Ja zeker wel, maar ik ken weinig mannen die niet mijn vrienden zijn die ik heel leuk vind. Ik vind vrouwen over het algemeen leuker, ik ga over het algemeen liever om met vrouwen en ik voel me veel comfortabeler bij onbekende vrouwen dan bij mannen.
Nee
Ik heb meerdere hele leuke en ook lieve mannen als vrienden, maar het valt me op dat bijna alle mannen van mijn leeftijd (die ik ken) een best afstandelijke band met hun ouders hebben. Ze zien hun ouders echt als ouders en niet als dierbaren waar ze ook interesse in hebben enzo. Zie ik in mijn eigen gezin ook. Mijn broers hebben nooit een clue hoe het nou echt met mijn ouders gaat, maar zijn verder wel sociaal en empathisch als het om anderen in hun leven gaat.
Bij vriendinnen zie ik (uitzonderingen daargelaten) dat ze in hun volwassen leven wel wat meer een gelijkwaardige relatie hebben met hun ouders.
Heel generaliserend natuurlijk, maar wel mijn ervaring!
Marvel vind ik wel prima, maar de designs zijn zo lelijk. En zoveel grijs en zwart. Het is een kind⊠geen begrafenisondernemer!!!
@Crusti_Croc nee, de H&M wel
Echt duizend keer liever dinoâs en Marvel dan roze meuk en poppen enzo
Nee, dit is wat er veel in de winkels hangt als ze de peutermaatjes uit zijn.
@Hiphopopotamus dit is wel wat ik als eerste dacht met een zoon: die hebben een andere band dan moeder dochter. Maar dat is ook hoe ik het thuis heb ervaren met mijn broer, ik hoop natuurlijk (en dat ga ik uiteraard ook proberen) dat het bij mij anders gaatâŠ
Oh lijkt me heerlijk als mijn partner dit zou hebben
Sneeuwt het bij jou?
- Ja, maar blijft niet liggen
- Ja, blijft ook liggen
- Nee
0 stemmers
Bij op werk is het nu allemaal natte sneeuw, maar bij een collega 30 km verderop ligt echt al een mooi laagje!
Wel hagel en onweer
Terwijl mijn zoon echt mij altijd fantastisch vindt en een toevoeging aan zijn bestaan. Voor mijn dochter ben ik vooral degene die zorgt voor schone kleding en het terugvinden van de afstandsbediening.
Ik vind mijn dochter niet minder leuk (gelukkig), maar mijn zoon is wel veel knuffeliger en zorgzamer.
Ik heb vanmiddag al een sneeuwpop gebouwd, maar nu komt de zon door en smelt het wel!
Natte prut en nu weer hagel
Gelukkig is iedereen die op de fiets was inmiddels thuis
Oh echt zoân vaak gehoord beklag van âja vrouwen zijn gewoon hechter met hun familie dan mannen, onze zoon/broer/oom/neef is sinds hij een vriendin heeft veel vaker bij zijn schoonfamilie dan bij ons.â
Ik weet niet hoor, misschien is jullie familie gewoon⊠minder leuk??
@Zemraluani Ah ja dat snap ik wel, ik denk voor mezelf dat ik dit zowel bij mannen als vrouwen in bijna gelijke mate heb. Ik vind het 90% van de mensen die ik niet ken écht niet leuk.
@Hiphopopotamus Grappig! Je hoort dat inderdaad wel vaker, maar ik zie het in mijn eigen omgeving niet per se terug. Ik denk ook wel dat de mannen die mijn vrienden zijn totaal geen macho types zijn, dus dat zal wel uitmaken voor mijn beeld. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de band die mijn vriend met zijn vader heeft, zie ik juist een heel liefdevolle, zorgzame band.
Mocht ik ooit een zoon/dochter krijgen denk ik vooral: je bent er zelf bij.Het is je eigen verantwoordelijkheid om je kind niet op te voeden tot een eikel (genderneutraal)
Hetzelfde als met een meisje!
@Shaaar ja hier ben ik ook bang voor, zoân enge gespierde podcastboy
Jongens zijn juist toch vaak mega mamaâs kindjes
En niet alleen als ze klein zijn haha. Bron: mijn broer
hahaha ja ik ook
moest er afgelopen nacht nog aan denken âah kut alchemy vindt me weer kinderachtigâ
Ik had iig gewoon donkerbruin,/zwart haar toen ik geboren werd.
Welke haarkleur had jij?
- Ik was kaal
- Blond
- Donkerbruin/zwart
- Rood
0 stemmers