Stel je persoonlijke vraag #52

Hoe Online ben jij op een score van 1 (ik kijk niet op social media of fora ofzo) tot 10 (ik ken elke viral trend en meme en influencer en tiktok celebrity van de dag)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1 like

Mijn eigen Onlineness is trouwens wel sterk verminderd toen ik niet meeging naar TikTok. Dus die dingen krijg ik maar zijdelings mee en ik snap ze vaak nog steeds niet. Veel Nederlandse kleinere influencers ken ik ook niet.

Ergens vlak na het Bye Sisters tijdperk ben ik een beetje afgetaaid

8 likes

Geen tiktok, geen facebook, ik volg alleen mensen die ik in het echt ken op insta; ken ook geen influencers. Ik kijk geen youtube, ik kijk uberhaupt geen tv of streamingdiensten. Haha, dus dit forum en beperkte insta.

1 like

Voor mijn gevoel kijk ik heel veel filmpjes etc. Maar toch zie ik dingen voorbij komen en influencers met 2 voornamen besproken worden die ik echt niet ken.
Hoe ouder ik word, hoe minder ik meekrijg :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dit forum en youtube. Geen socials verder. Alle hypes gaan me totaaaal voorbij en ik vind het totaal niet erg. Vroeger veel actiever, nu denk ik, pfoe wat een energie moet het kosten om dat allemaal tot je te nemen. #boomer

4 likes

Ik heb ook geen TikTok, maar omdat ik de Rizzler ken verdien ik sowieso minimaal een 8.

7 likes

https://www.ad.nl/binnenland/fietsende-scholier-door-wolven-omsingeld-op-landweg-br-passerende-automobilist-joeg-ze-weg-met-getoeter~ab749f21/
Geloven jullie echt dat een scholier door wolven is omsingeld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Wel een dappere wolf, zelfs ik durf niet bij een fietsende scholier in de buurt te komen :joy:

14 likes

Kind zit op het Lodensteyn dus God houdt wel een oogje in het zeil!

6 likes

Klinkt als de 2024-versie van ‘de brug stond open’.

14 likes

Waarom raden ze niet gewoon aan dat iedereen zo’n toeter op z’n fiets heeft, als die auto hem daarmee weg kon jagen?

4 likes

Ja ik zou balen maar even een shout out naar moeders met alleen maar zoons: dat zijn vaak echt de leukste!

2 likes

Ik vind dit altijd zo fascinerend. Ik vind denk ik 90 procent van de mensen die ik niet ken juist wél leuk. Ik vraag me dan af maakt dat mij een naïef, blij puppie of maakt dat jou een zuurpruim?
Even pollsen.

Hoeveel procent van de mensen die jij niet kent vind je niet leuk?

• 10
  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100

0 stemmers

1 like

Goed verdeeld! :joy:

2 likes

Ik heb er niet zo erg over nagedacht hoe ik hem precies bedoel. Weet natuurlijk ook niet hoe @Glinternieuw het precies bedoelde. Maar het gaat over mensen die je niet kent dus ik denk ook over mensen het voordeel van de twijfel geven en door dingen heen kunnen prikken ofzo. Als het zou gaan om mensen die je kent zou ik misschien ook 90 procent zeggen maar alle lelijke en saaie mannen op straat, vervelende kinderen, irritant slome ouderen, mensen in een dorp waarvan ik precies weet wat hun opvattingen zijn en dat ze tegen die van mij ingaan enz enz, vind ik toch iets leuks hebben, zo lang ik er niks mee hoef.
Jouw voorbeeld over dat team vind ik wel lastig, want die ken je vrij snel. Maar ook dan zou ik er vanuit gaan dat ik met iedereen klik (misschien toch een pup) en met eentje een speciale klik ofzo.

2 likes

Echt mijn slechtste eigenschap, ik vind bijna alle nieuwe mensen stom en irritant. Ben ongeveer mijn profielfoto :joy:. En als ik mensen dan wat langer ken vind ik ze wel leuk! Ik weet het nu van mezelf en probeer nu mijn eerste indruk niet serieus te nemen haha.

16 likes

niet leuk als in ‘daar wil ik bevriend mee zijn’- leuk maar bij ‘niet leuk’ denk ik echt aan een hekel hebben aan, dat heb ik zelden

5 likes

Hoe weet ik nou of ik iemand wel of niet mag als ik diegene helemaal niet ken?

26 likes

Ik heb er niet diep over nagedacht, maar ik ben misschien wel een beetje een zuurpruim ja. Mijn default is eigenlijk dat ik mensen in eerste instantie irritant/kut vindt/niet moet, en juist vaak als ik ze leer kennen valt het mee. Maar in principe hoef ik met 90% van de mensen geen nader contact.

Ik vind kinderen bijvoorbeeld ook praktisch altijd irritant, tot ze van mensen zijn die ik liefheb of echt iets heel liefs doen zoals een klein rugzakje omhebben en hand in hand lopen op een schoolreisje ofzo

4 likes

Iemands kop kan je toch gewoon niet aanstaan?

10 likes