Stel je persoonlijke vraag #52

Een rijsttafel voor mijn vriendengroep van 10 man in elkaar draaien, graag! Maar ik haat alleen voor mezelf koken en doe dat dan ook heel weinig, waardoor ik veel te veel uitgeef aan afhaal en thuisbezorgd. En ja, ik weet dat ik meer dan 1 portie kan koken en kan invriezen/meenemen naar werk als lunch/whatever, maar dat maakt het niet minder stom. Maar koken voor andere mensen vind ik dus wel leuk, zeker als ik de tijd heb.

Haver barista en een pak echt chocomel omdat ik zo blij was dat ik dat hier gewoon in de winkel kon krijgen, maar het ligt er inmiddels echt al drie maanden onaangeroerd :sweat_smile:

2 likes

Zag deze post net

Heb jij nog een fiets met dynamo?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen fiets

0 stemmers

Ik heb expres een fiets met naafdynamo gekozen. Dus dan trap je niet zwaarder en heb je geen gezeik met batterijen vervangen.

7 likes

Ik doe de meeste dingen op mijn racefiets en daar heb ik gewoon losse lampjes op maar ik heb ook mijn middelbareschoolfiets inclusief dynamo nog! Gebruik ik als stationsfiets

1 like

“Hey Tsjerobyl, licht van mijn leven, kom je eten?”

3 likes

Zou jij in een camper kunnen/willen wonen waarmee je rondreist?

• Echt m’n droom
  • Lijkt me verschrikkelijk
  • Mwah misschien

0 stemmers

1 like

Ik heb een tijdje in zo’n van-life/van-build fuik op YouTube gezeten en daar kwamen echt campers voorbij met hele keukens en badkamers (in een Mercedes Sprinter of Ford Transit ofzo, niet eens een hele grote bus) en dat zou me echt wel tof lijken. Maar die dingen zijn bijna net zo duur als een huis, of als je het zelf zou willen doen kost het jaren naast een voltijd baan, dus tenzij ik de loterij win gaat het niet gebeuren

5 likes

Voor vakantie vind ik een camper echt super leuk. Echt de beste herinneringen aan een rondreis met ons eerste camperbusje. Gewoon heel gezellig en knus en op avontuur gaan.
Maar om echt in te wonen, nee dankjewel. Is me toch iets te beklemmend ofzo.

2 likes

Ja niet te lang maar een of twee jaar lijkt mij heel leuk. Vrienden van mij hebben hun huis verkocht (met overwaarde…) en een camper gebouwd zelf van een bestelbusje en zijn er een jaar mee weggeweest. Dat zou ik ook wel willen.

3 likes

Ik vind het voor vakantie echt geweldig & zo’n fijne
manier van reizen, maar wonen zou ik echt next level vinden… Zou wel 3 maanden ermee weg willen.

4 likes

Tenzij het deze is

34 likes

Ik vind het dan wel weer tegenvallen dat hier geen bootje bij zit. :frowning:

3 likes

die zit aan de andere kant

3 likes

Hoeveel zou jij maximaal over hebben voor dit borrelpakket voor Sinterklaas?

Zitten oa een sauzijzenletter, blini’s met zalm en vega gyoza’s bij. Pakket is voor 4 personen en wordt gekoeld bezorgd bij je thuis.

• Maximaal €25
  • Maximaal €50
  • Maximaal €75
  • Maximaal €100
  • Maximaal €125
  • Heb er nog meer voor over

0 stemmers

Daadwerkelijke prijs: €108 euro inclusief bezorgen.

3 likes

Waar is die letter S mee gevuld? Ik heb al zillion jaar geen sinterklaas meer gevierd maar het doet me denken aan iets wat ik vroeger echt niet lekker vond. Maar misschien zit er wel gewoon gehakt in.

2 likes

Ik vermoed dat het zo’n banketstaaf met spijs is

2 likes

Haha ew ja toch wel! Dat bedoel ik idd.

Oh nee zat ff op die site te kijken en er zit kalfsvlees in. Lijkt me ook niks, maar goed haha

2 likes

Taaitaai:

• Hmm lekker
  • Gatverdamme wie heeft dat bedacht
  • Wat?
  • Wel oké

0 stemmers

4 likes

haha ja “de sauzijzenletter”

borrelvariant op de spijsletter

2 likes