Ik heb chatgpt deze week gevraagd een catchy leus te maken voor de demonstratie tegen bezuinigingen in het hoger onderwijs. Was vrij bagger wel.
Alles wat woorden heeft, een bericht in alle vormen
voor mijn werk moet ik vaak teksten herschrijven naar taalniveau B1, dat kan ie best goed
en transcripties van interviews uitwerken tot een artikel
eigenlijk doet chatgpt al de helft van mijn werk
Heeee collega haha
Hiervoor gebruik ik het ook vaak: teksten herschrijven naar A1/A2 niveau.
Joejoe!!! Jammer dat het niet door gaat he!
Niet officieel nee maar er zijn wel wat organisaties die zeggen hier zijn de tips voor wat je moet doen als je wel wil demonstreren. We steunen jullie, maar organiseren het niet meer en dan alsnog zelf ook meedoen.
Ga je morgennachtā het gevecht van de eeuwā tussen Mike Tyson en Jake Paul kijken?
- Jazeker
- Wellicht/twijfel/half
- Nee
- Absoluut niet
- Que?
0 stemmers
Ughh ik vind die Jake Paul zoān walgelijke kerel
Is dit die Jake Paul van Jutta Leerdam?
Zijn er meer? ![]()
Ik vind het een vreselijke sport echt
Ik heb geen idee ik ken deze man eigenlijk niet en dat is de enige context waarin ik die naam wel eens gehoord heb haha
Ja het is dezelfde, ik huilde omdat ik het (sorry als ik nu iemand beledig) het een enge man vind en de gedachte aan nog eentjeā¦
Ik werd echt heel vaak de les uitgestuurd. En soms moest je dan gewoon maar op de gang blijven. Maar ze hadden ook gele en rode kaarten. Dat werd dan doorgegeven aan je mentor als je er teveel had. En dan moest je een heel formulier invullen wat er was gebeurd en wat je ging verbeteren etc. Daarvoor moesten mān ouders een keer op school komen. En je kon dan geschorst worden. Maar het had geen enkel effect op mij. Echt zoān typische puber die alleen maar bezig was met uitgaan en jongens.
Vanuit mijn organisatie wordt het verzetten van onderwijs niet meer ondersteund helaas. Ga jij nog wel?
Zijn zelfmoordbos in Japan filmende broer
Dat ze elkaar de hersenen inslaan hoor.
Ik zou sowieso niet gaan want ik zou moeten werken (kinderopvang) normaalgesproken maar zit nu al bijna een week ziek thuis. Vrienden van mij gaan wel alsnog.
Dit is heel laat maar ik wil even zeggen dat ik bijna elke dag de hik heb. Echt heel irritant. Of iig zoān 3 keer per week op zān minst.
Ja hij is toch ook voor Trump