Jawel, ik bedoel echt alle soorten! Haver, soja, kokos, karnemelk etc.
Chocolade, halfvol en vol
Koemelk, amandelmelk en de koffiemelk die ik voor mijn ouders op voorraad heb tel ik ook mee
Dit moment drie omdat ik me helemaal had laten meeslepen door een reclame van Friese vlag die met nieuwe barista havermelk kwam. Ik kon niet wachten met proberen terwijl het pak soja melk al open stond.
Heel zonde want het schuim is zó slecht en totaal niet vol. De sojamelk die niet adverteert met “barista” crap is veel beter.
En er ligt een klein pakje volle koemelk te wachten op bezoek die het wil drinken. Ik werd misselijk toen ik het voor mijn koffie probeerde.
Een bekende van mij heeft haar kind, ten tijde van de oorlog, vernoemd naar een stad in Oekraïne. Ze heeft verder niks met Oekraïne o.i.d. Vond ik toch ook wel een opmerkelijke keuze.
Nouja Odessa is best een prima naam.
Mannenzweet stinkt/ruikt erger / sterker dan vrouwenzweet?
- Ja mee eens
- Nee onzin
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ik weet helaas precies hoe het zweet van mn vriend ruikt en hij denkt dat ik niet kan zweten. Nouja uiteraard kan ik dat wel anders zou ik een probleem hebben maar mannenzweet ruikt imo echt vele malen sterker.
Naah, ooit eens een vrouwelijke collega gehad die echt onwijs sterk zweet had.
Zo erg dat we zelfs een cliënt hadden die een klacht erover heeft ingediend.
Heel sneu want ze kon er echt niks aandoen.
Maar dat is dan toch een uitzondering? Ik heb het ook waarschijnlijk fout want dit is gebaseerd op mn vriend zn zweet en die van mn vader. Beide sporten veel. Dus ik heb misschien ook een verkeerd beeld waarschijnlijk. Ik vind dat zweet gewoon echt sterker ruiken. Ik denk zelfs dat ik uit 50 personen het zweet van mn vriend kan herkennen.
Mannen zweten over het algemeen meer maar of de geur ook sterker is weet ik niet.
Normaal stinkt mijn zweet niet ontzettend, maar heb periodes last van angstzweet en die geur is niet te harden. Schoon gedoucht en schone kleren helpen daar ook niet tegen.
ik weet het eigenlijk niet maar ik pak elke kans om te haten op mannen
dnipro daarentegen
ik zou m’n hypothetische kind ook wel zaporizhzhia willen noemen
Een rijsttafel voor mijn vriendengroep van 10 man in elkaar draaien, graag! Maar ik haat alleen voor mezelf koken en doe dat dan ook heel weinig, waardoor ik veel te veel uitgeef aan afhaal en thuisbezorgd. En ja, ik weet dat ik meer dan 1 portie kan koken en kan invriezen/meenemen naar werk als lunch/whatever, maar dat maakt het niet minder stom. Maar koken voor andere mensen vind ik dus wel leuk, zeker als ik de tijd heb.
Haver barista en een pak echt chocomel omdat ik zo blij was dat ik dat hier gewoon in de winkel kon krijgen, maar het ligt er inmiddels echt al drie maanden onaangeroerd
Zag deze post net
Heb jij nog een fiets met dynamo?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen fiets
0 stemmers
Ik heb expres een fiets met naafdynamo gekozen. Dus dan trap je niet zwaarder en heb je geen gezeik met batterijen vervangen.
Ik doe de meeste dingen op mijn racefiets en daar heb ik gewoon losse lampjes op maar ik heb ook mijn middelbareschoolfiets inclusief dynamo nog! Gebruik ik als stationsfiets
“Hey Tsjerobyl, licht van mijn leven, kom je eten?”
Zou jij in een camper kunnen/willen wonen waarmee je rondreist?
- Echt m’n droom
- Lijkt me verschrikkelijk
- Mwah misschien
0 stemmers
Ik heb een tijdje in zo’n van-life/van-build fuik op YouTube gezeten en daar kwamen echt campers voorbij met hele keukens en badkamers (in een Mercedes Sprinter of Ford Transit ofzo, niet eens een hele grote bus) en dat zou me echt wel tof lijken. Maar die dingen zijn bijna net zo duur als een huis, of als je het zelf zou willen doen kost het jaren naast een voltijd baan, dus tenzij ik de loterij win gaat het niet gebeuren