Stel je persoonlijke vraag #52

Ik check elke dag of hij er al is :sweat_smile: en nu staat er bij die pagina op google “you visit often”.

5 likes

Ik heb geen idee wat het is, maar bij huisdieren weet je toch niet of het een asielhond oid is of niet.

Ik heb een kat zonder staart (mini bolletje) en dan vragen mensen ook wat er is gebeurd. (Niks trouwens, is een zwarte Manx en ‘hoort’ zo).

19 likes

Mijn moeder verstopte vroeger altijd alle snacks in de droger, zodat we het niet konden vinden. Maar later bleef dat eigenlijk zo omdat die droger nooit gebruikt werd. :joy:

6 likes

Alleen ovenschalen en onderzetters in de lade onder de oven

1 like

Kan niet wachten op het moment dat het allemaalnop insta wordt gedeeld.

Not.

5 likes

Eet je weleens een slaatje (huzaren/russisch ei/zo’n ding bedoel ik)

• Ja lekker
  • Ja vies lekker
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ja, dat had ik met ovenhandschoenen

Helpt het jou als iemand tegen je zegt “niet teveel over piekeren hoor!”

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Alleen als het betrekking heeft op die persoon

5 likes

En dan het liefst met zo’n kruidenstokbrood die je nog in de oven moet bakken

2 likes

Dat was leuk om 12:00 op kantoor. En iedereen heeft een werktelefoon

3 likes

Staat je kerstboom al opgetuigd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja! Niet eens perse voor mezelf want heb daar een aparte app voor maar vind het echt leuk om te zien wat m’n vrienden luisteren

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Ik stop wel soms een bord eten wat ik niet op krijg in de magnetron (zodat ik het later verder opeet) :smiling_face_with_tear:

Doe jij dit ook?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

De koelkast is geen optie?

5 likes

Dat doe ik pas als ik denk dat ik het niet dezelfde dag nog opeet hahah (teveel moeite met in een bakje stoppen of afdekken :sweat_smile:)

4 likes

Ik heb nu pas door dat jouw forumnaam een woordgrap is

5 likes

Ik hou echt nooit wat over wat de moeite is om te bewaren

Ik heb ja gestemd, maar gebruik het niet om voorwerpen in te bewaren (dus als kast), maar ruim daar bijv. mijn Turks brood op als ik dat gekocht heb. Of een taart/cake die buiten de koelkast bewaard moet worden.

2 likes