Stel je persoonlijke vraag #52

Hebben jullie al iets bij de Blokker met korting gekocht?

• Ja. No shame!
  • Ja, maar ik schaam me wel.
  • Nee, ik ga nog
  • Nee

0 stemmers

1 like

Wat vinden jullie van deze grappige opmerking van die vrouw bij de 10 seconden?

• Hilarisch. Zou ik ook maken
  • Grappig, maar zou ik niet doen.
  • Niet grappig

0 stemmers

Ik vind het een beetje denigrerend of zo? Beetje zelfde niveau opmerking als “Oh, scant die niet? Dan is het zeker gratis huehuehue”

2 likes

Maar puur toevallig omdat ik gewoon iets nodig had. Het verbaasde me toen ik de winkel in liep wel hoe mega druk het was, maar toen zag ik dus dat er korting was

5 likes

Daarom is Blokker dus failliet.

Ja, het is dus echt heel storend. Ik twijfel erover om te klagen in de sportschool. Maar wil ook niet overkomen als een Karen. De vloerruimte is al zo klein daar.

3 likes

Ik kan mij niet voorstellen dat ze kinderen in mijn sportschool zouden toelaten, zou er zeker wat van zeggen!

4 likes

Nee joh, gewoon zeggen! Je betaalt er ook genoeg voor toch. Laat je kinderen lekker thuis.

Of je mailt of belt ze, als dat laagdrempeliger voor je is.

2 likes

Eens! En sportscholen zijn niet altijd heel goedkoop, dus dan wil je je er wel gewoon chill voelen.

1 like

Zolang niemand klaagt denken ze waarschijnlijk dat iedereen het wel prima vindt

Rare gevolgtrekking :joy:

Beetje opeens een Senseo kopen, omdat het met korting is en de mensen aan de kassa werkloos worden :smiling_face_with_tear:

2 likes

Hier waren die er allemaal tussenuit :joy: die gingen niet in de uitverkoop

Anyhow ik zou me niet schamen denk ik. Misschien beetje ongemakkelijk voelen maar ik heb niet veel geld te besteden en blokker kan ik dan toch niet meer redden.

3 likes

Oh ja! Dat “wat jammer, joh.” :roll_eyes:

@Hippe_kikker ja, ik shame mensen met een laag budget niet. Die mensen die opeens verschijnen en onzin kopen wel

6 likes

Ik heb bruiswatercilinders gekocht omdat wij een bruiswater apparaat hebben van blokken eigen merk en dit straks niet meer te krijgen is. Voelde wel ongemakkelijk want het was behoorlijk druk in de winkel en ik had die aankoop ook nog uitgesteld als ze niet failliet waren gegaan.

2 likes

God ja de koopjesjagers. De dwaze dagen bij Bijenkorf waren ook echt niet leuk om te werken. Er komt dan echt een trash type volk op af die alleen maar kattig en hebberig doen.

3 likes

91% vd mensen hier kopen er niet eens als er korting is :joy:

4 likes

Ik ga nog en schaam me niet want ik kwam regelmatig bij de Blokker, vooral voor woonaccessoires en bijv. kerstversiering. Dus ik ga niet met het idee van koopjes scoren maar gewoon om nog een laatste keer te kijken of ze wat leuks hebben.

4 likes

Hahaha oeps ik dacht dat je bedoelde dat de blokker failliet is door de mensen die nu komen kopen, maar je bedoelde juist dat ze failliet zijn omdat ‘we’ er sowieso nooit komen, ook niet met korting? :joy:

5 likes

Huh maar het kan toch dat er dingen zijn die je niet voor de volle prijs wil kopen, maar met korting wel graag. Consumenten zijn toch geen liefdadigheidsinstelling die winkels moeten draaiende houden

10 likes

Ja inderdaad haha

2 likes