Eens, vind vooral de namen kut
Wij hadden van tevoren al een naam, dus die was het gewoon toen we wisten wat we kregen.
Ik ken meerdere volwassenen met ‘vreemde’ namen die dat juist leuk vinden (ik kan ze niet noemen hahah want dan herkenbaar). Je weet niet wat over 14 jaar gangbaar is en ik denk niet dat iemand er iets om geeft wat een random (vroegere?) vriendin van hun ouders ervan vindt.
Maar gvd weer in zo’n discussie waar ik niks om geef tl;dr deal met je daadwerkelijke real life vriendschappen en kinderen ipv abstracte discussies op een forum van mensen waarvan je niet kunt inschatten wie ze zijn
Haha dit gevoel heb ik ook precies dus idd on to the next poll
Zou je mee willen doen aan het tv-programma Hunted?
- Ja leuk!
- Het idee vind ik leuk maar wil niet op tv
- Nee veel te spannend
- Nee gewoon geen zin in
0 stemmers
Zou jij het goed doen in dit programma?
- Nee ik zou waarschijnlijk te dicht bij mn netwerk blijven (uit heimwee oid)
- Nee ik zou anderen waarschijnlijk te makkelijk vertrouwen
- Nee ik zou niet zorgvuldig genoeg zijn en iets laten slingeren ofzo
- Nee om een andere reden
- Ja, want ik heb ervaring met op de vlucht zijn voor politie
- Ja, want ik ben heel precies waardoor ik denk ik geen sporen achter zal laten
- Ja, want ik kan heel relaxed blijven ook in stressvolle situatie
- Ja om een andere reden
0 stemmers
Ik heb al een kind. Daarbij hield ik naam en geslacht geheim. Bij een volgende zal ik naam en geslacht wel delen. Heeft vooral te maken met dat ik de namen nu zeker weet en bij de eerste niet.
Haha never forget dat een website mijn boek reviewde en dat diegene mijn voornaam zat te dissen, want mijn ouders hadden er wel voor gezorgd dat ik me vanaf de geboorte al heel entitled en speciaal voelde met zo’n aparte naam.
Context is dat ik een oer-Hollandse achternaam heb en dat de reviewer dus aannam dat mijn ouders een speciale naam hadden bedacht voor hun witte kind, maar surprise, ik ben bruin en mijn naam is helemaal niet zo ‘gek’ in moeders land van herkomst.
Nee om een andere reden: dat programma is nep. Dus hoe secuur je ook bent, ze hebben altijd wel een wonderlijke methode om je toch op te sporen.
Vind je koken leuk?
- Ja heel leuk
- Ja gewoon leuk
- Neutraal
- Nee niet zo leuk
- Nee vreselijk
0 stemmers
Maar niet per se doordeweeks snel koken, maar vooral uitgebreid weekend koken voor vrienden en overal boodschappen scoren (markt, toko, etc)
Op 4 minuten lopen van mn werk zit er een (inderdaad uit de koude oorlog). Maar kunnen maar 100 mensen in en dan ben ik denk ik niet belangrijk genoeg om gered te worden
Lees nu ook dat t inmiddels een rijksmonument is dus vraag mij af hoe veilig het nog echt zou zijn
Volgens mij was er in t AMC eentje? En de metro in amsterdam ook toch?
Verder nooit iets van gehoord of tegengekomen dus gok dat het niet veel is haha
ik zou niks zeggen als het gewoon niet mijn smaak is maar ik ken iemand die is vernoemd naar een concentratiekamp omdat het zo mooi klonk en in zo’n geval zou ik wel even mijn mond opentrekken
Ik hou van gestructureerd en opgeruimd. Niet van mannen die overnight oats eten en zichzelf een ECHTE adult vinden omdat ze aan tafel eten
Dit klinkt als een heeeel saaie man, mis alleen nog een halfuurtje in de sportschool ‘met gewichten gooien’
Vooral de manier waarop het geschreven is. ‘Dagje managen’, ‘AAN TAFEL ETEN als een adult’
Wat hij doet is allemaal prima, maar een man die dit zo opschrijft over zichzelf is mega onaantrekkelijk.
Ja als ze hun kind Jizz of Saliva dreigen te gaan noemen zou ik toch voorzichtig vragen of ze de Engelse betekenis kennen.
Sowieso ligt het eraan of ze de naam al vol overtuiging vertellen of dat het meer is van ‘we denken aan …’. Bij die laatste zou ik iets meer ruimte voelen om eerlijk te zijn. Maar alsnog alleen als ik echt zou denken van deze naam gaat een kind last krijgen.
Hoeveel verschillende soorten melk staan er in je koelkast?
- Geen melk
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8 of meer
0 stemmers
havermelk
of telt dat niet als melk