Stel je persoonlijke vraag #52

Maar dan heb je het echt al over een aardig niveau. Lang niet alle kinderen kunnen deze groepen aan.

Met een IQ van 55 of lager red je het daar niet en is de vraag ook of je dat moet willen.
Nogmaals: een plek waar passende ontwikkelingsmogelijkheden geboden worden vind ik daarbij wel van groot belang, het is niet de bedoeling dat deze kinderen thuis gehouden worden.

6 likes

Ja, helemaal mee eens hoor, dat noemde ik ook in mijn vorige post.

Hoe het nu vormgegeven wordt, is het iig niet voldoende voor alle kinderen. Ook met de mogelijkheden die @Fishing noemt, zijn de mogelijkheden binnen het huidige onderwijs-/ zorgsysteem niet toereikend.

Ben het dus met je eens!

Maar je hebt het nu over volwassenen, die hebben over het algemeen toch geen onderwijs meer? Mijn antwoord ging in ieder geval over kinderen. Er zijn zoveel dingen te bedenken om kinderen wat te leren die niets met het algemene curriculum te maken hoeven hebben. Dat heeft zoveel meer positieve effecten. Het vergroot het zelfvertrouwen, maakt kwaliteit van leven beter en maakt een dag ook leuker dan alleen voor je uit staren als beperkt persoon.

2 likes

Gewoon gebaseerd op je eerste indruk die ook jij meteen van iemand hebt?

Zou je voor 500,- een dagje Sinterklaas spelen (intocht etc?)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Dan zou ik wel een tering kleine Sinterklaas zijn :joy:

5 likes

Kwestie van een paar goede pleasers dragen
IMG_4748

12 likes

Sexy sint is de look waar ik voor ga!

5 likes

Wil ik weten waarom deze schoenen pleasers heten? :joy:

Ja shit ik heb ook 1 zo’n verjaardag altijd op een flinke reistijd waar we maar kort blijven. Nooit gedacht dat iemand daar iets van zou vinden.
Ik wil wel altijd naar die verjaardag, want leuke mensen maar wil niet te laat thuis zijn en kan ook niet eerder weg.
Ik zou er gewoon niks van vinden als ik jou was of anders eens vragen of ze het niet jammer vinden dat ze maar kort kunnen blijven.

6 likes

Je bent moeder van 2 jonge kinderen en je doet 98% voor jouw gevoel van de opvoeding, en als je denkt dat hij dan op zn minst nog de boodschappen zou doen. Nee, ook dat niet.
Ik keek die Frogers met een camper ergens in Engeland, staat op HBO. En die natascha zegt gewoon duidelijk dat haar schoondochter 98% vd opvoeding doet. En die Danny zit dan gewoon aan de campingtafel spelletjes te spelen en te zuipen. Hij kan ook geen boodschappen doen btw.

Je hebt wel 2 kleine kinderen samen.

Zou dit een dealbreaker voor jou zijn?

• Ja aub rot op
  • Nee zo kan het nou eenmaal gaan
  • Geen mening
  • Nee leuk , ik doe dit allemaal met liefde

0 stemmers

2 likes

Waarom doen vrouwen dit zichzelf aan? Eens een incapabele vent, altijd een incapabele vent (en dus nog erger als je samen kinderen hebt).

11 likes

Hahah met welk excuus? Ik wil dit ook

13 likes

Zij weet waar alles ligt.

10 likes

Ik zou überhaupt niet aan kinderen beginnen want sowieso dat dit altijd al zo was.

23 likes

Stel: je stelt voor om ergens naartoe te gaan een half uur verderop met je partner, schoonmoeder, moeder en stiefmoeder. 1 van de moeders heeft geen rijbewijs dus moet sowieso meerijden. Moeder 2 heeft wel een rijbewijs, maar rijdt nooit omdat ze eigenlijk te angstig is. Moeder 3 heeft een rijbewijs, rijdt bijna dagelijks en heeft daar geen moeite mee. Toch verwacht moeder 3 ook opgehaald te worden. Met zijn allen in de auto is niet mogelijk, en om alle moeders op te halen ben je al een half uur extra reistijd kwijt.
Jij en je partner hebben allebei een auto en rijbewijs.

Hoe zou jij dit oplossen?

• Moeder 3 kan prima zelf met de auto
  • Jij en partner rijden apart zodat alle moeders opgehaald kunnen worden

0 stemmers

1 like

Er zijn echt heel veel moeders met een vent die een chiller leven zouden hebben als alleenstaande moeder

30 likes

Zometeen de context: oh ja we hebben de moeders een wijnproeverij kado gegeven dus moeder 3 kan dan niet meedoen als ze met haar eigen auto komt maar ja, is niet erg toch

16 likes

Is dit een wiskunde A1 vraag

51 likes

Haha nee zo’n uitje is het nou ook weer niet. Gaat gewoon om een kerstwinkel.

2 likes