Stel je persoonlijke vraag #52

Ik schrik van het luchtalarm

• Ja
  • Heel kort misschien
  • Een beetje
  • Nee totaal niet
  • Dat hoor je niet waar ik ben
  • Ik woon niet in NL

0 stemmers

2 likes

Wel van het NL alert, vooral als ik, zoals vandaag, in het ov zit en allemaal telefoons tegelijk gaan

36 likes

ja same en de helft van de mensen krijgt m ook niet uit

4 likes

Ik wist dat het eraan kwam, dus schrok niet maar kreeg wel pijn in mijn oren vanwege het geluid

3 likes

Ja ik vind die lijstjes wel leuk omdat ik ze judge en denk ‘haha maar dat zijn 20 boeken voor pubers die je hebt gelezen’ en dan voel ik me superieur over mijn boekenkast vol al jarenlang ongelezen maar moeilijkere boeken. :massage_woman:t2:

20 likes

Niemand is meer teleurgesteld in mij en mijn keuzes dan de stapels boeken in mijn huis die ik niet gelezen heb

6 likes

Ja ik vind ze leuk om te lezen. Ik vind het ook geinig om te zien dat bepaalde boeken en films dan in verschillende lijstjes terugkomen. En het is leuk om inspiratie op te doen en dingen te lezen en/of te kijken die ik zelf niet gauw zou uitkiezen.

2 likes

550x421

Heb jij zo’n broodtrommel? Werkt het om brood vers te houden? Ik kan me nooit voorstellen dat het net zo goed werkt als een zak

• Ja heb er 1, werkt net zo goed
  • Ja heb er 1, werkt niet zo goed
  • Nee heb ik niet

0 stemmers

Maar je legt je brood toch ook niet zonder zak in de broodtrommel? M’n opa en oma hadden het vroeger wel maar die legden het er met zak in. Is het niet bedoeld om het wat netter op te bergen op het aanrecht?

32 likes

hahaha nee dat ik leg het er in de zak in maar het blijft niet langer vers dan in alleen de zak

2 likes

Hhahaha OH ik had geen idee het leek me al zo onlogisch en helemaal niet ‘dicht’ genoeg :joy: nooit zo’n ding gehad

Maarja wat is de toegevoegde waarde dan?

3 likes

Ik heb er wel een maar ik leg inderdaad ook gewoon de zak daarin haha

4 likes

Ik bewaar er mijn aardappels in hahahah echt nutteloos, geen idee ook meer van wie ik dit heb gekregen

5 likes

@MadameMignon dit vooral haha :woman_shrugging: ik gooi brood gewoon in de oven als hij uit staat, 2 in 1

6 likes

Mijn buren bewaren ook allemaal dingen in de oven en ik vind dat zo gek.
Wie doet nog meer de oven als kast gebruiken?

• Ik doe dat
  • Ik doe dat niet

0 stemmers

1 like

Mijn ovenschalen staan in de oven, verder niks.

5 likes

Nee want ik zie het al helemaal gebeuren dat ik dan ff zonder na te denken de oven wil voorverwarmen en er dan een plastic bakje in staat ofzo

40 likes

ik ken die mensen ook, maar doe het zelf niet.

Oh en mijn schoonouders gebruiken de vaatwasser ook als opbergruimte :rofl:

2 likes

Wat zou je doen als je een winkel of bedrijf bezoekt waar de eigenaar een hond heeft met geknipte staart en oren? Zou je hier iets kunnen kopen.

• Ja, dat beĂŻnvloedt mijn keuze niet.
  • Nee, ik ben tegen dierenleed en steun dit niet.
  • Misschien, het hangt af van de situatie.
  • Weet ik niet zeker.

0 stemmers

zit jij op spotify wrapped te wachten?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

5 likes