Stel je persoonlijke vraag #52

Je bent moeder van 2 jonge kinderen en je doet 98% voor jouw gevoel van de opvoeding, en als je denkt dat hij dan op zn minst nog de boodschappen zou doen. Nee, ook dat niet.
Ik keek die Frogers met een camper ergens in Engeland, staat op HBO. En die natascha zegt gewoon duidelijk dat haar schoondochter 98% vd opvoeding doet. En die Danny zit dan gewoon aan de campingtafel spelletjes te spelen en te zuipen. Hij kan ook geen boodschappen doen btw.

Je hebt wel 2 kleine kinderen samen.

Zou dit een dealbreaker voor jou zijn?

• Ja aub rot op
  • Nee zo kan het nou eenmaal gaan
  • Geen mening
  • Nee leuk , ik doe dit allemaal met liefde

0 stemmers

2 likes

Waarom doen vrouwen dit zichzelf aan? Eens een incapabele vent, altijd een incapabele vent (en dus nog erger als je samen kinderen hebt).

11 likes

Hahah met welk excuus? Ik wil dit ook

13 likes

Zij weet waar alles ligt.

10 likes

Ik zou Ăźberhaupt niet aan kinderen beginnen want sowieso dat dit altijd al zo was.

23 likes

Stel: je stelt voor om ergens naartoe te gaan een half uur verderop met je partner, schoonmoeder, moeder en stiefmoeder. 1 van de moeders heeft geen rijbewijs dus moet sowieso meerijden. Moeder 2 heeft wel een rijbewijs, maar rijdt nooit omdat ze eigenlijk te angstig is. Moeder 3 heeft een rijbewijs, rijdt bijna dagelijks en heeft daar geen moeite mee. Toch verwacht moeder 3 ook opgehaald te worden. Met zijn allen in de auto is niet mogelijk, en om alle moeders op te halen ben je al een half uur extra reistijd kwijt.
Jij en je partner hebben allebei een auto en rijbewijs.

Hoe zou jij dit oplossen?

• Moeder 3 kan prima zelf met de auto
  • Jij en partner rijden apart zodat alle moeders opgehaald kunnen worden

0 stemmers

1 like

Er zijn echt heel veel moeders met een vent die een chiller leven zouden hebben als alleenstaande moeder

30 likes

Zometeen de context: oh ja we hebben de moeders een wijnproeverij kado gegeven dus moeder 3 kan dan niet meedoen als ze met haar eigen auto komt maar ja, is niet erg toch

16 likes

Is dit een wiskunde A1 vraag

51 likes

Haha nee zo’n uitje is het nou ook weer niet. Gaat gewoon om een kerstwinkel.

2 likes

Direct mezelf afmelden, dan past het

50 likes

Zelfrijdende moeder 3 inschakelen om moeder 1 of 2 op te halen.

19 likes

Ik zou hier niet eens aan beginnen, met drie moeders naar een kerstwinkel :scream:

7 likes

Nou daar kunnen een aantal forummers wel antwoord op geven

3 likes

Die ontkennen zelf hoor

21 likes

Heerlijk toch, als je niet alles zelf hoef te doen!

2 likes

Ik weet niet of dit een serieuze vraag is maar toch. Dit ligt denk ik niet zo simpel als wat doet een vrouw zichzelf aan. Die ongelijke verdeling is er vaak altijd al, maar wordt helemaal duidelijk als er kinderen komen. En er zijn genoeg redenen te bedenken waarom de zorg daarvoor dan ook nog bij de vrouw komt.

1. Omdat het nog steeds gangbaar is dat vrouwen parttime werken en meer zorgen
  2. Omdat we een idioot kort (betaald) zwangerschapsverlof hebben, en waar de meeste vrouwen gedwongen worden om te leren in te spelen op hun kind, en dit te combineren met 1001 andere taken, heeft de man deze tijd niet, want die zit op het werk (en op zaterdag in de voetbalkantine)
  3. Omdat zo ongeveer de hele maatschappij verwacht dat vrouwen het doen. Scholen, opvangen, etc die altijd eerst de vrouw bellen. Ik heb dus serieus meerdere keren gehad dat ik werd aangesproken op iets wat vader was vergeten. Zo van: ‘Hij had geen schone luiers in de tas gedaan’. Of laatst bij het 10 min gesprek: ‘Papa en Fleurtje zijn vaak te laat’. Hij brengt de kinderen dus bijna altijd. Ik zat daar echt van: ja wtf moet ik hiermee dan. Spreek hem lekker aan. Ik ben zijn moeder toch niet?!!
  4. Er wordt hier ook vaak wel een grap van gemaakt. Hihaho kijk wat een domme vaders die niks kunnen, wij doen het wel.
  5. Het vertrouwen dat mannen het kunnen is er (terecht) niet, dus vrouwen pakken het maar gewoon op, want ze hebben geen zin om het risico te lopen dat er geen schone luiers zijn, dat gevraagde waxinelichtje of wcrolletje niet in de schooltas zit, er geen cadeautje is voor het feestje van Wolf en Klaartje niet is ingeschreven voor extra middag bso. Never forget hier de avond voor de verjaardag van kind ineens werd gezegd: ‘Hebben we eigenlijk wel een cadeau??!!’. Ja, wat denk je nou zelf.
    6 Mannen zijn echt kut.
    7 Denk dat heel veel vrouwen wel anders of wegwillen maar gewoon niet weten hoe, te financieel afhankelijk zijn, hopen dat het wel goedkomt
  6. Ergens voelt het ook gewoon lekker om het te kunnen. Soort vage kick kun je er nog van krijgen ook. Gevoel dat je in elk geval nuttig bent denk ik.
11 likes

Da´s gewoon het bekendste merk van dit type schoenen

3 likes

Luister jij muziek tijdens het douchen?

• Altijd
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Voor de altijd/soms stemmers:

• Ik luister wat ik normaal ook luister
  • Ik heb speciale douchemuziek

0 stemmers