Stel je persoonlijke vraag #52

Nee dat naakte maakt me ook niks uit, meer het organisatorische aspect van het douchen. Extra kleding meenemen, douchespul, handdoeken etc.

Allemaal dingen die je nodig hebt, die ik dan zou vergeten 🫨

23 likes

Ja dit. Ik douche nu dus wel in de sportschool omdat mn badkamer verbouwd wordt. Maar wat een gedoe. En het is ook teringkoud in die kleedkamer.
Gister had mijn waterfles op de heenweg al gelekt, moest ik me nog een soort van afdrogen met een drijfnatte handdoek. Thuis kan je dan tenminste gewoon een nieuwe uit de kast pakken

2 likes

Oh oeps dat dacht ik inderdaad! Hoe dan ook problematisch ja, kan nooit goed zijn voor een kind dit

1 like

Indien je een partner hebt: heeft je partner een foto van jou als achtergrond op het beginscherm van de telefoon? Dus alleen van jou, zonder andere mensen

• Ja
  • Nee
  • NVT

0 stemmers

4 likes

Inderdaad. En ze hoeven niet met goed gevolg een cito test af te leggen als het niet haalbaar is, maar dingen leren is voor ieder kind goed volgens mij. Variërend van blokjes stapelen tot geneeskunde studeren.

11 likes

Van een Ferrari :rage:

3 likes

Tot nu toe win ik het nog van mijn kind, maar dat gaat vast niet lang meer duren.

3 likes

Ik dacht je vraagt het dus dan zal het wel bijzonder zijn. Conclusie: Hij is volwassen en geen kind meer. Ik had bij mijn eerste indruk moeten blijven. Dit is waarom ik ook geen multiple choice examens moet krijgen. Dit gebeurt echt altijd

2 likes

Ja ik dacht ook dat dit dan wel een Amerikaanse Hasbulla moest zijn haha

:sob::sob::sob::rofl::rofl::rofl:

11 likes

Het zal je verbazen hoe vaak ik dat tegen kom. (Edit: vooral in de context als ik vertel waar ik werk en wie daar zitten qua doelgroep dat de vraag of opmerking zo vaak komt: maar dat is toch geen onderwijs meer? Is het wel zinvol om daar zoveel geld in te steken? Sorry maar kunnen die nog wat leren? :smiling_face_with_tear:)
Maar vandaag was de druppel qua opmerking en vroeg ik me af of het door mijn bubbel kwam (speciaal onderwijs, dus tja wij doen niet anders) of dat het toch wel een grotere mening is dan ik dacht :sweat_smile:
maar zie dat het merendeel ook voor ernstig meervoudig beperkte David in de rolstoel die niet spreekt gelukkig onderwijs zou willen faciliteren :white_heart:

12 likes

Hij heeft zelfs een gifje gemaakt van mijn leukste foto’s :pleading_face:

4 likes

Toen we net met elkaar gingen 100 jaar geleden wel maar inmiddels niet meer :smiling_face_with_tear:

1 like

Volgens mij heeft hij een foto van zijn dochter en hem samen, maar ik weet het niet eens zeker. Heb nog nooit een partner gehad die een foto van mij als achtergrond had trouwens, en ik ook nog nooit een foto van mijn partner. Bij mij is het altijd mijn kat, die gaat er voor geen enkele kerel af :heart_eyes_cat:

6 likes

Gelukkig niet. Als ik hem bel komt mijn meest lelijke foto in beeld. Sinds ik dat weet bel ik niet meer zo snel.

4 likes

Hebben jullie ooit aan een crowdfundingsactie gedoneerd voor een persoon/familie? Bijvoorbeeld na overlijden of om geld op te halen voor een operatie oid

• Ja meerdere keren
  • Ja een keer
  • Nee
  • Nee en zou ik überhaupt nooit doen

0 stemmers

2 likes

Niet voor zulke dingen. Wel voor iemand die een documentaire wilde maken (en ook heeft gemaakt), voor iemand die een eigen zaak wilde beginnen, een spel uitbrengen. Van die passieprojecten zeg maar.

4 likes

Niet voor een operatie ofzo maar iemand die heel lang en uitzichtloos ziek en daardoor ook blut is en zo een keer op een goeie vakantie kon. Had ze niet zelf georganiseerd trouwens.

3 likes

alleen gofundme’s voor palestijnse families

13 likes

Ja voor m’n nichtje. Haar kindje was met 5 of 6 maanden overleden en logischerwijs had ze nog geen uitvaartverzekering voor haar kind afgesloten.

8 likes

Ziek kind, ziek huisdier, iemand die haar ziek e vader in het buitenland wilde bezoeken. Ik ben een enorme softie als ik een schrijnend verhaal hoor.

4 likes