Stel je persoonlijke vraag #52

Op mijn werk denken mensen dat ik Chatgpt voor deze voorbeelden ben :sob:

6 likes

Een collega vertelde mij dat zij niet altijd haar pannen wast … Doe jij dit ook??

• Iehh nee, ik was ze altijd :cold_sweat:
  • Komt wel eens voor
  • Ja doe ik vaker

0 stemmers

Edit: en em dus zonder te wassen weer gebruiken

Huh maar zet ze die gewoon vies terug in de kast? Of alleen een doekje erdoor? De enige pan die ik niet met zeep was is zo’n wokpan, maar die was je wel goed uit met warm water na gebruik

1 like

Nee zij laat m dan ook op het fornuis staan en kookt er de volgende dag weer in :smiling_face_with_tear:

Met eieren koken doe ik dat wel eens. Met andere dingen nee.

18 likes

Ik hoop niet dat jij in de horeca werkt. Want jij bewaart eten in de magnetron en je collega wast geen pannen af. Wat moet Rob Geus wel niet denken

3 likes

Hahaha nee maak je geen zorgen, ben daar veel te klunzig voor!

2 likes

Ik was zelf altijd alles af, maar wel laast in een tv programma voorbij zien komen dat het beter is voor je pannen als je ze alleen met keukenpapier afneemt. Of zoiets, misschien niet helenaal goed onthouden, vond het in ieder geval een vies idee

2 likes

Ik doe het alleen als ik voor de lunch een ei kook (en er loopt verder niets uit) en weet dat ik 's avonds rijst/pasta/aardappelen moet koken in diezelfde pan.

4 likes

Ja soms als ik een eitje heb gebakken en er alleen wat olie in zit veeg ik het eruit met keukenrol.

@Quinn denk dat ze dat bedoelden, dan is die olie wel goed voor je pan.

Niet dat je aangekoekte wortels of bami ofzo laat zitten en de pan dan weer gaat gebruiken.

4 likes

Bij een vriendin van de basisschool lieten ze de koekenpannen altijd zo staan. Dan werd de eerste pannenkoek een dag later gebakken in het braadvet van de worsten van de dag ervoor :nauseated_face: Dus niet eens schoonvegen of afspoelen met heet water, maar gewoon het vet erin laten en de volgende dag weer verwarmen.

ā€œVan harte gecondoleerdā€

• Dat is een diepe, oprechte manier om iemand te condoleren
  • Dat is nogal een rare bewoording

0 stemmers

Ik zie dit steeds vaker voorbijkomen

Ik zag op LinkedIn allemaal mensen die gefeliciteerd stuurden, zal wel een autocorrect zijn, maar zulke berichten check je toch altijd even lijkt mij…

2 likes

ā€œGecontroleerdā€ zie ik ook vaak :melting_face:

1 like

Ja, het zal taaltechnisch vast kunnen maar ik vind het wel lelijk uitgedrukt.

21 likes

Ben jij technisch aangelegd? En ik bedoel dus niet taaltechnisch.

• Nee heb 2 linkerhanden
  • Nah bestwel een beetje
  • Ja ik kan veel op technisch gebied

0 stemmers

2 likes

Ik denk dat de basis goed gereedschap is. En een goede uitleg. Dan kan iedereen volgens mij een heel eind komen.

6 likes

Ik ken veel mensen die gewoon echt onhandig zijn met klussen, dat ligt niet aan het gereedschap hoor :sweat_smile:

Dat is verder trouwens niet erg hoor, iedereen heeft zo zinn of haar (non-)kwaliteiten.

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #8

Ja dit, en de tijd nemen en geduldig zijn. Zo irritant als mensen niet even de handleiding gebruiken (die letterlijk bestaat uit plaatjes en 0 tijd kost om te lezen) en maar gewoon wat doen, waardoor het eind van de rit allemaal veel langer duurt of half in elkaar zit

1 like