Ik had best lange donkerbuine krullen. Ik heb daarna als kind lichtblond extreem stijlhaar gekregen
Ik had van mezelf al een dikke, volle bos losse krullen. Daar was mijn moeder in de eerste instantie heel blij mee totdat het steeds meer en meer krullend werd en ze steeds fysiek pijn kreeg aan haar hand als ze het moest kammen. Dus toen moest het de meerderheid van de tijd in vlechtjes want ze was helemaal niet gewend aan een dochter met veel, dik en lang haar. En ik haatte de kapper ook echt met mijn hele hart want nergens een krullenkapper in de buurt. Dus een kappersbezoek werd altijd een dreigement/straf als ik mijn kamer niet op wou ruimen of iets anders niet wou doen, want dan ging ik het heel snel toch doen. Op mijn twaalfde was mijn moeder het zo beu dat ze mij naar een bevriende kapper had gelokt en toen relaxer in mijn haar had laten gooien. Het heeft jaren geduurd voordat dat uitgegroeid was en mijn haar is nog steeds absoluut niet op de lengte die het ooit was. Ooit komt het allemaal weer terug.
Edit: In de eerste instantie was ik er zelf ook blij mee hoor want ik werd steeds trol genoemd of schaamhaarkop als ik mijn natuurlijk haar los had. Dus ben blij met de curly girl movement want dat gebeurt nu volgens mij veel minder bij kleine kinderen.
Hahahaha wat een eer, it’s not that deep
Als je iets in de oven hebt wat niet uit een geheel bestaat, bijv rostirondjes, en er staat halverwege omkeren
- Begin ik niet aan
- Doe ik
0 stemmers
Maar meer halverwege even roeren en omscheppen. Dus niet een voor een omdraaien
Specifiek rostirondjes is het enige dat ik 1 voor 1 omkeer, alle andere dingen worden gehusseld of niet aangeraakt
Ik heb een heteluchtoven en die lijkt van alle kanten te waaien dus ik vind het wel goed
Je moet een eet/woonkamer inrichten.
Bank:
Salontafel:
Tv-meubel:
Een kleed voor in je zithoek:
Je eethoek:
Hoezo?!?! Ik heb dit zorgvuldig uitgekozen, op basis van wat ik in het interieurtopic allemaal tegenkwam ![]()
Ik ben niet de enige die dingen ziet in bank nummer 1 toch
Nee, zeer zeker niet hahaha
Dat was me niet eens opgevallen ![]()
hahahah het is meer het mysterie dat in de lucht bleef hangen omdat je niets toelichtte
hahahaha top 5 grappigste posts van het jaar
Ik zie niks alles is beige
vind jij mensen die in horoscopen geloven naïever dan mensen die een grote religie aanhangen?
- ja, naïever
- nee, even naïef
- nee, minder naïef
- anders
0 stemmers
Ik ben een steenbok, dat is al zo suf en kut dat je automatisch niet in een sterrenbeeld wilt geloven.
ja er staat altijd dat we alleen om geld geven
maar als het in mijn voordeel is geloof ik het ineens wel