Voor vakantie vind ik een camper echt super leuk. Echt de beste herinneringen aan een rondreis met ons eerste camperbusje. Gewoon heel gezellig en knus en op avontuur gaan.
Maar om echt in te wonen, nee dankjewel. Is me toch iets te beklemmend ofzo.
Ja niet te lang maar een of twee jaar lijkt mij heel leuk. Vrienden van mij hebben hun huis verkocht (met overwaarde…) en een camper gebouwd zelf van een bestelbusje en zijn er een jaar mee weggeweest. Dat zou ik ook wel willen.
Ik vind het voor vakantie echt geweldig & zo’n fijne
manier van reizen, maar wonen zou ik echt next level vinden… Zou wel 3 maanden ermee weg willen.
Ik vind het dan wel weer tegenvallen dat hier geen bootje bij zit.
die zit aan de andere kant
Hoeveel zou jij maximaal over hebben voor dit borrelpakket voor Sinterklaas?
Zitten oa een sauzijzenletter, blini’s met zalm en vega gyoza’s bij. Pakket is voor 4 personen en wordt gekoeld bezorgd bij je thuis.
- Maximaal €25
- Maximaal €50
- Maximaal €75
- Maximaal €100
- Maximaal €125
- Heb er nog meer voor over
0 stemmers
Daadwerkelijke prijs: €108 euro inclusief bezorgen.
Waar is die letter S mee gevuld? Ik heb al zillion jaar geen sinterklaas meer gevierd maar het doet me denken aan iets wat ik vroeger echt niet lekker vond. Maar misschien zit er wel gewoon gehakt in.
Ik vermoed dat het zo’n banketstaaf met spijs is
Haha ew ja toch wel! Dat bedoel ik idd.
Oh nee zat ff op die site te kijken en er zit kalfsvlees in. Lijkt me ook niks, maar goed haha
Taaitaai:
- Hmm lekker
- Gatverdamme wie heeft dat bedacht
- Wat?
- Wel oké
0 stemmers
haha ja “de sauzijzenletter”
borrelvariant op de spijsletter
Ik heb zelf een super chille camper die omgebouwd is naar de wensen van mij en m’n vriend en het is echt heerlijk om er mee op vakantie te gaan. En ik zat er laatst op vakantie nog over na te denken of ik er ooit in zou kunnen / willen wonen en dat spreekt me eigenlijk helemaal niet aan. Ik houd zelf heel erg van wildkamperen en dan sta je vaak op prachtige plekken. Maarja… dat mag dus vaak eigenlijk niet. Laatst sliep ik met mijn vriend op een prachtige plek aan zee, maar werden we ‘s ochtends ons bed uitgeklopt door de politie en weggestuurd. Het is best vermoeiend om steeds maar weer op zoek te moeten naar een fijne slaapplek. En dat is prima voor een vakantie, maar ik ben daarna ook wel weer blij om weer thuis te zijn.
En als je voor langere tijd ergens legaal wil staan, kom je toch snel op saaie camperplekken of campings uit en ik houd daar zelf eigenlijk helemaal niet van.
Een saucijzenletter is echt mijn guilty pleasure, vies lekker Maar die kun je gelukkig ook gewoon los kopen bij een bakker of slager. Ik vind de prijs van deze box echt abnormaal.
stel je haalt bij de supermarkt een broodje of snack om direct op te eten als je de winkel uitloopt (croissantje, borek, kaasbroodje, whatever), doe je het dan in zo’n papieren/plastic zakje? Je hebt in deze situatie geen andere producten dus je hebt je handen verder vrij
- Ik doe het in een zakje
- Ik doe het niet in een zakje
0 stemmers
Ik doe het dus altijd in een zakje omdat het illegaal voelt het los mee te nemen, maar ik gooi dat zakje dan meteen weg als ik de winkel uitloop dus dat voelt ook super illegaal en is complete verspilling??
Loop je dan de winkel door met het broodje in je hand? Dat voelt toch ook gek lijkt me. Ik gebruik het zakje ook vaak om kruimels etc op te vangen
Nouja, ik doe het dus wel in een zakje, maar ja als je dat niet doet dan zou je met het broodje door de winkel lopen ja ook geen volslagen idioot idee toch? In een rechte lijn naar de zelfscankassa. Lijkt mij ook niet dat je dan een heel kruimelspoor achterlaat?
@Dazed hoe voel je je als je zonder zakje door de winkel loopt? Ben je wel eens opgepakt??
Ik vind het jammer dat bijna iedereen het in een zakje doet, ik hoopte met een gerust hart te kunnen stoppen met die verspilling maar het lijkt dus wel echt ongebruikelijk en ik volg graag ongeschreven regels
Tenzij ze ook servetten hebben gebruik ik een zakje, maar dat is bij supermarkten meestal niet het geval, dat is meer bij een Backwerk oid. Maar ik houd het dan vast met het zakje terwijl ik het eet
Hahaha ja nee sorry kan me echt niet druk maken om het handjevol mensen die me in de 20 seconden die het kost om van de bakkerij naar de zelfscan te lopen zien en hun wenkbrauwen optrekken omdat het !!! niet in een zakje zit !!! Als je iets gewoon normaal vasthoudt kruimelt het ook niet, buiten wel natuurlijk als je het opeet maar daar zijn de vogels me vast dankbaar voor.
Als ik zo’n herbuikbaar zakje bij me heb gebruik ik die wel gewoon trouwens, maar ik ga niet voor die 3 stappen door de supermarkt een zakje pakken en daarna meteen weer weggooien