Altijd gejammer hoe zOnDe het is als ik ook maar iets van lengte eraf laat halen en altijd benoemen dat ik eczeem op mijn hoofdhuid heb.
Vooral als mân pa dat doet. Vorige week nog een hart verzakking gehad, zegt ie âKan ik je bellen? Het is dringendâ om vervolgens een half uur te kletsen over zijn PokĂ©mon kaarten handel
hij flikt dit elke keer weer opnieuw en elke keer schrik me weer kapot.
Ik ga altijd voorover zitten en kam dan alles naar beneden. En dan maak ik met elastiekjes een soort van punt naar het midden. Dan knip ik daar wat vanaf. Anders kan ik het ook zeker niet hoor.
Niet bij mijn ouders, wel bij mijn schoonmoeder. Zij is alleen en haar gezondheid gaat wat achteruit. Laatst probeerde ik haar te bellen maar ze nam niet op. Later op de dag nam ze nog steeds niet op. Toen mijn vriend thuis kwam zei ik dat ik mij zorgen maakte omdat ik de hele dag nog niks had gehoord. Op dat moment werd ik gebeld door de tante van mijn vriend, dat mijn schoonmoeder om 4 uur bij haar langs zou komen maar ze nog steeds (9 uur inmiddels) niet was geweest en niks had gehoord. Wij in rep en roer, naar haar huis gegaan, voorbereidend op het ergste. Kwam ze net op dat moment thuis, bleek dat ze de hele dag bij haar vriendin in het ziekenhuis was, en haar telefoon thuis was vergeten ![]()
Ik heb écht heel fijn en ontzettend glad haar. Maar vrijwel iedere kapper denkt dat ze me volume kunnen geven, dat laagjes echt heel mooi gaan zijn en dat conditioner een goed idee is. En dan lijkt het een half uurtje mooi, maar zodra ik thuis ben is alles ingezakt en lijkt het alsof de ratten aan mijn haar geknaagd hebben.
Ja die eindeloze lagen die ze erin willen knippen voor âvolumeâ. Ziet er zo snel al niet meer uit, ik knip het daarom nu al een paar jaar zelf.
Een beetje een onduidelijke foto, maar hangen deze lichtbollen bij jullie in de buurt ook opeens bij iedereen in de tuin? Hier poppen ze als paddenstoelen uit de grond lijkt wel. Worden ze ergens gratis weggeven? Want elke avond loop ik een rondje en hebben weer meer mensen er 1tje hangen. Zo gek! Vorig jaar zag ik die nergens
- Ja bij mij in de buurt hangen die dingen ook
- Nee die heb ik nog niet gezien
- Ik heb er zelf 1 hangen
0 stemmers
Volgens mij zijn ze van de Action, dus misschien daarom. Weet dat mn schoonmoeder het ook heeft in haar buurt maar wel al jaren
Heb jij veel mini biebs in je buurt?
- Struikel erover ja
- Redelijk wat
- Een enkele
- Geen in de buurt
0 stemmers
Hahaha dit doet mijn vader ook. Hij belde een keer heey hoe gaat het? Heb je net die en die voetbalwedstrijd gezien? Oh ja mama is net met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht maar je hoeft niet te komen hoor!
Dude!
Of vorig jaar dat mijn ouders op vakantie waren, ik sochtends nog met mijn moeder had gebeld en verteld wat ik die dag ging doen. Ik sta midden op een verjaardag, telefoon gaat, kijk ik is het mijn vader. Hartverzakking, trillende handen opgenomen, belt hij gewoon om hoi te zeggen. Alsof ze samen ook niet communiceren van ik heb Foefje net gesproken, ze is vanmiddag niet thuis.
Ik zei gisteren toevallig precies hetzelfde tegen mijn vriend. Het lijkt wel een trend deze ballen. Ik zie ze overal.
En ook veel weggeefkastjes! Maar al die eigenaren zeiken steeds dat mensen te veel pakken en dat het daar niet voor bedoeld is, dus die kastjes vind ik met de week kutter.
Kuddegedrag. Net als hier iemand iets koopt op het forum en dan opeens heel het forum ook dat product moet hebben.
Oh dat concept ken ik helemaal niet, zal eens kijken of die hier ook zitten.
Maar liep net ff rond met een stapeltje boeken die ik kwijt wilde en had binnen 10 minuten 6 minibiebs, leek me een beetje overdreven ![]()
Ze stonden ook vrijwel allemaal helemaal vol dus vraag me af of mensen alleen dumpen zoals ik, of ook echt meenemen.
Wij hebben er zelf één. Geboren uit het moment dat we samen gingen wonen en veel boeken dubbel hadden.
Zo vaak oude dametjes (nooit de heren) aan de deur met hele kratten vol boeken die niet meer in het kastje pasten en of we die dan op onze zolder kunnen stallen.
Ehh nee zoân kastje is leuk maar ben geen antiquariaat haha.
Is het toevallig in Eindhoven? Ik las daar toevallig vorige week iets over dat iedereen ze daar ophangt voor een meisje dat overleden is na een aanrijding.
Mijn ouders hebben dit samen met een paar andere buren voor de hele straat gekocht, kregen ze zelfs budget voor van de gemeente en het is echt een soort kerst cult geworden.
Dat mensen commentaar krijgen als ze hem te vroeg ophangen of niet goed genoeg hebben ophangen ![]()
en het moment dat ze allemaal voor het eerst aan (zouden moeten) gaan komen ze samen en drinken ze gluhwein. Echt vreselijk.
En als er dan nieuwe mensen komen wonen gaat mijn vader bij ze langs hierover???
Hier worden ze echt goed gebruikt! Heb de afgelopen twee weken steeds als ik de deur uitging wat oude studieboeken daar neergelegd en ze waren altijd weg.
Ja sorry heb echt een zwak voor mensen met een hele minieme sociaal officiële functie die dat super serieus nemen.
Bij mân omaâs residentie hadden ze dan een âhal hoofdâ en dat is in haar hal een man van diep in de 90 die dan elke keer in pak langskwam voor dingen. Hij kwam ook de condoleances aan ons aanbieden namens de hal toen mijn oma was overleden, stonden wij daar oververhit met spullen te slepen, stond er een man in kraakhelder driedelig pak naast heel plechtig een toespraak te geven ![]()
.
Er is bij mij in de buurt zelfs een minibieb WANDELING?? heel random maar vind het altijd wel wholesome. Alhoewel ze vaak vol met meuk staan