Stel je persoonlijke vraag #52

Ik hou zo ongeveer eigenhandig Soldaat van Oranje draaiende, dat zegt denk ik wel genoeg

2 likes

Kan je niet er naartoe gaan? Dan kan eindelijk die musical stoppen

Maar hoe vaak ben je daar al naartoe gegaan?

Ik ga al helemaal dood aan cringe door de interviews met Ariana en die andere vrouw, afgrijselijk zulke theater kids.

Als ik musical mensen zie; ik haat de manier waarop ze zingen, bewegen, dansen, hun handen gebruiken, hoe ze lachen, hun mimiek.

Uitzondering zijn Catherine Zeta Jones en Queen Latifah in Chicago de film, maar verder zou de wereld een betere plek zijn als we zouden stoppen met musicals.

10 likes

Vier keer! Dus overdreef een beetje maar musical is wel echt mijn grote liefde :heart_eyes:

En nee, ik wil volgend jaar weer dus ze moeten nog even door

4 likes

Vind mensen die musicals ECHT HEEL leuk vinden ook verdacht. Ik denk dan gelijk hmmm wat is er met jou?

14 likes

Ga je liever naar een cabaretvoorstelling of een musical?

• Ik ga liever dood
  • Cabaretvoorstelling
  • Musical

0 stemmers

1 like

Van cabaret word ik 70% van de tijd woedend helaas

10 likes

Er zijn echt prachtige musicals, maar er zijn nog veel meer wanstaltige musicals. En in Nederland hebben we geen smaak en komen er dus alleen gedrochten in de theaters.

6 likes

Ik vond Merijn Scholten live verrassend leuk!

5 likes

Vind jij dit aantrekkelijk?
Niet specifiek deze man maar dus een man met een baby in een draagzak
2017-05-03-a223e372cc6e047d79894918d121c2dd_1493820629

• Ja vind ik aantrekkelijk
  • Nee doet mij helemaal niets

0 stemmers

Dit vind ik echt zo’n plaatje dat ze 10+ jaar geleden zouden plaatsen bij een artikel over ‘metrosexuals’.

18 likes

Vind sowieso mannen met kleine kinderen wel aantrekkelijk

7 likes

Ik ook wel, maar ben ook altijd bang dat mannen met draagzakken denken ‘oeh, ze vindt me aantrekkelijk’ terwijl ik ook gewoon vriendelijk naar een mede-ouder wil glimlachen (of ik bijt op mijn tong omdat ze vaak de draagzak veel te laag hebben hangen).

6 likes

Nee (wel schattig/leuk hoor), maar het doet me wel denken aan Tom Hardy met een puppy:

Echt van die foto’s waar ik me heel hetero door voel, wil hem echt trouwen op deze foto’s

39 likes

:white_check_mark: vind ik onaantrekkelijk

8 likes

En wat ik NOG erger vind is een man die heeft vernomen dat vrouwen het suuuuper lief en schattig vinden als hij zijn baby bij zich heeft en al voordat je oogcontact maakt zo kijkt van :relaxed::smirk: ja it’s me, Super Dad

Bitch ik heb een kind en ken genoeg hetero mannen, ik weet 90% zeker you ain’t shit

35 likes

Veeg mij maar op :hot_face: man met fiets en kinderzitje idem.

2 likes

Horror

6 likes

Nee, geen bakfiets. Die moet ik nie!

1 like

Ja zo wel maar de anwb/bever variant :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Vreselijk

10 likes