Stel je persoonlijke vraag #52

Ik kijk mee met mijn kind maar met een half oog, want zelf heb ik niet heel veel met Sinterklaas.

3 likes

Ben jij afgeknapt op eurovision?

• Ja, sinds afgelopen editie
  • Ja, al langer
  • Gewoon nee
  • Misschien een klein beetje
  • Geen mening

0 stemmers

Denk je dat je het volgend jaar gaat kijken?

• Ja sowieso
  • Misschien
  • Gewoon nee
  • Boycotten zelfs

0 stemmers

Sinds die kutMans onterecht won van Il Volo, daar is het mis gegaan.

En het is allemaal de schuld van Zweden, en Israƫl, maar vooral Zweden.

3 likes

Haha ik realiseerde me gister ineens dat als ik aan alle vrouwen in mn leven denk (collega’s, vriendinnen, kennissen, familie), hun standaard haarlook ā€œlosā€ is. Of ja, zeker van 90%. Ik ging serieus in m’n hoofd alle vrouwen af :joy:
Mijn default haarlook is echt vast.
Vast = alles wat dus niet los is. Ik tel zo’n knotje met half los haar ook als los okĆ©.

Die van jullie?

• Mijn standaard is los
  • Mijn standaard is vast
  • Nvt of anders

0 stemmers

5 likes

Elke keer weer na een kappersbeurt denk ik, zo nu weer goed geknipt, dus kan het lekker los doen en ziet er leuk uit. Maar uiteindelijk toch altijd weer in de staart, omdat ik het warm heb, het in de weg hangt, aan het eten ben en in de weg zit etc, en dan blijft het vaak de rest van de dag vast :smiling_face_with_tear:. En op de dagen met iets vetter haar, altijd in staart.

7 likes

Dit is wel echt totaal afhankelijk van hoe kort/lang je haar is. Hoe langer, hoe vervelender los is mijn mening (voor mezelf dan he).

3 likes

Normaal niet, maar het is dit jaar in onze gemeente dus vind het wel leuk om bekende plekken te zien!

3 likes

Ik draag mijn haar nu meer los, bij mij vorig werk (kinderopvang) droeg ik het altijd vast.
Sommige dagen begin ik los en dan bij het eten steek ik het vast en vergeet ik het en eindig ik vast.

3 likes

Ik heb het echt 9/10 keer hetzelfde en vind dat echt super saai. Maar ben echt te inspiratieloos en slecht met haar om er iets mee te doen

4 likes

Meestal vast. Wilt nog wel eens naar een half knotje gaan. En als ik hoofdpijn/haarpijn dan los.

Alles komt wel langs op een dag. Maar thuis vooral de bekende rommelknot.

2 likes

Ik heb geen haar om los te dragen, en ik heb het ook wel heel kort gehad maar het is zo dun dat je dan precies op mijn hoofd kijkt dus nu heb ik een halve meter haar vastgeknoopt dan lijkt het nog wat

3 likes

Dit zijn van die Posts waardoor ik een fractie van een seconde denk: oja evert ziet er in real life niet uit als ā€œEvertā€ op de forum profielfoto .

11 likes

Ja dat wel maar dan gewoon met lang haar

14 likes

Ik zou het zeker ook vaker los willen dragen maar dan moet ik het mooi stijl/glad maken vind ik, en daar heb ik bijna nooit meer zin in. deed ik 10 jaar geleden wel altijd :yawning_face:
Heb vaak een sleek bun, lage of hoge knot haha

4 likes

Toen ik als puber veel puistjes had droeg ik mijn haar altijd los in de hoop dat de puistjes minder opvielen (who was I kidding) maar dat zit er echt diep ingebakken, ik voel me heel naakt met mijn haar vast. Ik vind het in mijn hoofd ook echt niet mooi, maar vaak doe ik 's avonds mijn haar vast en dan vind ik het wel mooi :woman_shrugging:

6 likes

Buiten de deur standaard los (behalve met sporten). Thuis standaard vast.

4 likes

O ja ā€˜mijn haar vast’ staat het leukst als ik mijn tanden ga poetsen voor het slapen gaan. Anders beter los :sweat_smile:

12 likes

Maar echt! Waarom is dat toch

4 likes

Heb jij weleens een bericht door ChatGPT laten maken?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

5 likes

Wat voor bericht bedoel je ?

1 like