Stel je persoonlijke vraag #52

Ik vind hem en Jutta ook zo overdreven in alles.

Brrrr.

2 likes

Ben jij saai?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wist jij dat Achmea een christelijke zorgverzekeraar is?

• Ja wist ik
  • Nee wist ikniet

0 stemmers

Als je dit ziet in een vacaturetekst, wat denk je dan?

• Nee dankje
  • Geen mening, als de vacature verder interessant is voor mij dan solliciteer ik wel
  • Dit spreekt mij juist aan

0 stemmers

3 likes

Volgens mij is De christelijke zorgverzekering een aparte zorgverzekering binnen Achmea, tenzij iemand niet heeft opgelet bij het typen van deze vacaturetekst.

12 likes

Oh lol die staat er niet tussen als merk bij Werkenbijachmea.nl, We zouden het toch zo doen-podcast maakt hier elke week reclame voor maar nu snap ik wel waar die 34-urige werkweek vandaan komt

3 likes

Ik heb gestemd “dit spreekt mij juist aan” maar dat is wat sterk uitgedrukt. Ik ben christen en in een christelijk team terecht komen is in zekere zin makkelijk en veilig. Je hoeft niets uit te leggen over hoe je in het leven staat over het algemeen.

Aan de andere kant kan het ook als een bubbel werken natuurlijk. Ik heb jaren gewerkt bij een bedrijf waar het merendeel christelijk was, en daarna nog bij een christelijke werkgever (waar dus iedereen christen was), maar ben uiteindelijk overgestapt naar een ‘gewoon’ bedrijf waar ik nog steeds werk.
En het fijne daar vind ik juist de diversiteit, het heeft mijn leven verrijkt en o.a. ook de vele moslims in mijn team hebben me veel geleerd.

30 likes

Kan dit even terug naar de eindredactie aub

5 likes

Maar echte die hard christenen hebben geen zorgverzekering, dus denk dat dan toch meer light Christenen zijn die daar werken.

1 like

Volgens mij best wel wat uit de bible belt, een beetje dezelfde groep als mensen die om die reden geen vaccinaties willen dacht ik altijd.

2 likes

Achmea is een verzekeraar met verschillende labels en verschillende soorten verzekeringen. Zorgverzekering, auto, inboedel noem maar op. Centraal beheer, fbto, zilveren kruis, Interpolis etc. Vallen allemaal onder Achmea. Zo ook dit christelijke label. Maar dat betekent dus niet dat fbto of zilveren kruis etc een christelijke verzekeraar zijn.

6 likes

Klopt, het is een kleine groep.
Als je voor zo’n christelijke organisatie gaat werken ben je misschien sowieso al niet meer light

2 likes

Iemand (van hier) heeft de vacature offline gehaald :grimacing:

3 likes

Heb jij onderweg naar liefde (NPO) wel eens gezien?

• Ja afgrijselijk
  • Ja leuk
  • Nee

0 stemmers

Ik ben as we speak aan het kijken en het is weer HEERLIJK ONGEMAKKELIJK

1 like

Ja ik val er net in en is iedereen contactgestoord? Zag net een man van toch wel 40 oid die het “echt heel zwaar vond” om eerlijk te zeggen dat ie niet into iemand was.

4 likes

Hahahahahaha ja maar dat was ook een vrouw die hij niet had uitgekozen, als in: had afgewezen. Maar zn vrienden hadden haar toch op m afgestuurd dus ja dan snap ik wel dat je denkt :no_entry:

2 likes

Die carnivoor man (sowieso :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:) ik cringe zooooo hard bij alles wat hij zegt. ‘Jaaaaa mmmmm moooi dat je dat zo zegt’ veel te lange ongemakkelijke stilte waarbij hij een beetje zit te staren 'wat is jouw wens, wat is je verlangen? laten we een sharing :face_vomiting: doen, nee ik wil niet dat je knikt als ik iets zeg want dan ga ik dicht en ik voel nu heel erg het verlangen om blablablaaaa. Die is echt niet goed hoor. Ik kan het eigenlijk gewoon niet aan om hier naar te kijken maar toch blijf ik kijken?

10 likes

Link je de christelijke zorgverzekering en de 34 urige werkweek nou aan elkaar of lees ik het verkeerd? Want ik denk niet dat die 20 mensen die bij deze zorgverzekering werken zo’n grote invloed hebben in een bedrijf waar totaal 15000 mensen werken

1 like

Ja te gek he, doodenge gast. En die kerel die bij Marieke op bezoek is, holy SHIT wat is hij saaaaaaaaaaaaai

2 likes

Gebruik jij pijnstilling tijdens je menstruatie?

• (Bijna) altijd
  • Vaak
  • Soms
  • (Bijna) nooit

0 stemmers

4 likes

Vroeger altijd Aleve Feminax, en no shame in that, maar sinds m’n bevalling is het gewoon niet meer nodig?!