Stel je persoonlijke vraag #52

:sob::sob::sob:

Denk je dat ik ín een winkelcentrum woon??
Ik ben Fabiola Volkers niet :joy::joy:

22 likes

‘Echte’ Rotterdammers hebben het (nog steeds) over de Oosterhof :sweat_smile:

11 likes

oude hoog catharijne was pure kunst

11 likes

Ja, cult!

3 likes

Anders: hoor dit voor het eerst en hopelijk ook het laatst

Ja ik vind het echt iets voor knipperende tl-buis verlichting.

1 like

Ja, vreselijk. Op mijn werk ook: klapdeuren en dan mensen die er zó doorheen lopen, waardoor de deur de andere kant op klapt en met een zwaai in het gezicht van de persoon achter ze komt. Hoe kun je je er zo totaal niet van bewust zijn dat er ook andere mensen op de wereld bestaan?

3 likes

Als je in bad gaat ook om schoon te worden (bijvoorbeeld na sporten of gewoon ‘s ochtends of ‘s avonds ipv douchen) wat doe je dan

• Ik douche/spoel mij af voordat ik in bad ga
  • Ik douche/spoel mij af nadat ik in bad ben geweest
  • Ik ga gewoon in bad en douche/spoel niet afzonderlijk
  • Ik ga alleen “schoon” in bad ter ontspanning, niet voor wassen
  • Ik ga nooit in bad maar wil wel stemmen
  • Anders namelijk

0 stemmers

1 like

Haha hou op maar ik vind dat dus idd ergens wel iets moois hebben. In Europapark in Duitsland hebben ze volgens mij in het Holland gedeelte ook zo’n winkelcentrum gedeelte haha. Oh days, die ergens in Maarssen, is ook zo enorm troosteloos echt wauw. Weet niet of het nog bestaat.

1 like

Geloof jij nog in Sinterklaas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Bestel jij minder uit milieu overwegingen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Minder dan ikzelf x aantal jaar geleden? Of in vergelijking met de gemiddelde mens? Of de gemiddelde forummer?

5 likes

Ja en ook omdat ik me er ongemakkelijk bij voel buiten milieu overwegingen (maatschappelijke hebberigheid en kapitalistische nachtmerrie)

9 likes

Ja, maar dat is niet de enige reden. Als het uitkomt, koop ik liever bij lokale en fysieke winkels.

1 like

Ik ga zeer zelden in bad, maar wanneer ik dat doe douche (zeep ik me in en spoel ik me af) ik van tevoren en spoel ik me erna af, ben echt bang voor schimmelinfecties door de geparfumeerde gekleurde ongein waarmee ik in bad ga, en zeker als het ook nog eens glittert is het hoognodig.

4 likes

Je bent jarig en een van je ouders vergeet je te feliciteren.

• Vind ik van beide even erg
  • M’n ma erger
  • M’n pa erger
  • Vind ik niet erg

0 stemmers

Je bent jarig en een van je vrienden vergeet je te feliciteren

• Vind ik schandalig
  • Kan gebeuren

0 stemmers

3 likes

Als je boodschappen doet met een hoeveelheid aan producten waarbij een tas vereist is.

• Pak ik eerst in en betaal ik daarna.
  • Pak ik deels in, betaal ik, pak ik het overige in
  • betaal ik eerst en ga daarna pas inpakken

0 stemmers

3 likes

Ik doe alleen zelfscan en nooit de normale kassa, die optie waarbij je deels inpakt klinkt voor mij alsof je een deel betaald en dan de rest erbij jat haha. Ik moest echt even nadenken

5 likes

Ik scan en doe het gewoon meteen in de tas

13 likes

Toen ik laatst jarig was (het niet vierde die dag), moest ik mn vader bellen met een vraag. Hij was gewoon aan het werk, hij begon niet over mn verjaardag en ik ook niet. 'S avonds had hij alsnog een berichtje gestuurd. Maar de volgende dag deed mijn moeder alsof het echt schandalig was van m’n vader. Ik vond het logisch gezien ik onverwachts belde over iets anders terwijl hij druk bezig was.

1 like