij maar gewoon in m’n huis met m’n zakken M&M’s en m’n zaklamp zonder batterijen achter.

18 likes

Hoeveel cash geld heb jij nu in huis?

• Niets
  • Paar euro
  • Paar tientjes
  • 50 - 100 euro
  • 100 - 250
  • 250 - 1000
  • 1000+

0 stemmers

Anoniem

Echt blij dat ik geen kinderen heb en dus zonder schuldgevoel direct op kan geven wanneer de pleuris uitbreekt.

7 likes

Ja same. Familie cyanide’tje in de bunker, suc6 2 all

10 likes

Geloof iets van 50.000

11 likes

In je oude sok?

2 likes

Nee ik de zoom van de jas die ik aandoe als ik in het donker contact leg met een smokkelaar.

15 likes

Krijg jij nog reclamefolders in je brievenbus?

• Nee, heb een NEENEE NEEJA sticker of iets dergelijks
  • Nee, in mijn gemeente is de standaard dat die niet bezorgd worden tenzij je het wil
  • Nee, ik heb geen idee waarom maar die krijg ik niet
  • Ja, ik krijg die standaard
  • Ja, ik heb pro-actief iets gedaan om die te krijgen

0 stemmers

Hoeveel keer sport jij in de week?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 7+

0 stemmers

Heb jij vanuit waar je nu zit/staat/ligt uitzicht op water?

• Ja, zee
  • Ja, meer
  • Ja, sloot
  • Ja, rivier
  • Ja, andersoortig water
  • Ja, meerdere soorten water
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Andersoortig water, je halve liter op de bijzettafel :sweat_smile:

9 likes

Ik krijg de folders altijd want de buren een straat verderop hebben dat aangevraagd (hun adres staat erop) en dat lijkt nogal veel op onze straatnaam. Ik ga er maar weer eens een klacht over indienen want het is echt irritant, ons oud papier bestaat voor 90% uit foldertjes.

Als jij nu plotsklaps sterft en je huis en bezittingen liggen er bij zoals ze nu zijn, hoe lang is jouw familie dan bezig met het leegruimen van je woonruimte?

Ze zijn gewoon met een handjevol en moeten het doen met de stort, de kringloop, alles uitzoeken, zelf dingen houden, vervoeren, etc

Als je samenwoont doe je maar ff alsof je partner ook gestorven is

• Een paar uur
  • Een dag
  • Midweek
  • Week
  • Weken
  • Maand
  • Maanden
  • Jaar
  • Jaren

0 stemmers

1 like

Echt veel te veel spullen in een groot huis, dus tenzij ze het affikken gaat dat wel even duren

1 like

Letterlijk mijn appartement leegmaken zou makkelijk in een dag lukken maar echt door al mijn persoonlijke spullen gaan en het uitzoeken en beslissen wat er mee moet gebeuren lijkt me niet echt realistisch in één dagje. Niet omdat ik zooooo veel spullen heb maar als ik dood ben kan ik me voorstellen dat mijn fam + vrienden wel even rustig door al mijn foto’s, bezittingen, spulletjes, kleding etc. zouden willen gaan om te bedenken wat ze er mee willen i.p.v. alles ongezien in dozen kieperen en naar de kringloop brengen :laughing:

24 likes

Ja ik denk ĂŒberhaupt dat mensen het snel onderschatten. Ben zelf nu al een maand (af en aan uiteraard, ter plekke like 8 keer een volle dag? Maar ook spullen meenemen en dan hier uitzoeken) bezig met een 4kamer appartement leeghalen en jeeeeeezus een mens kan spullen hebben :sob:

Dacht van te voren ah ja weekje :joy:

1 like

Krijg al diarree van de gedachte dat iemand door al m’n persoonlijke spullen gaat. Gelijk motivatie om even die rommella etc even aan te pakken van de week.

23 likes

Hallo je doet mee aan MTV Roomraiders, waarom word jij niet gekozen?

• Speekselvlekken onder UV licht op je kussen
  • Algehele ranzigheid
  • Te kleine bh maat
  • GĂȘnante posters
  • De inhoud van je dagboek
  • Nog iets anders

0 stemmers

4 likes

Kijk jij het Sinterklaasjournaal?

• Ja
  • Nee

0 stemmers