Gaat het kabinet vandaag vallen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gaat het kabinet vandaag vallen?
0 stemmers
Als Trump voor een tweede keer president kan worden, dan kan dit wankele kabinet het ook een volledige regeringsperiode volhouden. Ik heb nergens meer vertrouwen in. ![]()
manifesting
Ja en mensen trappen er nog in ook, wat precies is wat deze partij zo gevaarlijk maakt. Maar ondertussen staat Pieter wel te betogen dat Nederlandse vrouwen even flink moeten gaan baren omdat we anders overspoeld gaan worden door mensen uit Nigeria.
Ik heb de stille hoop, maar ik verwacht van niet
hou je van musicals?
0 stemmers
(aanleiding: ik zag een fragment van wicked en kreeg gelijk negatieve rillingen terwijl ik arianaâs stem normaal wel mooi vind)
Engelse musicals soms. Maar Nederlandse musicals hebben geen bestaansrecht
Ik heb twee categorieën musicals die ik leuk vind: hele goede op West End enzo, en absolute amateur musicals waarin iedereen zichzelf een ster vindt (heb bijv een keer een musical van een bejaarden musicalvereniging gezien ![]()
).
Ik hou zo ongeveer eigenhandig Soldaat van Oranje draaiende, dat zegt denk ik wel genoeg
Kan je niet er naartoe gaan? Dan kan eindelijk die musical stoppen
Maar hoe vaak ben je daar al naartoe gegaan?
Ik ga al helemaal dood aan cringe door de interviews met Ariana en die andere vrouw, afgrijselijk zulke theater kids.
Als ik musical mensen zie; ik haat de manier waarop ze zingen, bewegen, dansen, hun handen gebruiken, hoe ze lachen, hun mimiek.
Uitzondering zijn Catherine Zeta Jones en Queen Latifah in Chicago de film, maar verder zou de wereld een betere plek zijn als we zouden stoppen met musicals.
Vier keer! Dus overdreef een beetje maar musical is wel echt mijn grote liefde ![]()
En nee, ik wil volgend jaar weer dus ze moeten nog even door
Vind mensen die musicals ECHT HEEL leuk vinden ook verdacht. Ik denk dan gelijk hmmm wat is er met jou?
Ga je liever naar een cabaretvoorstelling of een musical?
0 stemmers
Van cabaret word ik 70% van de tijd woedend helaas
Er zijn echt prachtige musicals, maar er zijn nog veel meer wanstaltige musicals. En in Nederland hebben we geen smaak en komen er dus alleen gedrochten in de theaters.
Ik vond Merijn Scholten live verrassend leuk!
Vind jij dit aantrekkelijk?
Niet specifiek deze man maar dus een man met een baby in een draagzak

0 stemmers
Dit vind ik echt zoân plaatje dat ze 10+ jaar geleden zouden plaatsen bij een artikel over âmetrosexualsâ.
Vind sowieso mannen met kleine kinderen wel aantrekkelijk