Het is toch om en nabij
Ja dat zal maar zo zeg je het niet, toch? Ik zeg het tenminste wel zo aan elkaar om(m)ennabij
Ja je zegt ook tampasta maar zo zou je het nooit schrijven toch
Ok fair enough haha
LOVE CHAOS en drukte juist
Ben sneller afgeleid als het heel stil is
Ja same. Ik haat het als ik op 1 dag van de week bij mân team moet zitten. Zij willen altijd op een stille rustige plek. Vind dat zo ongezellig en saai en je hoort juist alles.
Ik zit het liefst bij de pantry waar de grote keuken is en de radio altijd aan staat en waar de drukke kantoortuin is waar veel mensen aan het praten zijn.
Ik ken overprikkeling bij autisme en dan kan het wel gebeuren. Bij adhd weet ik niet hoe overprikkeling zich uit.
Haha ja, mij moeder gebruikt zeker wekelijks het woord verhip
Mijn schoonmoeder zegt heel vaak verhip, en nu zegt mijn kind dat dus ook. Ik maak er continu nu grapjes over
Ik ben daar ook wel anders naar gaan kijken nu ik zelf in het buitenland woon, en al de verschillen merk tussen wie van mân vrienden makkelijk een visum kan krijgen en voor wie het moeilijker was. En ik ken ook mensen die hier heen komen en de hele visum rataplan uitzoeken en dan de jaren uitzitten om een paspoort te bemachtigen zodat ze dan veel vrijer kunnen bewegen op de wereld. Het NLse paspoort is natuurlijk al vrij sterk, maar bijv een Brits paspoort is denk ik ook echt niet gek om te hebben met alle commonwealth landen waar je dan veel makkelijker heen kan
Vind je het leuk om aan het eind van de maand de gekeken/gelezen lijstjes in de topics te zien (filmtopic of boekentopic)
- Ja en ik post zelf ook
- Ja maar ik post zelf niet
- Medium
- Nee
0 stemmers
Maar dan wel met ratings en of kleine reviews erbij het liefst, dan zet ik soms weer dingen op mijn to watch/ read list erbij.
Boeken wel, films niet
Ik vind lijstjes in alle vormen gewoon echt verschrikkelijk saai. Ik snap van de meeste dingen al niet waarom je dat over jezelf zou registreren maar de dossiers van wat iemand anders heeft gedaan boeien me al helemaal niet.
Ja! Screenshot met tig boeken kijk ik eigenlijk niet naar. Korte review/eigen mening vind ik juist leuk om te lezen en zorgt regelmatig voor inspiratie voor nieuwe boeken.
ik wil dus al heel lang klagen over die lijstjes in het boekentopic. oke leuk titels en auteurs, maar waar gaat het over? wat vond je ervan? en aantallen sterren zeggen me ook helemaal niks. ik zag de âdan scroll je toch lekker doorâ al aankomen, maar nu pak ik mân kans: no one cares.
âLas lekker wegâ alsof je gedachteloos een zak chips leeg hebt zitten vreten
ja prima als je pulp wil lezen maar voor wie zeggen ze dit
Ja ik heb hier ook echt te weinig tijdsbesef voor dus dan denk ik âoh leuk veel ongelezen posts! discussie over een boek!â en dan zijn het gewoon alleen maar goodreads screenshots, echt teleurstellend
Ik vind 90% van die posts ook niet zo interessant omdat het geen boeken zijn die mij aanspreken en/of er niets bij staat, maar geregeld haal ik er iets uit dat ik wil lezen door een leuke âreviewâ of omdat het veel sterren krijgt van een forummer waarvan ik vind dat ze een goeie smaak heeft. Dus vind het toch wel leuk haha.