Stel je persoonlijke vraag #52

Doet me denken aan dit filmpje. Diep triest

https://vm.tiktok.com/ZGdFVk6ty/

2 likes

Ja, ook dat!

2 likes

Kom dit nummer net tegen en heb het nog nooit gehoord. De tekst is zo random maar wel heel catchy hahaha.

Ken je dit nummer?

• Ja! Memory unlocked :unlock:
  • Komt me vaag bekend voor
  • Ik hoor dit voor het eerst
  • Anders

0 stemmers

1 like

Nou deze vader kreeg het duidelijk wel wat benauwd. En terecht. Ik zat later zelfs nog wat excuses in mn hoofd te bedenken waarom hij het misschien niet precies wist. Maar in zijn geval kon ik echt geen excuus bedenken.

2 likes

Heb jij spatial awareness? Sorry kom ff niet op het Nederlands en sorry aan mensen die beter Engels kunnen als dit slecht Engels is.

Anyway, dat je niet ineens stil gaat staan om iets op je telefoon te doen in een drukke straat, dat soort dingen. Mensen die hun kassabon gaan lezen recht achter het poortje, etc etc

• Bijzonder goed, ik sta (bijna) nooit in de weg
  • Redelijk, sta meestal niet in de weg
  • Matig, sta vaker in de weg
  • Slecht, sta vaak in de weg

0 stemmers

3 likes

Ik heb dus altijd instant error als iemand me zo iets simpels vraagt. Wat je je geboorte datum?
Of wat is je postcode?
En dan denk ik, oh wacht of was het nou een 4 ipv een 3??
En dan meteen de gedachte: straks denken ze dat ik een fake adres op geef ofzo :rofl:

3 likes

Dit is echt heel random, maar ik moet ineens een het oude winkelcentrum hoog catharijne
denken. Jij woont of woonde daar toch. Omfg, hoevaak ben ik wel niet op dat station en in die skere shitzooi ben geweest.

Welk winkelcentra was erger?

• Hoog catharijne
  • Rotterdam alexander

0 stemmers

:sob::sob::sob:

Denk je dat ik ín een winkelcentrum woon??
Ik ben Fabiola Volkers niet :joy::joy:

22 likes

‘Echte’ Rotterdammers hebben het (nog steeds) over de Oosterhof :sweat_smile:

11 likes

Ja, cult!

3 likes

Anders: hoor dit voor het eerst en hopelijk ook het laatst

Ja ik vind het echt iets voor knipperende tl-buis verlichting.

1 like

Ja, vreselijk. Op mijn werk ook: klapdeuren en dan mensen die er zó doorheen lopen, waardoor de deur de andere kant op klapt en met een zwaai in het gezicht van de persoon achter ze komt. Hoe kun je je er zo totaal niet van bewust zijn dat er ook andere mensen op de wereld bestaan?

3 likes

Als je in bad gaat ook om schoon te worden (bijvoorbeeld na sporten of gewoon ‘s ochtends of ‘s avonds ipv douchen) wat doe je dan

• Ik douche/spoel mij af voordat ik in bad ga
  • Ik douche/spoel mij af nadat ik in bad ben geweest
  • Ik ga gewoon in bad en douche/spoel niet afzonderlijk
  • Ik ga alleen “schoon” in bad ter ontspanning, niet voor wassen
  • Ik ga nooit in bad maar wil wel stemmen
  • Anders namelijk

0 stemmers

1 like

Haha hou op maar ik vind dat dus idd ergens wel iets moois hebben. In Europapark in Duitsland hebben ze volgens mij in het Holland gedeelte ook zo’n winkelcentrum gedeelte haha. Oh days, die ergens in Maarssen, is ook zo enorm troosteloos echt wauw. Weet niet of het nog bestaat.

1 like

Geloof jij nog in Sinterklaas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Bestel jij minder uit milieu overwegingen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Minder dan ikzelf x aantal jaar geleden? Of in vergelijking met de gemiddelde mens? Of de gemiddelde forummer?

5 likes

Ja en ook omdat ik me er ongemakkelijk bij voel buiten milieu overwegingen (maatschappelijke hebberigheid en kapitalistische nachtmerrie)

9 likes

Ja, maar dat is niet de enige reden. Als het uitkomt, koop ik liever bij lokale en fysieke winkels.

1 like