staat er bij toch…
Weet je het zeker?
heb je dit er nou net bij gezet of heb ik een delier hahaha
godverdomme ik ga visus bellen
Haha nee stond er echt al ![]()
Ik had een afwijking en die was zodanig dat laseren niet ging, dus ik heb implantaatlenzen
Als jij de kabinetspartijen nu qua kutheid moet raten. Wie staat er dan bovenaan? En echt even nadenken over de verschillende manieren waarop een partij kut kan zijn ( bijvoorbeeld hoe diep kut Dylan is, hoe de VVD hoofdschuldige van de toeslagen affaire is)
De kutste partij is:
- VVD
- NSC
0 stemmers
De tweede kutste is ?
- PVV
- BBB
- NSC
0 stemmers
En de derde kutste?
- PVV
- BBB
- NSC
0 stemmers
En de relatief minst kutte?
- PVV
- BBB
- NRC
0 stemmers
Zou jij je kapot schamen als je Jake Paul als je vriend aan je ouders zou moeten voorstellen?
- Ja
- Een beetje
- Nee
0 stemmers
Zou je omgeving neerkijken op je voor zo’n keuze?
- Ja familie en omgeving
- Ja familie
- Ja omgeving
- Nee is prima
0 stemmers
Niet laten testen, wel een leesbril en dat is zo heerlijk
Minst kutte is NRC, want dat is een krant
Sommige dingen moet je gewoon goed regelen
Gisteren zat er bij Beau weer zo een NSC clown te praten over de jodenjacht en het integratieprobleem. Het is dat ik geen geld gebudgetteerd heb voor een nieuwe tv, maar hij ging bijna uit het raam. Wat een vreselijk toondoof gesprek was dat, gelukkig deden de mensen aan tafel nog hun best maar mijn god. Ik was weggelopen denk ik.
Gaat het kabinet vandaag vallen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als Trump voor een tweede keer president kan worden, dan kan dit wankele kabinet het ook een volledige regeringsperiode volhouden. Ik heb nergens meer vertrouwen in. ![]()
manifesting
Ja en mensen trappen er nog in ook, wat precies is wat deze partij zo gevaarlijk maakt. Maar ondertussen staat Pieter wel te betogen dat Nederlandse vrouwen even flink moeten gaan baren omdat we anders overspoeld gaan worden door mensen uit Nigeria.
Ik heb de stille hoop, maar ik verwacht van niet
hou je van musicals?
- ja echt mijn favoriete ding ooit
- ja gewoon leuk
- mwah soms
- gewoon nee
- nee echt het kutste ter wereld en ik krijg echt kippenvel van musicalmensen en de manier waarop er gezongen wordt enzo brrrrr
0 stemmers
(aanleiding: ik zag een fragment van wicked en kreeg gelijk negatieve rillingen terwijl ik ariana’s stem normaal wel mooi vind)
Engelse musicals soms. Maar Nederlandse musicals hebben geen bestaansrecht
Maar kan nooit lang duren
Ik heb twee categorieën musicals die ik leuk vind: hele goede op West End enzo, en absolute amateur musicals waarin iedereen zichzelf een ster vindt (heb bijv een keer een musical van een bejaarden musicalvereniging gezien ![]()
).