Stel je persoonlijke vraag #52

Ik was als baby/peuter donkerblond en mijn moeder zei dat het bullshit was maar kan het precies aanwijzen op foto’s. Nu volledig donkerbruin haha.

2 likes

Vanmiddag op mn werk een man die zat te ratelen over dat zn zoon wel geïnteresseerd is in sterrenbeelden. Ze zijn beide tweelingen en beide heel druk en genoeg voor 2, dus dat past dan helemaal.bij het sterrenbeeld had zoon geconcludeerd.

Ik, ook tweelingen: :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Dacht eigenlijk dat het een spiegel was

2 likes

Weet je wie dit links is? Komt de godganse dag langs op m’n social media, vraag me af of ik de enige ben

• Nee
  • Herken m ergens van
  • Ja

0 stemmers

Hoe oud is ie denk je?

• 22
  • 10
  • 19
  • 9
  • 12
  • 21
  • 14
  • 7
  • 13
  • 15

0 stemmers

4 likes

Hij is een paar dagen geleden 7 jaar geworden :sob::sob::sob::sob:

3 likes

Maar wie is het?

4 likes

Ik dacht 22 naja ik dacht eigenlijk nog ouder. Wie is dit?

9 likes

Ze noemen hem The Rizzler.

Dat is alles wat ik weet.

3 likes

The Rizzler :smiling_face_with_tear: een kind dat viral gegaan is vanwege een gezicht wat hij trekt. Geloof dat hij ook content met zn vader doet, soort van socialmediafamilie ofzo. (Weet dit alleen om dat ik er iets over zag bij een YouTuber, dit heeft mn eigen algoritme goddank nog niet bereikt)

Zo aten we bij mijn ex-schoonfamilie ooit “soep met broodjes”, ik verheugde me er helemaal op, verse soep, lekkere broodjes met lekker beleg. In de praktijk aten we dus cup-a-soup en een boterham😢

19 likes

Dat is gewoon illegaal

4 likes

Haha neee, ik dacht echt dat het een 42-jarige vent met een groeistoornis was.

11 likes

Als jij gaat sporten in de sportschool/gym dan

• Douche ik vooraf thuis
  • Douche ik vooraf in de gym
  • Douche ik nadien thuis
  • Douche ik nadien in de gym
  • Ik douche niet

0 stemmers

Ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben in mijn hele sportschool die hier direct gaat douchen. De douche is altijd helemaal droog en alle douchekoppen staan nog op standje standaard warmte als ik erin ga :thinking:

1 like

Ik heb zo’n abo waarmee je naar allerlei verschillende plekken kunt. Op plek 1 waar ik heen ga douche ik daar (is dicht bij mijn werk dus ga altijd vanuit werk daarheen, maar moet daarna nog een stukje met OV naar huis, vind het goor om dan vies bezweet daarin te zitten, plus dat ik ook mijn normale kleren weer aan doe daarna, en daar wil ik ook niet bezweet en stinkend in). Plek 2is bij mij om de hoek, dan douche ik wel thuis. Volgens mij hebben ze daar ook niet eens een douche (kleine pilates/barre studio), heb hem iig nog niet ontdekt :sweat_smile:
Op plek 1 douchen trouwens heel veel mensen, daar zijn aardig wat douches en er zijn er altijd een hoop bezet

2 likes

Ik vind het juist bizar als je daar gaat douchen als je daarna naar huis gaat? Waarom zou je jezelf dat aandoen.

In mijn sportschool douchen wel veel mensen en dan om de 10 seconde gaat die douche uit, vreselijk.

22 likes

Als ik niet meteen douche waar ik sport, dan kan ik thuis uuuuren stinkend in mn sportoutfit blijven zitten en het douchen zo lang mogelijk uitstellen. Waar ik nu sport is ook vrij luxe, dus dan is het ook geen straf.

1 like

Nee die familie (die Costco mensen bedoel je toch?)is niet zijn familie maar hij is wel altijd met hun.

Heeft sowieso slechte ouders want waarom is dit kind op z’n 7e a) nooit op school b) altijd op social media bezig en c) zo ontzettend dik dat hij niet kan rennen en normaal bewegen.

3 likes

Ieder kind heeft recht op onderwijs en we moeten dat ook faciliteren. Ook bij ernstig beperkte kinderen bijvoorbeeld.
Lekker zwart wit, je bent voor of tegen :stuck_out_tongue:
(Hoe dat onderwijs vorm gegeven wordt mag je wel zelf invullen, kan ook buiten een (speciaal) onderwijsgebouw natuurlijk)

• Ja, iedereen ongeacht niveau
  • Nee, er zijn wel doelgroepen waarvoor dat geen nut heeft

0 stemmers

1 like

Ik douche inderdaad alleen als ik daarna niet meteen door naar huis ga, alleen ik verbaas me wel altijd om de vrouwen die ik dan gewoon na het sporten even hun make-up bij zie werken/om zie kleden voor andere plannen zonder te douchen. Lijkt me echt niet fijn zelf

1 like

Ik douche zelf niet voorafgaand aan het sporten maar die mensen zijn er wel dus daarom die optie wel in de poll verwerkt.

ik vind dus net zoals @Kraanvogel douchen thuis nog een heel arelaxed ding. Ik wil graag douchen na het sporten maar dan wel METEEN want anders zit ik inderdaad uren in m’n opgedroogde zweet mezelf moed in te praten om eindelijk onder die douche te stappen. Snap ook niet goed hoe dat werkt want heb een hele fijne douche thuis :woman_shrugging:

Ik vind douchen in de sportschool direct na sporten juist echt onderdeel van mijn relaxmomentje eigenlijk. Voel het helemaal niet als “mezelf iets aandoen”. Maar mijn sportschool heeft gewoon een draaiknop op de douche en ik heb ook nul problemen met naakt rondlopen of dat andere mensen mijn lijf zien, snap wel dat je t niet doet als je dat openbare misschien arelaxed vindt

4 likes