Als ik drie kinderen zou hebben zou ik ook zo zijn. Maar ik kan ook niet meer onthouden hoe oud ik zelf ben. Zo klinkt het alsof ik al seniel ben, maar ik denk dat, dat niet het geval is.
Waarom is een man aantrekkelijk denk ik dan. Bij een vrouw wordt het (vaak) als normaal gezien maar nee bij een man is het meteen aantrekkelijk
Ik heb wel eens gelezen dat dat verklaard kan worden door de evolutionaire psychologie. Dat het zorgzaamheid en betrokkenheid uitstraalt en dat dat evolutionair gezien zou kunnen wijzen op een man die geschikt is als partner en vader, of in elk geval als iemand die in staat is om voor een gezin te zorgen. Heb er even geen bron bij, maae vond het wel een interessante theorie.
Ja zoiets is het inderdaad, volgens mij nog basaler in de zin van âdie man kan zich voortplantenâ. Nog los van de zorgzaamheid die hij uitstraalt.
Ieuw ieuw evolutionaire psychologie ![]()
![]()
Ja bijna altijd, maar gelukkig niet elke dag.
het is zijn kind en niet van mij, dus hij doet alles. ik doe alleen leuke dingen zoals spelen en boekjes lezen en knuffelen, maar alleen als ik daar zin in heb.
ideaal
Omg haha
Ik moest een keer de geboortedatum van zân zoon opschrijven. Dus ik vroeg en hij wist het niet, wel de maand en het jaartal, wauw wat knap! Maarja of het dan nou de 16e, was of toch de 18e? Of toch dit of dat?
Ik vond dat dus echt vreemd maar misschien is het wel heel normaal om dat niet precies te weten. Maar ik dacht echt omg.
Vind jij het vreemd als de vader niet exact de geboortedatum van zijn kind weet?
- Nah nee kan toch
- Nee dat hoor je te weten
- Ik weet het niet
0 stemmers
hahahahaha JA maar alle theater kids die ik vroeger kende waren ook van die onuitstaanbare loeders die altijd alle aandacht moesten, ik deel deze passievolle haat echt
Ja maar dat vind ik ook van andere belangrijke data, verjaardag van je partner of trouwdag ofzo. Vind dat altijd zo simpel om geen moeite te doen om dat te onthouden
Ja, dat bedoel ik eigenlijk ook denk ik. Het zal vast als ik om mee heen kijk (en luister) maar ze hoeven toch geen lintje te krijgen voor het feit dat ze gewoon voor hun eigen kind zorgen zoals de moeder dat ook doet.
Nee snap ik ook niet. Echt heel aantrekkelijk hoor dat ie een baby met een andere vrouw heeft. Next.
Ja, ook dat!
Kom dit nummer net tegen en heb het nog nooit gehoord. De tekst is zo random maar wel heel catchy hahaha.
Ken je dit nummer?
- Ja! Memory unlocked
- Komt me vaag bekend voor
- Ik hoor dit voor het eerst
- Anders
0 stemmers
Nou deze vader kreeg het duidelijk wel wat benauwd. En terecht. Ik zat later zelfs nog wat excuses in mn hoofd te bedenken waarom hij het misschien niet precies wist. Maar in zijn geval kon ik echt geen excuus bedenken.
Ik vind een geboortedatum ook een stom iets om niet te weten, kijk leeftijd kun je ook van zeggen dat weet je toch wel maar ik vergis me bij iedereen ook regelmatig een jaar of wat, en dan niet omdat ik de geboortedatum niet weet maar omdat ik in mijn hoofd niet leef in 2024
Heb jij spatial awareness? Sorry kom ff niet op het Nederlands en sorry aan mensen die beter Engels kunnen als dit slecht Engels is.
Anyway, dat je niet ineens stil gaat staan om iets op je telefoon te doen in een drukke straat, dat soort dingen. Mensen die hun kassabon gaan lezen recht achter het poortje, etc etc
- Bijzonder goed, ik sta (bijna) nooit in de weg
- Redelijk, sta meestal niet in de weg
- Matig, sta vaker in de weg
- Slecht, sta vaak in de weg
0 stemmers
Ik heb dus altijd instant error als iemand me zo iets simpels vraagt. Wat je je geboorte datum?
Of wat is je postcode?
En dan denk ik, oh wacht of was het nou een 4 ipv een 3??
En dan meteen de gedachte: straks denken ze dat ik een fake adres op geef ofzo ![]()
Dit is echt heel random, maar ik moet ineens een het oude winkelcentrum hoog catharijne
denken. Jij woont of woonde daar toch. Omfg, hoevaak ben ik wel niet op dat station en in die skere shitzooi ben geweest.
Welk winkelcentra was erger?
- Hoog catharijne
- Rotterdam alexander
0 stemmers