Stel je persoonlijke vraag #52

Prijzencircus bij de V&D was ook echt next level

6 likes

Ik wist nieteens dat die korting er al was

1 like

Nee dat niet maar ik heb het vna dichtbij gezien en het is wel pijnlijk om te zien dat er ineens zoveel mensen overal vandaan komen en je veel verkoopt. Het is wat bitterzoet want je moet natuurlijk ook van je spullen af maar toch eerst kwamen ze niet nu staan ze vooraan.

5 likes

Ik ben de laatste tijd heel regelmatig bij de blokker geweest. Durf juist nu niet omdat ik bang ben om als aasgier gezien te worden.

5 likes

Wat vind jij van een tattoo waar as van een overledene in is verwerkt? (Meerkeuze)

• Mooi gebaar
  • Heb ik zelf
  • Zou ik willen
  • Nmsmvpe
  • Vies
  • Raar

0 stemmers

1 like

Ik ook niet tot ik opeens een rij bij de Blokker zag :sweat_smile:

2 likes

Volgens mij mag dat ook helemaal niet toch? Omdat het infectiegevaar groot is.

3 likes

Vooral een vies idee

Maar als ik iemand zou vragen naar een tattoo en diegene dan zegt “dat is de as van papa” dan vind ik dat ook raar.

Dus ja vies en raar.

edit @Hiphopopotamus mag eigenlijk niet nee, heb het net opgezocht

Dus ik wil m’n antwoord veranderen in vies, raar én dom.

8 likes

Nu ben ik wel benieuwd, zou je van iemand zo’n tattoo willen? Als het allemaal legaal en veilig en makkelijk blablabla was

• Nee maar heb ook geen dode dierbaren met wie ik zo close was
  • Nee maar heb wel dode dierbaren met wie ik een heel hechte band had
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Gaat jouw tandvlees bloeden tijdens het tandenstoken?

• Ja en ik flos/stook m’n tanden
  • Ja en ik flos/stook m’n tanden niet
  • Nee en ik flos/stook m’n tanden
  • Nee en ik flos/stook m’n tanden niet

0 stemmers

En doet ‘t pijn? (Tijdens het stoken)

• Ja en ik flos/stook m’n tanden
  • Ja en ik flos/stook m’n tanden niet
  • Nee en ik flos/stook m’n tanden
  • Nee en ik flos/stook m’n tanden niet

0 stemmers

2 likes

Ja hier ben ik sindskort ook achtergekomen, de tandarts had dus toch gelijk

2 likes

Bedoel je pijnlijk als ik dan een keer flos of gewoon überhaupt tijdens de dag zeg maar?

2 likes

Alleen tijdens het stoken!

Oh dan zeker wel. Vooral tussen sommige kiezen.

Echt actueel ook dit want had gisteren ineens bloedend tandvlees. Dus moet echt echt gaan flossen/stokeren iets haha

Als je het een week volhoudt dan bloedt het als het goed is echt niet meer. Ik heb nooit zin maar doe het echt iedere dag. Wel in de ochtend, dat is mijn hack. Want in de avond heb ik nooit zin.

3 likes

Ik heb nu ook een doosje tandenstokers naast m’n bed liggen, als ik savonds in bed ga liggen en het nog niet gedaan heb doe ik het dan. Probeerde de gewoonte er al jaren in te krijgen maar dit heeft echt geholpen

6 likes

Ik ga dit vanaf morgen gelijk doen! Inderdaad in de ochtend, want 's avonds heb ik daar sowieso geen zin meer in. Werk veel thuis, dus heb ze nu naast mijn laptop gelegd voor morgen vroeg.

2 likes

Er zijn echt veel dingen waarvan ik denk goeie poging maar met boodschappen graag precies dat wat ik vraag

6 likes

Als het bijvoorbeeld voor het avondeten is maakt het me weinig uit want mijn partner en ik zitten eigenlijk altijd wel op één lijn qua koken dus als hij zegt ik dacht we maken dit een keer met ingrediënt x ipv y, dan denk ik oke ja leuk. Maar als het iets is als maandverband of net specifieke snoepjes waar ik zin in heb ofzo moet je niet met wat anders aan komen zetten

17 likes

Ik zie op Instagram zoveel familieopstellingen etc langskomen, ik ben benieuwd

• ik geloof in familieopstellingen
  • ik geloof niet in familieopstellingen
  • ik heb een familieopstelling gedaan en heb daar iets aan gehad
  • ik heb een familieopstelling gedaan en heb daar niets aan gehad

0 stemmers

*‘geloven’ is niet het goede woord, maar ik wist even niets anders

ik heb iets aangepast dus de stemmen zijn weg, sorry.