Luisteren naar een luisterboek en voorgelezen worden is niet hetzelfde. Bij voorlezen is er interactie, want je doet het samen. Vaak worden er vragen gesteld en stel je zelf vragen, bij prentenboeken zie je er plaatjes enzo. Dat samen bevordert juist de taalvaardigheid. Luisterboeken luisteren doe je alleen. Voor vermaak prima, maar stimuleert wel minder de taalvaardigheid
Wat raar?! Waarom laat de sportschool dit toe? Wat ontzettend irritant lijkt me dat zeg!
Mijn dochter van 9 gaat soms mee maar die zit dan in een hele andere ruimte met haar iPad en koptelefoon, in het café van de sportschool. Door het raam kunnen we elkaar dan zien.
Iets anders zou niet in me opkomen. Maar ik zou daar ook direct op aangesproken worden. Ik zou het ook gaan melden bij de mensen van de sportschool als ik zoiets zou zien gebeuren.
Ook al lopen ze niet los rond zou ik echt verbaasd zijn te zien dat iemand zân kinderen mee de zaal op neemt.
Leuk hoor dat ze het aanbieden, goed initiatief. Maar had laatst mijn eigen cup mee naar de Burger King, ook een herbruikbare, en dat kon dan weer niet. Ik moest hun cup kopen. Dat gaat het hele principe ook weer voorbij
Vind het ook nog eens heel erg gevaarlijk, die apparaten zijn toch geen speelgoed? Ik heb echt al vieze verwondingen (brandwond-achtig) gezien bij mensen die vallen op een loopband. Zou het niet gek vinden als een sportschool een leeftijdsgrens zou doen.
Oh ja dat vind ik ook heel stom inderdaad! Waar ik werk krijgen mensen met een eigen beker gelukkig korting.
Voorheen gebeurde dat ook wel eens bij mijn sportschool, maar nu hebben ze het verboden
Hahaha ik wilde een hangdag dus ik kijk dit nu, maar hun kind heet Felon ![]()
![]()
![]()
![]()
en ze zijn in Engeland dus ze roept eigenlijk steeds âcrimineelâ als ze haar kind roept.
En het is ook nog eens een meisje, wat zielig ![]()
Whaha ja,als puber was 1 van mn favoriete films Felon.
Duidelijk hebben ze daar niet over nagedacht want, what the fuck
Ik snap het, maar biedt dan niet zelf ook herbruikbare cups aan. Is gewoon pure greenwashing
Hebben jullie al iets bij de Blokker met korting gekocht?
- Ja. No shame!
- Ja, maar ik schaam me wel.
- Nee, ik ga nog
- Nee
0 stemmers
Wat vinden jullie van deze grappige opmerking van die vrouw bij de 10 seconden?
- Hilarisch. Zou ik ook maken
- Grappig, maar zou ik niet doen.
- Niet grappig
0 stemmers
Ik vind het een beetje denigrerend of zo? Beetje zelfde niveau opmerking als âOh, scant die niet? Dan is het zeker gratis huehuehueâ
Maar puur toevallig omdat ik gewoon iets nodig had. Het verbaasde me toen ik de winkel in liep wel hoe mega druk het was, maar toen zag ik dus dat er korting was
Daarom is Blokker dus failliet.
Ja, het is dus echt heel storend. Ik twijfel erover om te klagen in de sportschool. Maar wil ook niet overkomen als een Karen. De vloerruimte is al zo klein daar.
Ik kan mij niet voorstellen dat ze kinderen in mijn sportschool zouden toelaten, zou er zeker wat van zeggen!
Nee joh, gewoon zeggen! Je betaalt er ook genoeg voor toch. Laat je kinderen lekker thuis.
Of je mailt of belt ze, als dat laagdrempeliger voor je is.
Eens! En sportscholen zijn niet altijd heel goedkoop, dus dan wil je je er wel gewoon chill voelen.
Zolang niemand klaagt denken ze waarschijnlijk dat iedereen het wel prima vindt
Rare gevolgtrekking ![]()